Skapene våre er ofte fylt av alskens duppedingser som skal brukes til noe som vi kan klare å gjøre uten duppedingsene. Må innrømme at jeg er en liten duppedingsfantast.
Hvilke duppedingser har du, hvilke er nyttige og hvilke burde aldri vært laget?
Selv har jeg:
Brødbakermaskin: :happy65: Brukes nesten hver dag og denne er min favoritt. Anbefales til alle andre.
Stavmikser m/div ekstrautstyr: :happy65: også en av dingsene som ofte er i bruk
Smoothie maker: Kanskje ikke det mest fornuftige valget, men vi bruker den ofte til å lage milkshake, og til å lage slush om sommeren. I tillegg bruker vi den til å lage frozen daquiri og andre drinker
Food prossesor : ikke i bruk etter at jeg fikk stavmikseren, før jeg fikk stavmikseren var den sjelden i bruk. Altfor mye styr å sette den frem bare for litt miksing
Raclette: eh... den har havnet på lofte - brukt 2 ganger
Foundy (vet ikke kos det skrives en gang....:s4: ) - står for tiden på lofte - har brukt den noen ganger med liker ikke rødsprit, flamme...
Riskoker: Ville ikke brukt penger på det selv, men har fått det i gave og joda den er grei nok - vi bruker den hver gang vi skal ha ris. Men, det er hverken enklere eller vanskeligere å koke ris for det
Frityrgryte: :happy65: Kjempeflott - vi bruker den mest om sommeren
Toastjern: Brukes ofte her hos oss. Vaffeljernet er nok også takknemlig for at det slipper det store presset
Kommer ikke på mer i farta.... men det kan hende det kommer tilføyelser etterhver som jeg har vært innom kjøkkenet......:winking70

Svar med sitat
og 

8 og 6 år
Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)