+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Softskøyter - Anbefales!

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Softskøyter - Anbefales!

http://www.intersport.no/no/Misc/Pro...id=514153(BC_5)

Vi kjøpte disse skøytene til poden i dag. Utrolig flott og gode skøyter og endelig fant poden også gleden ved å gå på skøyter. De er myke og gode til foten, men samtidig er det god støtte til anklene. Støtten ligger utenpå skoen - i stedet for å være i skoen, slik som det er med hockeyskøyter.

En annen ting som er bra med disse (selv om vi ikke drar nytte av det - siden vi først fant disse i år ) er at det er justeringsmuligheter på størrelsen. Den største størrelsen går fra 36 - 39. Da er det jo liksom greit å investere i skøyter som koster litt mer enn 149,- når man kan ha de over flere år.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Disse skøytene har jentene mine fått også...bare i råsa.:smile:

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Og Emil har den i blå. :)
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jammen, hvorfor er det ingen som har ropt ut om de før da? :humre: Så hadde jeg liksom kanskje funnet ut dette lure for lenge siden. Når skal dere lære damer - alt dere gjør må rapporteres her - slik at vi andre slipper å finne opp kruttet på egenhånd lissom.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Jammen, hvorfor er det ingen som har ropt ut om de før da? :humre: Så hadde jeg liksom kanskje funnet ut dette lure for lenge siden. Når skal dere lære damer - alt dere gjør må rapporteres her - slik at vi andre slipper å finne opp kruttet på egenhånd lissom.
    Ja, si det. Emil fikk sine for to år siden, og de er genial med det at str går over flere. Emil sine var i str 32-35, og de passet helt supert enda.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    39
    Sorry -

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Ina Se innlegg
    Ja, si det. Emil fikk sine for to år siden, og de er genial med det at str går over flere. Emil sine var i str 32-35, og de passet helt supert enda.
    Enda verre - du har liksom ikke bare funnet de - du har funnet de, testet de og funnet ut at det var genialt - og enda har du holdt kjeft. Jeg skulle jo vist dette i fjor - da poden til slutt nektet å gå på skøyter, selv om vi hadde kjøpt knalldyre hockeyskøyter som han sleit med at var vonde og som han ikke greide å snøre skikkelig selv. Kjeft skulle du ha hatt.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly Se innlegg
    Sorry -
    Ja du kan smile og le mens du ennå har tenner.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Var slike skøyter Prinsen begynte å gå med da han var 3-4 :) Men senere fant jeg dem ikke i store str. Så nå bruker han vanlige hockeyskøyter,de funker fint for ham :) Men han gikk jo på lengdeløpere også i noen sesonger så har sikkert trent opp noen muskler i føttene med det.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    39
    Ja du kan smile og le mens du ennå har tenner.
    så redd jeg ble nå

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Enda verre - du har liksom ikke bare funnet de - du har funnet de, testet de og funnet ut at det var genialt - og enda har du holdt kjeft. Jeg skulle jo vist dette i fjor - da poden til slutt nektet å gå på skøyter, selv om vi hadde kjøpt knalldyre hockeyskøyter som han sleit med at var vonde og som han ikke greide å snøre skikkelig selv. Kjeft skulle du ha hatt.
    Testet de er en grov overdrivelse. Emil fikk de for to år siden, brukte de en gang og så var vinteren og isen over. I fjor vinter rakk vi ikke den ene dagen med skøyteis.... Så da de enda passet (i år) ble jeg veldig godt fornøyd. Skøytenes egenskaper aner jeg ikke noe om.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sara har noe lignende som hun har arvet etter Daniel. Tror ikke de går over flere størrelser, men de har like spenner istedenfor snorer og en slags "innersokk" Har vurdert å kjøpe slike nye i rosa. De går en del på skøyter med læreren i skøytehallen, og siden de varer opp til 39 kan de jo brukes i flere år. Temkte kanskje de kom kom salg når vinteren nærmer seg slutten...

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Julie har brukt sine to ganger, Emilie en halv gang,så kan ikke uttale meg om de er bra eller ikke,så det så.

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    40
    Poengstyrke
    31
    Stian fikk sånne i fjor. skeptikeren min har kosa seg værre på skøytebanen!!
    Jeg kjøpte meg kunstløp skøyter.
    Vi skulle egentlig ta oss en tur på skøytebanen i romjula.. men været har klikka!!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Jan 2009
    Poengstyrke
    0
    De har vi også. Veeeeldig fornøyd ja!!!:smile:

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Lifjell, Hommersåk anbefales
    av dido i kategorien Norge og Norden
    Svar: 4
    Siste innlegg: 20-07-04, 08:12
  2. Anbefales!!
    av Annette i kategorien Tv og film
    Svar: 6
    Siste innlegg: 31-10-03, 09:59
  3. Anbefales
    av Alfa i kategorien Spill (pc, nett og brett)
    Svar: 1
    Siste innlegg: 27-09-03, 12:54

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine