Temaet har kommet opp både her og der i det siste, så nå lurer jeg på deres tanker om "alternativ".
Jeg var jo ute med kollegaene mine på tirsdag (og hadde med Chris), og etter litt prating spurte en kollega/venninne om jeg var blitt litt alternativ, og at hun ikke trodde det om meg (ikke på noen negativ måte altså). Jeg sa at jeg som alltid er motstander av alternativ, og hun sa at det var jo det hun trodde også. Men så har jeg gjort meg noen tanker og ser at jeg faller jo nesten rett i min egen alternativ-definisjon uten at jeg egentlig er det![]()
1. samsover - bare fordi jeg er lat og synes det er kos
2. bærer i sjal mm - fordi det er en så behaglig måte å bære guttebebisen min på. Mange andre bebiser ligger fint i vognen sin, men mine har begge syntes at det er rimelig ukult når de er våkne. Og å bære på hofta er tungt i lengden, så derfor er jeg veldig fornøyd med alle alternativene til hofta.
3. tøybleier - ikke fordi jeg er så himla miljøvennlig eller noe sånt. Rett og slett fordi han var sår i stumpen og det ble ikke bra. Reagerte selv på papir som lita, så hvert bleieskift hvor stumpen heller var mer sår en bra så ble samvittigheten dårligere og dårligere. Så da prøvde vi tøybleier og alt ble meget bedre.
4. EC - ("pottetrening" for spedbarn) - oki denne er litt sær :03: men kom hovedsaklig som en følge av sår stump og å ligge med rompa bar. Og han er jo rimelig konsekvent, så potte er fint når vi har muligheten til det. Eneste ulempen er at jeg får litt dårlig samvittighet når vi er ute og han ser på meg nesten litt bebreidene (oki - overdriver litt her nå altså) før han bæsjer i bleien. Så på restauranten tok jeg han altså med på do, så ikke rart de kommenterte den kanskje :06:
Og som sagt så ser jeg jo at alt jeg har skrevet over her faller i min alternativ-kategori, men jeg synes altså mine grunner for å gjøre det jeg gjør er normale og ikke alternative - og jeg har IKKE fotformsko (å filler'n - nå kom jeg på at jeg faktisk kjøpte meg et par hvite med "diamonds" på på salg i sommer :04: )
Jaja - det ble jo mye om meg, men hva definerer dere som alternativt? Jeg synes lilla sjerf, fotformsko og politisk langt utpå venstresiden er mye av mine første tanker når jeg hører ordet.

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat

og Sara 12 

Veronika 10 år :smilie_girl_275:
De tingene du skriver om er helt klart ting som jeg ville sette på kontoen for alternativ ja....

Bokmerker (linker)