+ Svar på tråd
Side 3 av 9 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SistSist
Viser resultatene 31 til 45 av 126

Tråd: Esmeralda Pjatts Spørrespalte

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Sitat Opprinnelig lagt inn av aalisa Se innlegg
    Kjære Esmeralda.
    Nå tror jeg Krølle ikke skjønte hva jeg mente. Jeg lurer på hvordan jeg skal få de 7 rette den uka det er 4,2 millioner i 1. premie!!
    Lottokupongen leverer jeg jo!!

Mvh.
    Aalisa

ps. smart katt du har, som kan skrive
    Kjære Aalisa

Beklager katten min, den er rett og slett umulig til tider. Å spesielt på søndager da den har inntatt rekepai, da blir den rene hooligans til tider. Godt jeg slipper slike bekymringer med Fast as an Ass, som heldigvis ikke liker rekepai.

Tilbake til spørsmålet, dette er vel den ene tingen jeg ikke har lov å gi skikkelig svar på, Gudinneloven vet du - hellige greier...Men fortsett å levere lottokupongen din du, så skal du nok se at det regner litt på deg å en dag.

Med vennlig hilsen

Esmeralda :sun:

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    40
    Poengstyrke
    31
    Må det regne mye da, for jeg har jo tenkt å spandere hyllesystem fra Ikea på en veldig hyggelig dame, som ikke lar seg kurere av blodigler:08:

aalisa

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Må det regne mye da, for jeg har jo tenkt å spandere hyllesystem fra Ikea på en veldig hyggelig dame, som ikke lar seg kurere av blodigler:08:

aalisa
    Kjære aalisa, for et elskverdig menneske du er :v9:

Det ordner seg for snille piker er det noe som heter, så dette skal nok gå fint

Med vennlig hilsen

Esmeralda

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    40
    Poengstyrke
    31
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Esmeralda Pjatt Se innlegg
    Kjære aalisa, for et elskverdig menneske du er :v9:

Det ordner seg for snille piker er det noe som heter, så dette skal nok gå fint

Med vennlig hilsen

Esmeralda

Tuusen takk. Det høres bra ut. tror sannelig jeg spandere en sånn på meg selv også. Siden min Stian godt kunne ha en sånn på rommet:)

aalisa

aalisa`s dagbok-klodring

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Kjære Esmeralda!

Min sønn er trønder, født i trøndelag med en trønder til far. Siden du er allvitende regner jeg med at du kjenner til trøndertempoet. Jeg blir gal. Både far og sønn er så trege at maling tørker fortere enn hva disse gutta gjør når de kommer ut av dusjen.

Problemet er at min sønn bruker over 1 time på å komme seg i seng; kveldsmat, dotur, pusse tenner og vaske seg. Jeg prøver å skyndte på han litt, men da blir han bare fortvilet og sier: "Æ e itj så kjapp sjø" med tårer i øynene.

Hva gjør jeg for å få litt tempo i kroppen på den unge håpefulle?

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Kjære Esmeralda!

Min sønn er trønder, født i trøndelag med en trønder til far. Siden du er allvitende regner jeg med at du kjenner til trøndertempoet. Jeg blir gal. Både far og sønn er så trege at maling tørker fortere enn hva disse gutta gjør når de kommer ut av dusjen.

Problemet er at min sønn bruker over 1 time på å komme seg i seng; kveldsmat, dotur, pusse tenner og vaske seg. Jeg prøver å skyndte på han litt, men da blir han bare fortvilet og sier: "Æ e itj så kjapp sjø" med tårer i øynene.

Hva gjør jeg for å få litt tempo i kroppen på den unge håpefulle?
    Kjære Kari

Dette var jammen et godt spørsmål som jeg trur mange unge i dag lider av, akutt latskap eller treghet i systemet som det å kalles. De kommer til en gitt alder, det inntrer som oftest ved 5 års alderen og vedvarer til de er 17. De unge er ikke late av seg som mange antar, men de lider av en kombinasjon av akutt latskap og "skal bare" syndromet. De har så god tid at en snegle er rene raceren i forhold.

Men om du observerer poden din litt, så ser du at dette avtar helt ved spennende engasjement slik som venner, kino, gotteri og andre lignende ungdomsgreier. Da er det ikke måte på hva de klarer i løpet av 5 minutter.

Fokuser på konkurransesituasjon, han er gutt og hater sikkert å tape. Konkurrer med seg selv, hvor lang tid brukte han i dag og klarer han å slå tiden i morgen, kan han korte inn tiden noen steder osv osv - Å skynde på han skaper trass, tru meg jeg har erfaring der med Fast as an Ass, i det øyeblikket jeg skynder på han så streiker han totalt, så nå har vi rundetider her i huset som praktiseres, og han har faktisk klart å slå rekorden sin i kveld - 1 runde rundt mitt flamske kaffebord, 1 time og 37 minutter brukte han, det er jammen ikke verst hva

Med vennlig hilsen

Esmeralda - nesten tenåringsmamma :132:

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    40
    Poengstyrke
    31
    Jeg har en langsiktig plan jeg, på ca. 1,5 år. Men for å få gjennomført den er jeg avhengig av å vinne 1. premien i LOTTO, med en sum på over 4 milioner.
    Så da lurer jeg på; Hvordan skal jeg klare å vinne den 1. premien??

Aalisa
    aktiv Lottospiller
    Kjære Pjatt.
    Kan denne være løsningen for meg kanskje?

http://www.voodolls.se/graphics/no_p...200trinity.gif

aalisa

aalisa`s dagbok-klodring

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Kjære Pjatt.
    Kan denne være løsningen for meg kanskje?

http://www.voodolls.se/graphics/no_p...200trinity.gif

aalisa
    Kjære Aalisa

Dette kan helt klart være en løsning ja, men bli ikke for skuffet om denne bare skaffer deg et bedre hus eller en bedre jobb..

Med vennlig hilsen

Esmeralda :v9:

pst snart tilbake, skal bare shoppe noen voodolls

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Kjære Esmeralda!

Har du en kur mot lakenskrekk?

Hilsen Kari, ikke trøtt nå, men sikkert halvdau i morgen.......:06:

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Kjære Kari

This is Krølle som skriver, jeg har stælt internetten så Esmeralda ikke får svart noe! Hun nekter å bake rekepai, påstår at jeg blir litt beruset av den, hørt sånt da, dumme tjenerinnen.

Hilsen Krølle, åff cårse

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Kjære Esmeralda!

Er du ferdig å bake rekepai? Jeg savner svar på mitt spørsmål og håper Krølle ikke forsetter med å nekte deg tilgang til dataen.

Spørsmålet mitt er nemlig forsatt veldig aktuelt.

Hilsen Trøtt Kari

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Kjære Esmeralda!

Har du en kur mot lakenskrekk?

Hilsen Kari, ikke trøtt nå, men sikkert halvdau i morgen.......:06:
    Kjære Kari

Den gale katten er overlevert en psykolog og ruskonsulent, så nu har jeg endelig fått tid og ro til å svare deg.

Lakenskrekk, da formoder jeg at du ikke har angst mot bomullens egenskaper men lurer om noen har gitt deg sånn fryktelig poliester i julegave. Da utvilker en lakenskrekk fort.....

Det finnes desverre få kurer mot slikt no, en av de få er å ha en staut ung mann som lokker en med seg i sengen før klokken slager tolv om kvelden. Da jeg har forstått at du har strålende venninner som og lider av en sådann skrekk og underholder deg uti de små nattetimer, så er rådet her å kvitte deg med disse venninnen og gå ut i verden å lete etter noen skrekkelig kjedelige gråstrømper som du kan omgås med. Ulempen her er at de som oftest har en hang til vegetarmat og røkelse, så her må du velge - de morsomme eller de som digger røkelse.

Med vennlig hilsen

Esmeralda :sa6:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Kjære Esmeralda!

Hvordan liver man opp kjedelige mennesker?

Kari - the funny one

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Kjære Esmeralda!

Jeg har tidligere hatt spørsmål ang min kropp. Jeg har nå skjønt at du mener at jeg skal være fornøyd med meg selv slik jeg er og har slått meg til ro med det .

Men, så er det dette med å bekle denne herlige kroppsmassen (som det er litt masse av) :06: Jeg skal i selskap og det er et ganske fint selskap. Antrek er satt til Galla - og jeg lurer på om du kan hjelpe meg å finne en passende kjole. Jeg har lurt litt på følgende modeller:

Men, så lurte jeg på om disse ble litt for "hverdagslig" sånn siden det sto angitt galla.... hvilke regler er det som gjelder for det - for det er vel noen regler for hvordan en gallakjole skal være.

Er dette kanskje mer passende?

Eller kanskje denne, som har en farge som er helt super duper, siden det matcher min blekrosa kropp

Hilsen Kari

Innmeldt
    Jan 2008
    Poengstyrke
    5
    Kjære Esmeralda!

Hvordan liver man opp kjedelige mennesker?

Kari - the funny one
    Hei funny Kari - og det tror jeg virkelig på, du virker som et sprettent menneske med en herrlig humor.

Med kjedelige mennesker regner jeg med du snakker om de som er sååå kjedelige at de driter leksikon, for det er de virkelig kjedelige. De eier ikke fantasi, og skulle de være så uheldig å få et lite anfall av det blir de redde.

Men å live de opp er nok verre, å gi de nyeste utgaven av Forferdelig intelligent og tung-magasinet, la de vinne i sjakk og kanskje om en er veldig godt forberedt på det ta de på kafe hvor de kan beskue andre mennesker, og dermed fornøye seg over at de ikke er like overlegen intelligent som dem selv.

Med vennlig hilsen

Esmeralda :132:

+ Svar på tråd
Side 3 av 9 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SistSist

Lignende tråder

1. Esmeralda Pjatts Daglige gjøremål..
    av Esmeralda Pjatt i kategorien Generell debatt
    Svar: 10
    Siste innlegg: 31-01-08, 19:52

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler