http://www.intersport.no/no/Misc/Pro...id=514153(BC_5)
Vi kjøpte disse skøytene til poden i dag. Utrolig flott og gode skøyter og endelig fant poden også gleden ved å gå på skøyter. De er myke og gode til foten, men samtidig er det god støtte til anklene. Støtten ligger utenpå skoen - i stedet for å være i skoen, slik som det er med hockeyskøyter.
En annen ting som er bra med disse (selv om vi ikke drar nytte av det - siden vi først fant disse i år) er at det er justeringsmuligheter på størrelsen. Den største størrelsen går fra 36 - 39. Da er det jo liksom greit å investere i skøyter som koster litt mer enn 149,- når man kan ha de over flere år.

) er at det er justeringsmuligheter på størrelsen. Den største størrelsen går fra 36 - 39. Da er det jo liksom greit å investere i skøyter som koster litt mer enn 149,- når man kan ha de over flere år.
Svar med sitat

og 

Emil fikk sine for to år siden, og de er genial med det at str går over flere. Emil sine var i str 32-35, og de passet helt supert enda.

Jeg skulle jo vist dette i fjor - da poden til slutt nektet å gå på skøyter, selv om vi hadde kjøpt knalldyre hockeyskøyter som han sleit med at var vonde og som han ikke greide å snøre skikkelig selv.
Kjeft skulle du ha hatt.
I fjor vinter rakk vi ikke den ene dagen med skøyteis.... Så da de enda passet (i år) ble jeg veldig godt fornøyd. Skøytenes egenskaper aner jeg ikke noe om.

og Sara 12 

Bokmerker (linker)