+ Svar på tråd
Side 9 av 9 FørstFørst ... 7 8 9
Viser resultatene 121 til 126 av 126

Tråd: Esmeralda Pjatts Spørrespalte

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Huheiii min KjæææÆÆÆre venninne - så DEilig at noen spurte etter mei da, nei nå blei jei glaD

787 dager siden jei logget mei på, så jeg måtte bytte vekk det elskelige passwordet mitt - nei oh nei sier jei, det er ikke bare å finne et slikt deilig password på nytt igjen skal jei si eder....

Pippi min Skjønne, det var spørsmålet ditt da, du min elskverdige VenniNNeee.

Din hjemmekjære venninne ja, for et deilig spørsmål - har du spurt hvorfor hun er så hjemmekjær, kanskje hun er en av de heldige som har et slikt skjønt hjem med vakre gardiner og wonderfulle maleri, da er det ikke bare å reise med slike elektroniske fremkomstmidler for å beskue andres hjem for en liten uke.

Eller kanskje din skjønne venNNInne ikke har alle de pengene, stygge stygge penger, som skal til for å reise 150 mil avgårde, for jeg Er helt siKKer på at din venninne så gjerne skulle kommet til dei for å beskue ditt vakre hus i ei vidunderlig uke.

Håper du ble litt klokere, og tusen takk for at du husket på lille mei

klem og Tudeluu

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly Se innlegg
    Lurer på om ho tok seg en forumspause?? litt trist egentlig..
    Hei hei Dragonfly -. for et vakker navn du har min venn.

Nei du skjønner det, skulle jo ikke ta mei pause da, men så ble jei jo så ivrig med den trimmen min - du vet jeg og min skjønne nabo vi trimmet jo litt forsiktig etter de skogkledde veiene.

Så ble jei jo engasjerrt av hun skjønne Mette Marit, hun trengte så sårt litt hjelp til innkjøp av salong og gobeliner til sitt vakre hjem, så da måtte jei jo stille opp.

Men nu er jei jo flesibLLee så da dukker jei opp der behovet er, Mette Marit er nu på ski på hytten til henne og hennes deilige mann, så da kom jei innom her da

Klem fra mei

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Nå var det jo med tanke på den ekstremepengemangelen at jeg foreslo mai neste år, fordi hun da kan spare penger i over ett år til en slik tur

Den alltid nydelige,vakre og fantastisk sosiale Kari er enig med meg i at dette er en fryktelig god ide :)

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Hmm nei nå blei jei forfærdet her. Ekstrem pengemangel sier du, jøye mei, stakkars venninnen din, sukk

Ja da må det sterkere lut til, som min elskede bestemor pleide å si mens hun vasket bestefar rundt munnen....Spare er jo selvfølgelig en god ide, men om den herrrRRlige venninden din ikke kan spare, da er det jo stakkars belastende for henne at du foreslår slikt selv om det er av godt hjerRRte.

Hmmnei nu begynner mine medsøstre på televisionen, De frustrerte Fruene, ja ikke at jeg er frustrert da - jeg har det jo så fint med mine kjæledyr selv om den ene stinker riktig ille til tider, jaja man kan ikke få alt her i verden.

Tuddeluuu

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    39
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Esmeralda Pjatt Se innlegg
    Hei hei Dragonfly -. for et vakker navn du har min venn.

Nei du skjønner det, skulle jo ikke ta mei pause da, men så ble jei jo så ivrig med den trimmen min - du vet jeg og min skjønne nabo vi trimmet jo litt forsiktig etter de skogkledde veiene.

Så ble jei jo engasjerrt av hun skjønne Mette Marit, hun trengte så sårt litt hjelp til innkjøp av salong og gobeliner til sitt vakre hjem, så da måtte jei jo stille opp.

Men nu er jei jo flesibLLee så da dukker jei opp der behovet er, Mette Marit er nu på ski på hytten til henne og hennes deilige mann, så da kom jei innom her da

Klem fra mei
    Godt du har tatt deg tid til både Naboen og Mette Marit - kan tro de begge trenger litt hjelp fra deg både med det ene og det andre

Var godt å se deg igjen - Du har vært savnet

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Så hyggelig at du stakk innom da

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

+ Svar på tråd
Side 9 av 9 FørstFørst ... 7 8 9

Lignende tråder

1. Esmeralda Pjatts Daglige gjøremål..
    av Esmeralda Pjatt i kategorien Generell debatt
    Svar: 10
    Siste innlegg: 31-01-08, 19:52

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler