Her kan dere snakke om hva dere vil som månedens tema.
Juleforberedelser, snø og vinter, sommergleder, blomster og fugler - ja hva som helst..
Sett i gang: :smile2:
Her kan dere snakke om hva dere vil som månedens tema.
Juleforberedelser, snø og vinter, sommergleder, blomster og fugler - ja hva som helst..
Sett i gang: :smile2:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg har lyst til å snakke om godteri jeg - sjokolade! De sjokoladene jeg kjøper er stort settTroika, New Energy og melkesjokolade. Før kjøpte jeg Crispo også, men det har jeg ikke spist siden en viss hendelse i Alta for et drøyt år siden :p Ellers så har jeg aldri vært av typen som fyser på sjokolade (mere salt og surt), men det ble forandret etter at gullet kom til verden gitt...
Jupp - det var bare det jeg ville si![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Sjokolade er fint å snakke om. Jeg liker best Melkesjokolade, firkløver, kvikk lunsj, crispo og peanøttkubbe.
Jeg spiser egentlig veldig lite sjokolade, men litt må man jo unne seg.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Ja, det var ett godt tema, eller... det vil si, jeg fikk hvertfall så lyst på sjokolade at jeg sendte ene ungen i butikken akkurat nå for å kjøpe Appelsinkrokan eller StratosSkal jeg ha mindre enn en plate, pleier jeg kjøpe New Energy. Ellers så liker jeg også Snickers, firkløver og kvikk lunsj godt.
Liker cuba, melkesjokolade, fruktnøtt, stratos, penøttkubbe, toppris, kvikk lunsj, og eh helt sikkert noen flere enn dette - åja max sjokoladen er åsså god..
Å potetgull også.
Egentlig ser man på meg at jeg liker alt dette - på engang![]()
Mmmmmmmm....sjokolade :div15:![]()
Mine favoritter er marsipanbrød, bounty, troika, toppris, stratos, kvikklunsj, sa jeg stratos?... , nero, og den som alltid ligger ved siden av nero i hylla :o , stratos![]()
Helene
![]()
La meg gjette - du liker Stratos du Helene![]()
Hvem av stratosene er det du liker da? Den flate eller den som er tykkere og høyere lixomOpprinnelig lagt inn av Helene_31
Og om det er sistnevnte; hvordan spiser du den? Hadde alltid store diskusjoner om det på videregående nemlig :o
![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Stratos er stratos er stratosOpprinnelig lagt inn av cammie
![]()
Jeg spiser alltid i bittebittesmå biter jeg, så varer den liksom lengre :o
Helene
![]()
hehe - stratos er egentlig skikkelig godt, men jeg sluttet med det fordi jeg ble "mobbet". Jeg spiste nemlig den som var sånn tykk og firkantet og den er utvilsomt best om du spiser den i to lag. Den er nemlig nesten på en måte delt i to, sånn at man kan spise av toppen først og den litt "grovere" bunnen etterpå... Nevnte jeg at det var rart at jeg ble mobbet for det?!? :oOpprinnelig lagt inn av Helene_31
![]()
Hmmmh, tror jeg skal kjøpe meg en stratos i morgen jeg :p
cammie
Kevingullet juni-03
*sikle*Opprinnelig lagt inn av cammie
Nå fikk jeg lyst på og! :p
P.s. Forøvrig liker jeg og den med lagene....smaskens!
Man kan da ikke mobbe for det vel? Fysjom!![]()
Sist endret av Helene_H; 05-11-04 kl 00:43.
Helene
![]()
Æsj den teksten skal komme over den smilien der,...hvorfor gjør den ikke det da?
Bokmerker (linker)