+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Facebook igjen...applikasjoner?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28

Facebook igjen...applikasjoner?

Jeg får ofte slike "send me a super hug" eller noen har sendt deg et hjerte, eller spesiell venn etc.. Men hva gjør dere med det? Og hva betyr dette?

Trykker man på linken må man jo gi Facebook tilgang til "noe" og det ønsker jeg ikke. Men blir slikt sendt ut bevisst til en person? Velger man hele listen sin etc? Jeg har ikke peiling på dette, og skulle gjerne skjønt litt mer..
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    72
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Ina Se innlegg
    Jeg får ofte slike "send me a super hug" eller noen har sendt deg et hjerte, eller spesiell venn etc.. Men hva gjør dere med det? Og hva betyr dette?

Trykker man på linken må man jo gi Facebook tilgang til "noe" og det ønsker jeg ikke. Men blir slikt sendt ut bevisst til en person? Velger man hele listen sin etc? Jeg har ikke peiling på dette, og skulle gjerne skjønt litt mer..

Om jeg sender deg noe, å du avviser det så får ikke jeg beskjed om det.

Jeg personlig blokkerer alt sånt, er så dritt lei bamser, hjerter og klemmer - de betyr ikke noe hverken for meg eller avsender, man sender jo gjerne 50 i slengen til venner og bekjente, så har ikke mye trua på at sånne bamser er dødseriøse greier.

Om du klikker på linken er det ikke farlig på noen måter altså, facebook henter ikke noen ting fra deg eller maskinen, anna enn at når du åpner en slik applikasjon så får du fort 100 ting tilbake for da ser venner at du er på lista å da sendes det.

Tviler på at noen bevisst velger ut noen, de klikker nok på alle som er åpne, noen samler jo på feks bamser, greit men jeg gidder ikke

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    39
    Slike app er stort sett harmløse.. de bruker bildet ditt bla til å reklamere for app`en.. jeg gjør som Lise... trykker blokker app med en gang det kommer noe nytt eneste jeg får nå er venneforespørsler og arrangementer.. og det er helt ok

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Ina Se innlegg

Jeg tror det er forskjell fra person til person. Noen sender til alle , andre til spesielt utvalgte.

:) Ha en fin dag :)

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Fotoverden på facebook
    av nip_83 i kategorien Fotografering
    Svar: 0
    Siste innlegg: 01-10-09, 22:08
  2. Venner på Facebook?
    av Ina i kategorien Data
    Svar: 25
    Siste innlegg: 20-07-09, 15:20
  3. facebook