Hva slags kuldekrem bruker dere/har dere brukt på småttene deres?
Jeg var innom en helsekost for å spørre litt om Weleda sin. Den er jo laget av ullfett, så med min allergi mot ull osv er jeg litt skeptisk til å kline det i ansiktet til Kevin, så jeg hadde håpet de kanskje hadde en prøve på den eller noe sånt. De i helsekosten visste ikke at Weleda hadde kuldekrem en gang, men de skulle ta den inn da :roll: Så der var det ingen fornuftige svar å få. Fikk forresten med en prøve på A-creme (som jeg forøvrig har en krukke stående av) som de mente var fin som kuldekrem. Hvis man smurte med den en time før man skulle ut så var vannet fordampet. Men i A-creme er det jo jordnøttolje og dette skal man ifølge naaf sine websider holde barn unna hvis de er såkalte risikobarn. Jeg endte opp på apoteket og kjøpte Ceridal Lipogel i stedet fordi det var det eneste jeg tålte å smøre meg med når jeg hadde min værste periode. Så da føltes den litt trygg på en måte...

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
Vi bruker ceridal lipogel på Frida. Ble sånn fordi Marte og har hender som sprekker helt opp, og derfor bruker denne.

Hilsen Alfa 

og 

Bokmerker (linker)