Mulig vi har hatt dette før, men da kommer det igjen nå :green:
Mulig vi har hatt dette før, men da kommer det igjen nå :green:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
De nye til Pampers: Pampers Active Fit.
Libero er favoritten min ja......![]()
Men den nye pampers active fit - er jo ikke å forakte den heller....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Bruker begge deler, men foretrekker pampers...spesielt den nye sorten ja.
Ha en fin sommer:05:
Svarte pampers, men jeg kjøper Libero på Kiwi ;) Har ikke prøvd den nye pampersen ennå nei!
Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~
Kevin har i hele sitt liv kun hatt en libero bleie på stumpen sin. Så her går det i Pampers jaOg Active Fit er helt fantastisk!!! Mamma skiftet på han her om dagen og hun lurte på hva for en fantastisk (mulig hun ikke brukte akkurat det ordet
) bleie han hadde - den så jo SÅ god ut :green:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Her går det i Libero, men har aldri prøvd aktiv fit fra Pampers. Men så er ikke Maren aktiv heller da.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Er så lenge siden vi brukte bleier her i huset, og slike vi brukte finnes sikkert ikke lenger... Men jeg byttet litt mellom libero og pampers... Noen bleier er best for de små, andre sorter er bedre når de blir eldre... Mot slutten syns jeg å erindre at vi brukte mye pampers.... ;) :-?
Men jeg skal ikke stemme, for egentlig husker jeg jo ikke..... :roll:
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
:lol:Opprinnelig lagt inn av trebarnsmamma
Enig med deg at det kan varierer hva som er best. Jeg brukte så og si bare Pampers til gutta. Men til jentene har det kun gått i Libero.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Vi har alltid foretrukket Libero hos oss, Prøvde Pampers for et års tid siden, men syns ikke de var noe gode som nattbleier. De er/var jo så tynne bak i rumpa, og om natten når bleien sitter ekstra lenge på og tisset ofte renner bakover i bleia så opplevde vi lekasjer. Libero som er tykkere har holdt tett.
Eldste hos oss er sengevæter og har vokst ut av de vanlige barnebleiene så der må vi bruke Tena Slip bleier. De er meget gode de også.
*Bettan*
Har aldri hørt om disse Tena Slip bleiene jeg. Kjøper du de på apoteket kanskje?Opprinnelig lagt inn av Bettan
[quote="sol"]Ja, de selges på apotek eller hos bandasjister. Dette er jo egentlig bleier beregnet for voksne inkontinente, men de har en liten størrelse beregnet på større barn. Disse bleiene går ikke etter kilobenevnelse, men etter livvidde (XS - S - M- L)Opprinnelig lagt inn av Bettan
*Bettan*
[quote="Bettan"]Ja, de selges på apotek eller hos bandasjister. Dette er jo egentlig bleier beregnet for voksne inkontinente, men de har en liten størrelse beregnet på større barn. Disse bleiene går ikke etter kilobenevnelse, men etter livvidde (XS - S - M- L)[/quote:5c66583464]Opprinnelig lagt inn av sol
OKHar jo hørt om Tena Lady bleiene på TV da. Hvor gamle er barna dine forresten. Kan jeg spørre om det?
Pampers her i huset.
Har vandret litt frem og tilbake mellom pampers og libero, men har holdt meg til pampers nå. Trusebleie det da.![]()
Bokmerker (linker)