Å den så jeg ikke - ble så fasinert over tankespranget til Annesil :)Opprinnelig lagt inn av cammie
Å den så jeg ikke - ble så fasinert over tankespranget til Annesil :)Opprinnelig lagt inn av cammie
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Husker en is som ligner på pinup, men hadde to stenger med lakris inni! mmm
og gulliver is!
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Jeg savner pottifar jeg, med salt og pepper....og de gode gamle lakris-smokkene, de vi får i dag smaker ikke det samme....
Bugg med banansmak *sikle*, den var en av mine favoritter og.
Se her: http://www.startsiden.no/magasin/2001/06/14/godis.shtml
Og særlig her: http://www.stud.ntnu.no/~marak/80talet/
*sukk* De gode "gamle" dager :rolleyes:![]()
Helene
![]()
Og JEG husker Hot-pansen til Annesilmed lakkstøvler og Finsk TV-teater på tirsdagskveldenen:p og den donngeri firkantbuksen jeg hadde på midten av 70-tallet...DEN var vid nede den...., og jan Annesil det viser at du ER gammel...bare så du vet det...
Nå er det jo en del dere snakker om som jeg trodde fantes i butikkene enda, gulliver is f.eks...er den virkelig borte...:eek:
Bokstavkjeksen hadde jeg helt glemt bort. Den var moro, gøy å lage ord av den før man spiste den opp.Opprinnelig lagt inn av annesil
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
:ne4: he he morsomt å se hvordan dere har mimret her. Jepp - jeg sitter fortsatt å kose meg med gamle tråder jeg :04: . Men, nå når det har kommet inn en del nye siden denne tråden var aktiv - så dytter jeg opp og spørr etter mimrepåfyll.
Selv må jeg si at det var mye her som jeg ikke kjente til (selvfølgelig spesielt i cammies liste) men en del mimrepunkter fant jeg.
Å det husker jeg godt fra stasjonen på lhmr. Den lille bua som stod der, hadde 10 øres små-godt.Opprinnelig lagt inn av Tone
Ja det har jeg og spist masse av. Det har de enda altså!!! Men litt teit å gå å slikke oppi en boks nå kansjeOpprinnelig lagt inn av cammie
![]()
Teit?? :21: Nei det kan jeg ikke forstå :06:Opprinnelig lagt inn av Dirgni
![]()
Den gamle pæreisen som 3bm snakker om savner jeg også - den var skikklig god.
Og så var det en is vi snakket om i en annen tråd for noen uker eller mnd siden. Men, nå klarer jeg ikke huske hva den het.
Enkelt er det også sikkert for oss som må gå med barnevogn:04:Opprinnelig lagt inn av Kari
To unger på vogna og mor bak med en boks hockeypulver![]()
HeheOpprinnelig lagt inn av Dirgni
![]()
jeg husker også 10 øres snopet.. vi hadde en kiosk dame som het petra. Hu hadde kiosk i kjelleren sin å når vi skulle handle lørdagsgotteri skuille vi alltid til petra for der fikk vi såmye![]()
Tom å jerry isen! helst den røde !! de husker jeg! fikk alltid is når man kjørte over fjorden fra askøy til bergen med fergen!![]()
Hubbabubba med altmulige smaker! Husker det var en blå , den var go!
å maloco sine snører.. Husker det var en med jordbærsmak! finnes ikke mere!
Å en krystallbrus fra hansa! den var blank! tror det var krystall den het!
Shio med fersken... den drakk jeg faktisk på folkehøyskolen . produseres ikke mer!![]()
store sure skaller til 10 øre!! håhåhå!:27:
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Åjoda, det finnes. Mener jeg kjøpte det på en Narvesenkiosk for iallefall 1 år siden. Kjøpte det til ungene, men endte opp med å spise dem selv :03: De hadde grønne med eplesmak også.Opprinnelig lagt inn av ntnjen
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
De finnes ja :)
Bokmerker (linker)