+ Svar på tråd
Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SistSist
Viser resultatene 16 til 30 av 61

Tråd: Silva Ultramind kurs

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Så spennende!! Kommer det hit,skal jeg gå hvis jeg kan.Høres helt herlig ut
    Ha en fin sommer:05:

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Aylas mamma,jeg er så nyskjerrig.Hva er bobler rundt seg???Og hvorfor??
    Kan du fortelle meg..?please

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    Det er helt herlig hvordan verden åpner seg rundt deg, Man kan på en måte gjøre alt godt man vil!

Ok, bobler, man kan vel kanskje kalle det hva man vil, hm... hvordan forklare dette da..
    Det er en slags beskyttelse, det tror jeg er den beste forklaringen.
    Den har jeg nå laget til å beskytte henne mot negative energier og handlinger, mot sykdom, og mot tobakksrøyk, om hun noengang skulle komme i nærheten av det.

For å lage dette går jeg ned i "center" (når venstre og høyre hjernehalvdel er koblet sammen) og tenker på Ayla, og legger /plasserer denne boblen rundt henne, som jeg velger hva skal "gjøre" om du skjønner.

Ble kanskje litt tungvint forklart, men det er så fint, alt som jeg har lært denne helga. Gleder meg allerede til oktober, da jeg kan ta kurset igjen (koster da 300 kr) for dette er noe man bare blir bedre og bedre i, og man kan aldri lære nok

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Fantastisk.Noe alle burde lære!Er det vanskelig??

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    NEI!!!

Det er det som er så utrolig!!

Vi kan det jo alle, egentlig.
    Barn opp til 7 år har det helt naturlig, et er først etter den alderen vi mennesker begynner å skal tenke "logisk" etc, typisk venstrehjerne-dominant... altså, logikk er bra, men vi trenger balanse. :green:

Når vi drømmer har vi et tidspunkt der de er i balanse, alfa kalles det, før vi hehe "forsvinner" ned i delta, som er dyp søvn.
    Intelligensen vår sover aldri :lol: hvem hadde trodd det!

Men teknikkene er det best å lære såkalt riktig, vi satt jo 25 timer i kursrommet, og var i center masse. Ingen notater ble tatt under hele kurset forresten. Første kurset jeg har vært på hvor instruktøren sa at vi skulle legge fra oss penna 8)

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Rart det du sier om barn under 7 år.Christina vet alltid hva jeg har i lommene....selv om jeg er bombesikker på at hun ikke vet det :-?

Har også lest en gang om at barn har en naturlig healingkraft i hendene.Hvis de gnir hendene sammen en stund,så skal det altså kunne heale hvis de har vondt en plass...mye rart

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    Det er ikke så rart, og tro Christina når hun sier slik, det er rett og slett fordi hun hele tiden er i center, og hm... i center er det ikke tid eller rom. Hun klarer altså å "se" hva du har i lommen.
    Det er helt fantastisk, synes jeg.

Det finnes faktisk barnekurs også, men de har ikke laget klart helt fra dette kurset, som er det siste jose silva lagde før han døde, men sommeren 2004 skal det være ferdig. Lillesøstra mi gleder seg allerede :green:

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Spennende!

Har alltid likt å lese om sånne ting.Leste noe en gang om å finne "ditt høyere jeg",kanskje det er noe sånn?!

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    Det er en ny bevissthet, som jo er ditt høyere jeg.

Hadde alle i verden tatt i bruk dette.. hadde vi faktisk hatt en perfekt verden!

Du lærer å bruke mentale evner til å gjøre alt: hjelpe andre, hjelpe deg selv- i hverdagen- :finne ting- få svar- rettledning, styrke forhold, finne deg selv.

Utvikle den 6.sans.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    10
    Spennende :P
    Klem fra t.
    Har en liten solstråle født i mai 2002.

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Åja,skulle likt å leve i den perfekte verdenen...vet om noen som burde gå på ett sånt kurs ;) Så hadde det kanskje ikke vært så mye fælt på jorden i dag.Sukk :red:

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Jeg har kjøpt boken, og driver på og leser den nå.Det er endel øvelser som skal gjøres for å nå mediativ..eller alfa?

Har ikke så mye tid til å øve på dette, men er det så veldig vanskelig.Det er vel dette dere lærer på helgekurset??

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    Jeg har jo lært teknikkene, men jeg vil tro en bruker en stund før de er finpusset, for å si det sånn. Jeg prøer å få gjort de, som oftest når jeg legger meg, men jeg gleder meg vanvittig til kurset nå til høsten, få enda et lite puff i ræva på en måte

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    9
    Har så lyst til å gå på det kurset, men det må vel bli når ungene blir større. :(

Skal iallefall ikke gå glipp av neste alternativ messe som kommer til Haugesund, det har jeg tenkt på hver gang, men så ble det ikke...pga ditt og datt.. :-?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krista
    Jeg har kjøpt boken, og driver på og leser den nå.Det er endel øvelser som skal gjøres for å nå mediativ..eller alfa?

Har ikke så mye tid til å øve på dette, men er det så veldig vanskelig.Det er vel dette dere lærer på helgekurset??
    Hva heter boken, og hvor har du kjøpt den?

:) Ha en fin dag :)

+ Svar på tråd
Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SistSist

Lignende tråder

1. stavangersk kurs
    av dido i kategorien Språket vårt
    Svar: 7
    Siste innlegg: 10-04-07, 13:51
  2. Silva UltraMind kurs
    av katinka i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 23
    Siste innlegg: 11-02-03, 21:41