Silva for barn!!! Gjett om Daniel skal på det da!! :o Hm.. Om han vil selv så klart.. ;) Men jeg kan jo gå!! :green:
Må få meldt meg på noen kurs snart.. Blir helt gal jeg.. Det sitrer i kroppen etter å lære!!
Silva for barn!!! Gjett om Daniel skal på det da!! :o Hm.. Om han vil selv så klart.. ;) Men jeg kan jo gå!! :green:
Må få meldt meg på noen kurs snart.. Blir helt gal jeg.. Det sitrer i kroppen etter å lære!!
Klem Monica![]()
Daniel :ball20: & Sebastian :smokk:
Hva heter boken, og hvor har du kjøpt den?[/quote:1a37ac7a2b]Opprinnelig lagt inn av katinka
Den heter Silva-metoden, og jeg kjøpte den i en vanlig bokhandel,har ikke kommet så langt i den ennå, men forstod det sånn at først må den leses, så tar du fra kapittel 3-11 tror jeg det var, og øve deg på øvelsene.
Ha en fin sommer:05:
Den må jeg kjøpe. Virker den lettlest?
:) Ha en fin dag :)
Ja, den er ganske lettlest, og det står beskrevet ganske greit, så den bør du skaffe deg.Skal dra den fram jeg også, og lese litt mer snart.![]()
Ha en fin sommer:05:
Det skal jeg jammen gjøre. Har ikke tenkt på at det finnes ern slik bok, men man lærer kanskje ander ting på kurset som ikke står i boka.
Får man ikke høre en spesiel lyd eller noe for å sette i gang høyre hjerne halvdel?
Vet du noe om dette Aylas mamma?
Den boka du snakker om krista, er silvametoden.
Har lest den jeg også, og den er bra, men det er egentlig ikke det samme som på silva ultra mind.
Men du lærer jo teknikkene og slikt, så sånn sett er den bra.
Silva ultra mind er på visst Jose Silvas "full pakke", en sammenføyning av alt han har funnet ut, men silvametoden er en av delkursene (?)
Er tidlig på morgenen til meg her, ayla sover plutselig lenge, så er litt usikker på om jeg skriver ting helt riktig. Jeg håper det.
Katinka: Lyd ja! ganske godt å høre på, men det var veldig rart den første gangen, men hjernefrekvensen senker seg automatisk når vi hører disse lydene.
Deborah Borgen har også lest inn en cd, hvor denne lyden er i bakgrunn og hun leser center-øvelsen.
Får ikke til å beskrive lyden jeg.![]()
Er du like fornøyd med Siva.kurset ennå Ayla`s mamma ?
Det kommer til Oslo snart og jeg tenkte jeg skulle melde meg på, men jeg lurer litt på om du bruker noe av det du lærte ppå kurset fortsatt?
Jeg bruker det, men ikke like ofte som før, gleder meg til kurset kommer til høsten nå, for å friske det opp litt!
Er skikkelig bra, og du lærer en masse om deg selv og hvordan vi faktisk tenker, og hvordan dette virker inn på en selv.. blant en masse annet skøy![]()
Så dra på kurset du, for å si det sånn, jeg savner ikke de pengene ;)
OK, jeg kommer nok til å melde meg på.
Tror nok ikke jeg kommer til å ange, syntes det virker så spennende.![]()
Er det ingen andre i Oslo omerådet som vil være med da?![]()
Har ikke så lyst til å gå alene.
Skal prøve å overtale en venninne.
Så morsomt!![]()
Noen flere som har vært på dette kurset?
Jeg synes dette er så spendende og nå er det Silva Ultramind kurs her i byen i slutten av oktober..
Har bestemt meg for å bli med på dette!![]()
Mamma til jente 01 og gutt 05 http://www.barnemix.no/skravlemix/im...ilies/001d.gif
Du kan glede deg.:)
Hvem er det som skal ha kurset da?
Ja, jeg gleder meg masse! :29: Nå er det "bare" en måned igjen.. *Vente, vente..*
Det er Deborah Borgen som skal ha kurset..
Mamma til jente 01 og gutt 05 http://www.barnemix.no/skravlemix/im...ilies/001d.gif
Å, jeg har så lyst jeg å...Opprinnelig lagt inn av Leia
Hadde du henne som instruktør også?
Bokmerker (linker)