Hva er et "must" i klesskapet ditt?
Hva er det styggeste du ser på andre av klær/sko?
Har du noen "vil ha" drømmer som du mest sannsynlig aldri får?
Osv osv
Hva er et "must" i klesskapet ditt?
Hva er det styggeste du ser på andre av klær/sko?
Har du noen "vil ha" drømmer som du mest sannsynlig aldri får?
Osv osv
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Must: Jeans, det trodde jeg aldri at jeg skulle si. Før likte jeg ikke jeans på meg selv, og brukte egentlig alle andre slags bukser. Men, nå er det jeans som teller og det eneste jeg er "avhengig" av å ha tilgjengelig. Og kortermede tunikaer. Det er det jeg må ha. Har jeg det føler jeg meg velkledd og fornøyd.
Stygt på andre: hmmmm det har jeg egentlig aldri tenkt over. Tror jeg må se hva andre svarer - eller være litt observant de neste dagene![]()
Eller..... jo en ting som jeg synes er grusomt. For store crocks. Crocks har blitt poppis og noe alle har. Men, veldig mange har kjøpt seg for store. Jeg synes crocks er stilig jegMen, som sagt når man ser at folk går å subber i noen som er alt for store så synes jeg det ser stygt ut.
Jeg har vel ingen drømmer som ikke er realistiske med tanke på pris eller mulighet til å få tak i. Det går mer på om jeg får meg en kropp som kan bruke det. Jeg er veldig glad i stilen med knelange skjørt og støvletter til. Men, med kroppen jeg har i dag .-så finner jeg ikke støvletter som passer og ei heller tror jeg det ville se sånn ut som jeg vil.
Jeg må ha dongeribukser, masse t-skjorter, treningsbukse (går med det heime), og noen behagelige gensere.
Og så må jeg ha masse joggesko - et par til vanlig bruk, et til gåturer, et til gå/joggeturer, et til terrengbruk, et gore-tex til vinterbruk.... Skulle gjerne hatt flere også!
Jeg syns det er kjempestygt når folk kler seg i tøy som absolutt ikke passer deres kroppsfasong. Greit nok at de er tøffe nok til å kle seg som de vil. Men jeg syns ikke det er fint når en overvektig person (hokjønn) bruker jeans som er låge i livet (og en størrelse for liten) og topper som er korte og en størrelse for liten, slik at magevalkene henger ute i frihet....
Jeg er nok som Kari når det gjelder ønsker/drømmer. Vil gjerne ha kropp til å kunne kle meg i "alt".
Det er ikke pent.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jeg må ha dongeri bukser og myke kosebukser og t-skjorter (sjelden jeg går i gensre)
Hva det styggeste jeg ser på andre er har jeg ikke peiling på, får gjøre som Kari å begynne å se folk jeg møter
Masse klær jeg kunne tenkt meg å ha men med den kroppen jeg har passer det ikke til meg...
Sort penbukse kan brukes til alt!
Eller er jeg enig med merete n om trange bukser med kort liv og valker som henger uenfor: IKKE pent! Og slitte joggesko til penklær.
Jeg vil gjerne ha ordentlig pels. En sort halvlang, god og varm.
Og jeg skulle gjerne hatt tynne legger som hadde glidd inn i enhver stilig støvlett. Det får jeg ALDRI!
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Ah selvsagt - sort penbukse, det er et must![]()
Et must i mitt klesskap:
- et/to par jeans som sitter godt på min kropp
- to par kortermede sorte topper (uten mønster)
- to par langermede sorte topper (uten mønster)
- en sort singlet (uten mønster)
- en sort lang cardigan
- en sort kort cardigan
- en hvit "herre"skjorte
- en enkel sort tynn ullgenser
- en enkel sort kjole som kan kles opp og ned
- et enkelt sort kort skjørt
- en sort trenchcoat
- en sort blazer
- et enkelt pent belte
- et par fancy smykker
- et par sorte støvletter
- et par sorte pumps
- et par sorte sneakers
- en anvendelig sort veske
Dette er det jeg må ha - resten er bare krydder![]()
Sist endret av cammie; 06-03-08 kl 12:02.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Når vi snakker om drømmer så er det vel noe sånt jeg drømmer om å få ordnet meg med.![]()
edit: altså det cammie skrev (Gulloingen snek seg innimellom før jeg rakk å svare =D)
Sist endret av Klara; 06-03-08 kl 12:05.
Og drømmen som liksom aldri kan bli noe av men som likevel i løpet av livet skal gjennomføres er en av disse:
En Mulberry Bayswater i enten glatt sort skinn eller krokko - det er en veske som er klassisk og av god kvalitet og som jeg like stolt kan bære rundt på når jeg er 70 år som nå.
cammie
Kevingullet juni-03
cammie
Kevingullet juni-03
Jobber med saken. Men, nå har jeg shoppet så mye klær at jeg kjenner litt på dette med at jeg burde stoppe litt opp og vente til jeg kanskje har klart å bli litt mindre.... Kanskje ha det som en liten gullrot/premie - hengene der fremme til om 10 kg kanskje.![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Bokmerker (linker)