Side 1 av 3 123 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 35

Tråd: Kunstig juletre?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    29

Kunstig juletre?

Jeg har faktisk lyst på et kunstig juletre iår, og lurer på hvor jeg kan finne et som er flott nok.

Noen som har peiling på hvor man kjøper slikt?

Og hva mener dere om falske juletrær?
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    55
    Poengstyrke
    19
    Vi kjøpte kunstig juletre på Eouropris, ca. 4 årsiden billig og bra :) men syn det ekte du kan hugge selv er best nydelig lukt SPREES gjennom hele huset , gubben er blitt (old) og trøtt og sliten med årene :(
    Syns det er så enkelt og greit med kunstig, da slipper jeg og vaske barnåler flere månder etter jul, huff så lat jeg er blitt....skulle ønske jeg har hatt vaskehjelp i ny og ne, særlig etter jul

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    46
    Poengstyrke
    9
    Vi har kjøpt plast tre i år selv og det skal bli godt å slippe å gå hele julen og klø, nyse etc, for at jeg reagerer på juletreet.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    43
    Poengstyrke
    26
    Vi har kunstig vi da.
    Bohus hadde et skikkelig fint i fjor, hadde tenkt å kjøpe det på romjulssalget, men så gikk det i glemmeboka.. å noen andre fikk det billig!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Rannei har peiling på kunstige juletrær. Send en mail til henne så får du sikkert gode tips :)

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg fant noen fantastiske kunstige juletrær på Løytens Lys for noen år siden. Prisen var like fantastisk ca 3000kr pr stk. Men de så helt ekte ut.

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    57
    Poengstyrke
    14
    Plantasjen selger kunstige trær, og de fleste hagesentre tenker jeg....
    fint med ordentlig juletre men liker ikke alle småkryp og fluer som følger med... pluss alt arbeid med nåler...... tenker på å kjøpe meg ett kunstig jeg og.....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    55
    Poengstyrke
    19
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    Vi kjøpte kunstig juletre på Eouropris, ca. 4 årsiden billig og bra :) men syn det ekte du kan hugge selv er best nydelig lukt SPREES gjennom hele huset , gubben er blitt (old) og trøtt og sliten med årene :(
    Syns det er så enkelt og greit med kunstig, da slipper jeg og vaske barnåler flere månder etter jul, huff så lat jeg er blitt....skulle ønske jeg har hatt vaskehjelp i ny og ne, særlig etter jul
    Fan ta disse liftene................:(

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    28
    Har kunstig tre, jeg....og har hatt det samme treet i 7-8 år nå. Det er ferdig satt med lys, og først i fjor måtte jeg skifte en lyspære. Synes det var sinnsyk pris på det da vi kjøpte det...ca 1000 kroner,-men med juletre-prisene som er tror jeg at det er tjent inn igjen.
    Er veldig fornøyd jeg, og siden jeg er allergisk sa det seg egentlig selv at om man skulle ha juletre og samtidig være bortimot frisk var det ikke noe valg.

Treet ble kjøpt på Skeidar (tror jeg)
    -Tone-

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    41
    Poengstyrke
    36
    Er flere her inne som har skikkelig flotte plastikk trær... lurer på om det finnes en slik juletre tråd ennå hvor bilder ble lagt inn...

Kunne tenkt meg et selv jeg.. pga av utøyet som følger med.. samt alle nålene...finner jo nåler nesten 1 år etter

Men enn så lenge er det for dyrt for meg som en gangs sum.. men etterhvert kommer det nok
    Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Oct 2004
    Poengstyrke
    41
    Hvis noen kommer over et skikkelig stilig og natrurtro tre - så rop ut. Jeg er lei av innkjøpsstyret hvert år. Jeg har sett mange utrolig stygge fake-trær, men jeg har også sett noen som har vært ordentlig flotte. Jeg kunne ha tenkt med et plastikktre, men regner med å måtte ut med rundt 3000 kroner for å få noe som er slik jeg vil ha det. Med prisene som er på trær, så sparer man jo forøvrig det fort inn igjen.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    29
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Hvis noen kommer over et skikkelig stilig og natrurtro tre - så rop ut. Jeg er lei av innkjøpsstyret hvert år. Jeg har sett mange utrolig stygge fake-trær, men jeg har også sett noen som har vært ordentlig flotte. Jeg kunne ha tenkt med et plastikktre, men regner med å måtte ut med rundt 3000 kroner for å få noe som er slik jeg vil ha det. Med prisene som er på trær, så sparer man jo forøvrig det fort inn igjen.

Jeg skal skal rope ut. Selv om mannen ikke var med på dette. Vi må ha ekte tre, nærmest ropte han! Med peis kos og alt som hører jula til...

Ut med det ekte treet - ut med jula!
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2004
    Poengstyrke
    41
    Jeg var enig med han for noen år siden. Men, det geniale med mennesket er at vi kan ombestemme oss.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Jeg var enig med han for noen år siden. Men, det geniale med mennesket er at vi kan ombestemme oss.
    he-he...HELT ENIG, Kari!!!
    -Tone-

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    De har på løytens lys Kari. Og det er jo en butikk her i byen, dra innom der.

Lignende tråder

1. Juletre
    av link i kategorien Jul
    Svar: 17
    Siste innlegg: 20-12-07, 23:48
  2. Juletre og pakker og sånn.
    av Fillerya i kategorien Jul
    Svar: 17
    Siste innlegg: 25-12-06, 21:39
  3. Juletre
    av Gulloingen i kategorien Merkedager og høytider
    Svar: 31