.....rett sia på knekkebrødet?
Den med frø eller den uten?
.....rett sia på knekkebrødet?
Den med frø eller den uten?
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Den uten frø mener jeg er den rette siden, den siden du har (smør) pålegg på :mc7:
Hvorfor?
Har smør på frøene selvsagt. Logikken er at det blir bare søl og gris dersom frøene ligger under knekkebrøet.
Den uten frø er rette sia. Mye lettere å smøre der....åsså leger det seg ikke massse smør nedi "gropene"
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
jeg gir opp - nå har jeg forsøkt å lage morsomme diskusjoner får å få opp aktiviteten men det nytter ikke
takk
Aner ikke hvem side som er riktig på knekkebrødet, men jeg smører på frøsiden.
Jeg spiser bare knekkebrød uten frø.Så jeg slipper å finne ut hva som er rett og hva som er vrangsida.
Men, på det knekkebrødet jeg spiser så har jeg pålegget på den siden som har minst bulker. Altså undersiden.
Lise - du har mer humor enn de fleste, jeg aner ikke hva moro jeg skal greie å gjøre ut av et knekkebrød.![]()
Argumentere vilt![]()
Jaha - altså jeg har det der fordi fordi fordi fordi..... eh fordi jeg bare gjør det og fordi jeg er så smart at alt jeg gjør er rett. :galsf:
Interessant - så her ser vi da hvem som er fattig eller gjerrig om du vilEgentlig kan den som spiser knekkebrød gjøre som han vil. I Midt-Sverige, hvor de spiser mer knekkebrød enn noe annet område i Sverige, kaller de den flate siden for ”fattigmannssiden” og den hullete for ”rikmannssiden”, forteller Karin Nilsson-Malmen, PR-konsulent i Wasa.
Rikmannssiden altså :smile:De som har laget knekkebrødet mener altså at siden med hull skal være opp.
Hverken fattig eller gjerrig, men pålegg skal ligge jevnt på brød eller knekkebrød - klumper av pålegg er kvalmt.
Eller hvis vi skal dra din gjerriteori videre, så betyr vel det at de som har pålegget på dolpsida av knekkebrøde - er fråtsere.
Hmmm.. bekymringsverdig; Stian insisterer på at hullsiden er den riktige!!! :hæ:
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Bokmerker (linker)