+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: 30-talls klær HJELP!!!

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    14

30-talls klær HJELP!!!

Fant en to uker gammel mail i mailboksen til Terese fra læreren på kulturskolen. Hun går på teaterlinjen også skal de ha skuespill snart. Mailen var om hva slags kostymer de skulle ha og nå har jeg "mistet" 2 uker så det er litt krise. Hvor får man tak i slikt? Bruktbutikken her har ikke noe. Det hun trenger er hvit bluse og sort skjørt. Hva slags stil var det på slikt da? Har lett på nettet og finner masse bilder av 30-talls kjoler men ikke skjørt og bluse. Også enda verre, hun må ha tak i grå dress og hatt. Gidder jo ikke kjøpe ny dress til henne som koset masse penger for og bruke den en gang. Har jo nok av dresser etter Ole Ronny men de er enten sorte eller mørke blå. Noen som har en ide om hvor jeg kan lete

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    47
    Poengstyrke
    9
    Har jo nok av dresser etter Ole Ronny men de er enten sorte eller mørke blå. Noen som har en ide om hvor jeg kan lete[/quote]

Kan du bleike en av dressene???
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    14
    Har tenkt på det men det er så kjipt og eventuelt ødelegge en fin dress hvis resultatet likevel ikke ville blitt brukbart

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    47
    Poengstyrke
    9
    Vært på bruktbutikker?
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    14
    Har vært på bruktbutikken her. Får ta en tur til Kristiansand på fretex til lørdag og håpe at jeg har lykken med meg

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 80 talls party
    av RanJa i kategorien Selskaper
    Svar: 37
    Siste innlegg: 15-02-10, 00:05
  2. 20-talls Stil Hjemme.....
    av Lise i kategorien Husmortips..
    Svar: 2
    Siste innlegg: 16-08-08, 13:18
  3. Svar: 7
    Siste innlegg: 14-04-06, 14:10