og hvordan kunne jeg glemme hockeypulver!?!
og hvordan kunne jeg glemme hockeypulver!?!
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Jeg spiste mye rart som lita som var godt da, men som jeg ikke hadde hatt lyst på i dag. Bla. Bugg. Savner ikke så mye fra da jeg var lita bortsett fra prisene på godteriet som var da.
Men som voksen har jeg favoritter som er forsvunnet fra butikkene, og som jeg er GRIM:mad: over!! Jeg savner Kims potetgull med ost og løk!! Og jeg savner Kims taffelsticks med salt og pepper! Alt det gode forsvinner jo!!
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Hockeypulver får du tak i enda, cammie! Det har da Gabriel fått smake. Sånn lakrissmakpulver, meget salt?Opprinnelig lagt inn av cammie
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
-og den Cola-isen med to pinner!!!
-husker du den Zap???
-Tone-
en ostepop, men husker ikke navnet på den. Kjøpte den mye når jeg jobbet i kristiansand, mener posen var oransje eller blåe
4 barnsmamma
Ja!!! Kims Dip Chips og Crazy Mix med ost og løk er store savn her i huset :mad:Opprinnelig lagt inn av Elapela
cammie
Kevingullet juni-03
vet ikke om jeg savner det, men det er litt morro med
EDB
![]()
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Å guri, det ordet er det lenge siden jeg har hørt.Opprinnelig lagt inn av mara
EDB, ja, det var jo datamaskiner det også? Eller hva la man egentlig i det ordet?
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
EDB = Elektronisk Data BehandlingOpprinnelig lagt inn av Elapela
Det hadde jeg som valgfag på gymnaset husker jeg![]()
Det hadde jeg også! Tungvint med data før Windows kom.Opprinnelig lagt inn av sol
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Eventyr brus savner jeg. Og nå selger de ikke caramello i butikken (tror de har på bensinstasjon).
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Og jeg hatet datamaskiner og alt som hadde noe med EDB å gjøre - kjempet imot helt til tredje klasse (på videregående altså) :eek: :oOpprinnelig lagt inn av sol
![]()
cammie
Kevingullet juni-03
hmm husker den gang krone -isen kostet 1 kr jeg da..... og den rosa sweet-mint tyggisen til 5 øre beste i verden å lage bobler av... når vi gikk i hot-pants og lange lakkstøvler med snøring forran( hadde ikke tynne strømpebukser til barn. det var strømper med strømpeholder ):eek:
sånn midt på 60 tallet engang husker du søs ..... julen med turkise hjemmesydde kjoler og strømpeholder og strømper....... hehehehehhehehe ........rustne spiker..... namm..... jøss hvor gammel er jeg egentlig da.....:eek:
ikke var det tv.... vi fikk i 1964 tror jeg.....
så da var det bokstavkjeks og brusunge (liten )1/4 brusflaske) til lørdags barnetimen på radioen .....
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Denne kommentarern synes jeg var knall morsomOpprinnelig lagt inn av annesil
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg synes brusunge var et utrolig søtt ord jeg da :love9:Opprinnelig lagt inn av annesil
cammie
Kevingullet juni-03
Bokmerker (linker)