Jeg har allerede begynt å planlegge Gabriels bursdag i januar ;o) Jada, jeg vet det er tidlig, men nå fikk jeg da den fikse idèen om å ha SHREK som tema, og det syntes jo Gabriel var knall, så nå gleder han seg enda mer til dette. Han har et ønske om 14 gjester, så hvis alle kommer blir de 16 stk. Jeg skal spørre barnehagen om vi kan låne lokaler der, så får han feire dagen sin som han vil. De blir da 14 gutter + Maya og ei nabojente som også går på hans avdeling. Jeg har da sagt enten fikk han be alle guttene på avdelingen eller så fikk han velge seg ut 2 stk. Og det ble for vanskelig, så da blir alle invitert. Og da blir også Kristian som han kalte "brun" for en tid tilbake også invitert, og det hadde han ingen invendinger mot. De har FORUT-tema i disse dager, snakker om YEBO fra Sierra Leone. En dag i den forbindelse sa han"Ho kommer ikke fra samme land Kristian, og ho e helt brun"
Det er jo stort å bli 5 år, og han snakker ikke om annet for tiden. Tror han gleder seg mer til det, enn til jul ;o)
Jeg lette i flere timer på eBay og andre amerikanske sier etter partypakke med Shrek som tema. Det var ganske så dyrt. og idag kom jeg over denne siden med tilbud på Shrek partypakke. De hadde ellers maaange fine prinsesseting og andre ting også.
http://www.party-shop.no/
Men skal begynne å laste ned Shrekbilder nå som jeg skal skrive ut og bruke kontaktpapir for å lage til Happy Birthday-banner (Skal lage norsk tekst da), lime på "katta ut av sekken"-posen, og må kanskje lage egne godteriposer da, for jeg fant ikke Shrek candybag på nett (enda). Og til invitasjoner og slikt. Gleder meg masse til å lage dette. Tenkte på grønn popcorn også, og fjeset til SHREK er vel ikke sååå vanskelig å lage på en kake? Får se hva jeg finner på der. Alle ungene må male seg grønn i fjeset og ikke ha finklær på. Skal lage til ørene til Shrek som de skal få utdelt. Har dere flere morsomme tips, så kom med dem ;o))

Svar med sitat
8 og 6 år
- Gutt (94) :a4:

15 år
17 år og
19 år

Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)