![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jeg synes ikke det er ok jeg heller
Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hva dere legger i det å flørte ?
Jeg kan helt fint flørte med andre enn kjæresten min, men det betyr ikke at jeg er ute etter å finne meg en ny partner eller en elsker. Jeg kan flørte i mange forskjellige sammenhenger. Også på nett. Jeg pleier å chatte på nett, men ikke på møteplassen og slike sider. Jeg kan fint flørte med en mann på chatt, men er klar på at jeg har en kjæreste og ikke er ute etter noe annet enn en gøyal prat akkurat der og da.
Man trenger ikke legge noe seksuelt i en flørt.
Men å være på nett bare for å se hvor mange de man kan få til å bli betatt av seg, når man er i ett godt forhold, er for dumt. Eller spille med falske kort, synes jeg er galt.
Men å flørt med en man kommer i snakk med på en butikk f.eks kan være forfriskende :) Jeg pleier iallefall å fortelle kjæresten min om det om det skjer. Og det hender han treffer på jenter/kvinner som flørter med han. Han pleier også fortelle om det. Det er små gøyale episoder man kan oppleve som gjør at man smiler mere den dagen :)
F.eks så opplevde jeg en gang jeg var ute å gikk tur at en mann kikka så langt etter meg at han kjørte utfor veienJeg kunne ikke la være å flørte litt med han da jeg spurte om det gikk bra, og tilbød meg å hente bilen min trekke han opp av snøskavla
hihi han var rimelig flau
![]()
Bokmerker (linker)