Her tenker jeg summer.
F.eks. til søsten som har runde dager, eller foreldre med runde dager.
Eller hvor mye man gir til søsken som har giftet seg i utlandet og som har etterpålag.
Her tenker jeg summer.
F.eks. til søsten som har runde dager, eller foreldre med runde dager.
Eller hvor mye man gir til søsken som har giftet seg i utlandet og som har etterpålag.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Det kommer veldig an på hva jeg finner av gaver. Jeg er mest opptatt av at gaven jeg gir skal passe. Men, til søster og runddag ville jeg ha sett etter noe i prisklassen 500 - 1000 kroner. I bryllupspresang - nja rundt 1000-lappen vil jeg tro.
1000 kr i bryllupspresang ga vi i fjor til svigerinne og svoger når de giftet seg.
Foreldre og søsken som har runde tall så prøver vi å holde oss til rundt 600 kr.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg ser helt ærlig ikke så mye på prisen. Til faren min som fylte 60 år i år ga jeg f.eks en elektronisk fotoramme. Den kosta under 500kr,men visste at han ville elske den![]()
Min søster som ble 18 har jeg ikke funnet noe til ennå,men det blir nok å koste mellom 500-1000.
500 kr gir vi til søsken på runde dager. Det samme til våre foreldre. Vi har aldri pleid å gi hverandre dyre gaver. Til jul får de gaver til en verdi av 2-300 kr.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Bokmerker (linker)