+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: 80-tallsparty

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28

80-tallsparty

Vi planlegger 80-tallsparty på jobb om noen uker. Hva skal jeg kle meg i? Haremsbuksene mine er kastet for lengst, størrelsen min er gått fra 36 og til svimlende 46 så ingenting fra the golden years passer lenger... Jag gidder heller ikke bruke en formue på 80-tallsklær til en kveld... Hva gjør jeg?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Tenk Madonna, leggins, kort miniskjørt, lag på lag topper/singlet/t-skjorte (oppklippet of course ) blonder evt med dressjakke over. Altså ikke alt - du må velge noen av plaggene.

http://991.com/newGallery/Madonna-Li...gin-429895.jpg

http://lh6.ggpht.com/trudi.franks/Rk...20087.jpg'

http://bp1.blogger.com/_gJLgfvklZdQ/...na+holiday.jpg

Og så må du ikke glemme 9 543 armbånd, og tuppert/kreppet og knyttet hår.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Du Kari - tror du glemmer størrelsen min her. Hehe, syns jeg ser meg selv i madonna outfit.

Men kreppet hår og sidehestehale tenkte jeg å ha.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Blonder og dressjakke - og en litt tight jeans går greit. Du ekke så stor berta. Ja og armebånd og selvsagt fingervanter.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Tights kom på slutten av 80tallet, sammen med gensre uten ribbestrikk, så de glir sexy ned på skuldrene Leggvarmere som Kari sa. Egentlig kan du bruke alle posete overdeler du har og trang bukse, med høyt liv all ørepynt i enten plast, strass eller blankt skrapmetall
    glem ikke hvite tennissokker

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Tennissokker rullet ned til ankelen og foten godt plassert i et par pumps. :skremt:

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    20
    Mange bra forslag!!!! Og vi vil selvsagt se bilder av deg når du er klar til å gå på denne festen ;)

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Tights kom på slutten av 80tallet, sammen med gensre uten ribbestrikk, så de glir sexy ned på skuldrene Leggvarmere som Kari sa. Egentlig kan du bruke alle posete overdeler du har og trang bukse, med høyt liv all ørepynt i enten plast, strass eller blankt skrapmetall
    glem ikke hvite tennissokker
    I must correct you. Madonna innførte da tights eller leggins ganske så tidlig på 80-tallet.

Et annet tips til deg Sol er å ta et bilde søk på googel på 80-talls party, du får opp en del "flotte" bilder da.

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    5
    Tights eller trang dongereri (smal med høgt liv)kansje litt vanskelig og få tak i bukse med høgt liv ,men har ikke din mor liggende noe på lofte da,Siden det er 80 talls så er inn nå så skal det ikke vere så vanskelig og få tak i slike klær,store øredobber ,armband i knallfarget plast,såg de hadde mye av det på Glitter om dere har den butikken,og der er det ikke så dyrt.leggvarmere er vel en must,og bruk mye gele i håret slik at det står rett opp(luggen)
    Min lille verden/blogg/ Div.nye bilder!
    hjemmesiden vår

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    I must correct you. Madonna innførte da tights eller leggins ganske så tidlig på 80-tallet.

Et annet tips til deg Sol er å ta et bilde søk på googel på 80-talls party, du får opp en del "flotte" bilder da.
    Husker bare at vi hadde slike skibukser på begynnelsen av 80-tallet. Vi hadde det som del av en uniform da jeg var servitør Det var før tightsene ble populære.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    72
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Adele5 Se innlegg
    Tights eller trang dongereri (smal med høgt liv)kansje litt vanskelig og få tak i bukse med høgt liv ,men har ikke din mor liggende noe på lofte da,Siden det er 80 talls så er inn nå så skal det ikke vere så vanskelig og få tak i slike klær,store øredobber ,armband i knallfarget plast,såg de hadde mye av det på Glitter om dere har den butikken,og der er det ikke så dyrt.leggvarmere er vel en must,og bruk mye gele i håret slik at det står rett opp(luggen)
    Mødrene våre brukte da ikke ungdomsklær på 80 tallet

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    5
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Mødrene våre brukte da ikke ungdomsklær på 80 tallet
    på 80 tallet var vel ikke mora di halvt hundre da,og hvem snakka om ungdomsklær da,80 tals er 80 tals,hverken mer eller mindre.,selv om du er 15 eller 30
    hjemmesiden vår

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    72
    jaja om du sier det så

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Adele5 Se innlegg
    på 80 tallet var vel ikke mora di halvt hundre da,og hvem snakka om ungdomsklær da,80 tals er 80 tals,hverken mer eller mindre.,selv om du er 15 eller 30
    Min mor er ca 18år eldre enn meg, men hun hadde passert ett halvt århundre før hun kom inn i 80-årene. Og jeg og Lise er like gamle, og er oppvokst sammen. Da jeg var 16år(i 85), var moren min såpass gammel, at hun ikke gikk rundt å kopierte Madonna :smile: Hun gikk heller ikke rundt i poco loco dresser, og hadde ikke kort blondt hår som annie lennox.
    Mamma er en gammel rocker som ikke kunne drømme om å gå rundt i 80-tallsmote selv på 80-tallet

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    5
    Sol får bestemme da om hun vil kle seg ut som sin mor eller noen annen 80 tals moteikon
    hjemmesiden vår

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 70-tallsparty
    av sol i kategorien Husker du?
    Svar: 7
    Siste innlegg: 23-01-08, 02:21

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler