Lukket tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Om artikler

Om artikler

Jeg vil minne om copyright-regler. Man kan ikke ta artikler fra andre sider og poste her! Dere må alltid innhente tillatelser om dere skal poste artikler og oppgi kilde i tillegg. (Oppgi da også at dere har tillatelse - ellers blir innlegget fjernet)

Ellers kan man oppgi et utsnitt, eller skrive om artikkelen. Kilde må alltid likevel oppgis!!!

Dette gjelder også andre veien - det er ikke lov å poste artikler fra Barnemix andre steder uten skriftlig tillatelse av meg. Dette gjelder også bilder.

Gjelder også artikler fra blader og aviser.

Høres kanskje strengt ut, men sånn er det overalt - og derfor det står et copyright-tegn nederst på de fleste sider.
    Barnemix.no

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Minner om denne. Har nå fått en henvendlse fra Grapevine om at noen har brukt deres artikler her. Artikler skal ALDRI kopierers inn hit, bare settes som link. Disse må fjernes.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Med bakgrunn i tidligere klager på at folk tar artikler fra andre sider og poster her, har jeg lenge tenkt å legge inn dette (og dette er en viktig regel på dette forumet!!) Artikler og bilder andre steder er som regel beskytta av copyright - se forøvrig forumreglene som alle samtykker i når de registrerer seg her.

NYHETSARTIKLER:
    Dersom du føler at du må poste en nyhetsartikkel, lager du et par tre linjer med egne ord som viser hva det handler om, og så setter du en link til artikkelen. Dette skal kun gjøres i kategorien: "Aktuelt i media" uansett hvilket tema artikkelen har. I andre kategorier vil slike innlegg bli slettet så fort de oppdages.

SPESIELLE ARTIKLER:
    Dersom det er en spesiell artikkel du synes er nyttig og har fått tillatelse til å bruke på Skravlemix, må du på toppen av artikkelen skrive "Denne artikkel publiseres med tillatelse fra 'navn' og 'nettside'. Under artikkelen skal det stå "Denne artikkel er hentet fra www.osv (link)". Slike artikler skal kun postes i kategorien "Verdt å vite" - uansett tema (og kan evt senere flyttes av meg). I andre kategorier vil slike innlegg bli slettet så fort de oppdages.

Enhver tråd som bryter med disse reglene vil i sin helhet bli fjernet!

Og dette gjør jeg ikke for å være vanskelig eller noe, men fordi det faktisk finnes lover mot dette!
    Sist endret av Alfa; 03-11-06 kl 11:23.
    Barnemix.no

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Minner om denne.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Lukket tråd

Lignende tråder

1. Ny fotoblogg med konkurranser, artikler osv
    av nip_83 i kategorien Fotografering
    Svar: 52
    Siste innlegg: 30-07-10, 15:21
  2. Artikler jeg har glemt..
    av Alfa i kategorien Bmix-artikler
    Svar: 1
    Siste innlegg: 08-11-07, 10:47