PDA

View Full Version : Ungkaren

Chamilla
18-08-03, 21:47
I dag får jeg inn TVN så nå tenkte jeg at jeg skulle se ungkaren som så mange har pratet om tidligere. Det er begynt, men jeg får ta en titt. Er det noen som ser på dette?

Alfa
18-08-03, 21:55
jaha, da får jeg vel gå å se det. Flaks vi har tv i det hele tatt nå....Anders klarte å rive det ned i stad, så det lå på gulvet...

Heldigvis sto det en sånn gul putestol fra Ikea foran - ellers hadde det sikkert knust. På den andre halvdelen sto Anders og prøvde og holde det oppe mens Mona Cecilie hylgrein.... :o Det gikk jo bra heldigvis!

Det er ikke akkurat den letteste tingen å få oppå seg... jeg klarte nesten ikke rette det opp alene etter at det falt, og jeg klarte iallefall ikke bære det opp i seksjonen igjen!

turvid
18-08-03, 21:57
Jeg tar det opp, for nå ser jeg på konebytte på TV3. :green:

Vår TV veier over 80 kg, så det blir aldri gjort rent under den.... :roll:

Ina
18-08-03, 21:59
Ser ikke på det, glemmer vekk tven - og konsentrer meg om data istedet :oops:

AL; godt det gikk bra med ungene da... tenk om de hadde fått den over seg ;)

Alfa
18-08-03, 22:13
ja, det tenkte jeg på og. Mona Cecilie fikk den på fingeren, og det var visst ille nok. I følge ho redda Anders henne siden han hjalp med å holde den litt opp fra gulvet..

Hva hadde skjedd om den hadde knust da? Den sto jo tross alt på, hadde det eksplodert inni der da heller????

Det som skjedde var at Anders stilte seg foran tv med armene ut til sida, slik at MC ikke så noe, så dro ho han vekk - men han slapp ikke TV - og da fulgte jo den med..... Tror de har lært nå!

Anders fikk "husarrest på rommet sitt :green: Og jeg tror nok han skjønte det meste av det, lå pent i senga helt til jeg kom inn igjen til han :)

Ina
18-08-03, 22:58
Uff da, det kunne jo ha blitt skikkelig stygt da. jeg vet heller ikke om en tv hadde eksplodert, men det hadde uansett blitt mye glass - og hva med strøm? :(

Han er nå flink da, Anders - hvis han ble på rommet og hadde husarrest ;)

Ayla`s mamma
19-08-03, 09:44
Hørtes litt skummelt ut, men det gikk heldigvis bra, og skjer nok ikke igjen ;)

Ungkaren ja, der følger jeg spent med :green: Men i går så rakk jeg ikke se på, så da må jeg vel se det seeeent på søndag.. men jeg vet jo hva som skjedde, men altså - om noen har fortalt meg slutten på matrix (istedetfor å ha sett den ) så hadde jeg følt at jeg hadde manglet noe vesentlig.. :roll: hekta? :lol:

Chamilla
19-08-03, 10:36
Jeg tar det opp, for nå ser jeg på konebytte på TV3. :green:

:o Bytter de rett og slett kone eller?

Chamilla
19-08-03, 10:38
[quote="Anne Lise"]jaha, da får jeg vel gå å se det. Flaks vi har tv i det hele tatt nå....Anders klarte å rive det ned i stad, så det lå på gulvet...
[quote]

Heldig at ungene er hele o. :-? Det var godt at alt endte godt.

Jeg fikk IKKE sett ungkaren alikevel, fikk besøk :) , men det blir kanskje neste gang.

turvid
19-08-03, 11:37
:o Bytter de rett og slett kone eller?
:lol: Ja i to uker! :green:

turvid
19-08-03, 11:38
Jeg fikk IKKE sett ungkaren alikevel, fikk besøk :) , men det blir kanskje neste gang.
Det går vel i reprise tror jeg. Neste uke er siste program!

Sølvi
19-08-03, 12:46
Jeg husker aldri på det jeg :o :roll: :green:
I går så vi på film på dansk tv3 å da.

Huff, at ungene skal få tven over seg er mine store skrekk. Heldigvis gikk det bra hos deg.
Å kjempeflink var jo Anders som ble inne på rommet da :D

trebarnsmamma
19-08-03, 19:40
Jeg så også på ungkaren. I tillegg måtte jeg ta det opp, for eldstedattera er på leirskole, og fikk ikke sett det der. Derfor måtte jeg love å organisere det slik at hun fikk sett det i etterkant.
Det er nå en helt merkelig setting da, og disse ungkarene gjør noen merkelige valg, men.... Litt romantisk kan det jo være, hvis man ikke er av den sjalu typen. Usj tenk å måtte dele ham med 4-5 andre, da.... :-?
Jeg er glad jeg får ha min mann for meg selv!!!!!

Lise
19-08-03, 20:01
nei

trebarnsmamma
19-08-03, 20:31
nei

Er det Nei, du ser ikke på ungkaren, eller er det Nei, jeg får ikke ha Svein for meg selv?...... :roll: :roll: ;)

Alfa
19-08-03, 20:33
Det lurte jeg litt på og ;)

Lise
19-08-03, 20:38
Ikke svein, men SVEN! :green:
`
Å nei, jeg får ikke se på ungkaren eller noen andre karer heller, for vi har ikke tvn eller tv3 :cry: :evil: :evil: :cry:

trebarnsmamma
19-08-03, 20:42
Ikke svein, men SVEN! :green:
`
Å nei, jeg får ikke se på ungkaren eller noen andre karer heller, for vi har ikke tvn eller tv3 :cry: :evil: :evil: :cry:

Du får se på den karen du har da. Og så får vi kalle ham SVEN, samma hva han egentlig heter..... ;)

Lise
19-08-03, 20:44
[quote:c257d3fe13="Lise"]Ikke svein, men SVEN! :green:
`

Du får se på den karen du har da. Og så får vi kalle ham SVEN, samma hva han egentlig heter..... ;)[/quote:c257d3fe13]

He he min heter jo Sven da, å din Svein....eller hvem Svein mente du da?? :green:

Alfa
19-08-03, 20:45
:lollol: dere altså!

Lise
19-08-03, 20:46
:lollol: dere altså!

Hi hi morro ikke sant :klovn:

trebarnsmamma
19-08-03, 20:46
[quote="Lise
He he min heter jo Sven da, å din Svein....eller hvem Svein mente du da?? :green:[/quote]

Han ja, Han er min ja!!!!

Alfa
19-08-03, 20:49
Tror dere bare for dele "brødelig" på begge jeg :lady: he-he

Lise
19-08-03, 20:50
Dele?? NEI! Min bare min (!) :green:

Alfa
19-08-03, 20:51
Hva har det her egentlig med Ungkaren og gjøre....kanskje både Sven og Svein har planer om å melde seg på programmet?

trebarnsmamma
19-08-03, 20:56
Hva har det her egentlig med Ungkaren og gjøre....kanskje både Sven og Svein har planer om å melde seg på programmet?

Ikke min Svein, nei. Hadde blitt alt for forvirret. Husk det er hele 25 damer til å begynne med, da. Ikke lett å sortere ut da.
Derfor gjør jeg det for ham, sånn at han bare kan velge meg, så er det ferdig med den saken!!!

Dessuten blir han bare helt svett når det er snakk om det programmet, han forstår ikke hvordan denne ungkaren kan balansere følelsene sine for så mange damer på en gang.
Der er jeg for øvrig enig... :lol:
Ække kjærlighet det vel... ;)

Lise
19-08-03, 21:04
Aner ikke egentlig :green:

Var trebarnsmamma som snakket om Svein litt tidligere her da, men nå sporer vi inn igjen på tema.

Nei, vi ser ikke på dette her, for vi har ikke de kanalene :green:

turvid
19-08-03, 21:33
[quote:776523db21="Lise"]nei

Er det Nei, du ser ikke på ungkaren, eller er det Nei, jeg får ikke ha Svein for meg selv?...... :roll: :roll: ;)[/quote:776523db21]
:lol:

sol
19-08-03, 23:55
*rekker opp hånda* Ja, jeg ser på ungkaren :oops:
Irriterer meg litt at jeg ikke klarte å holde meg unna hjemmesidene. Så nå vet jeg hvem han ender opp med... :x At jeg aldri lærer!

Anne Lise: Det var litt av en TV-episode dere hadde der hjemme. Tror nok ungene ble forskrekket ja.

- sol

Chamilla
20-08-03, 12:43
[quote:8b843d4461="Chamilla"] :o Bytter de rett og slett kone eller?
:lol: Ja i to uker! :green:[/quote:8b843d4461]

Huff da, hvordan går det da. :-?

Chamilla
20-08-03, 12:45
http://www.my-smileys.de/invasion.gif

Ayla`s mamma
20-08-03, 13:23
:lol: den var bra søt chamilla

Sølvi
20-08-03, 15:54
:lollol:

Ina
20-08-03, 21:00
*Hoderister* :green:

turvid
20-08-03, 23:17
[quote:550cb65d6a="turvid"][quote:550cb65d6a="Chamilla"] :o Bytter de rett og slett kone eller?
:lol: Ja i to uker! :green:[/quote:550cb65d6a]

Huff da, hvordan går det da. :-?[/quote:550cb65d6a]
:lol: Det er bare halvmorsomt.... :green:

Ayla`s mamma
25-08-03, 23:49
Så dere det??

ÅÅååååå!!! Forandrer helt min innstilling om at jeg aldri skal gifte meg jeg!

Også denne gangen valgte ungkaren/kvinnen forrige gang den jeg ønsket og håpet det skulle bli!

Nå må jeg løpe og se "etterprogrammet!!!!!!!

Alfa
25-08-03, 23:51
har ikke sett jeg....dere får legge ut referat :)

turvid
26-08-03, 00:08
Jeg ser jo... :lol:

Ayla`s mamma
26-08-03, 00:34
Er de ikke nydelige turvid?? :pinklove:

turvid
26-08-03, 00:37
Kjempekos! :D

RanJa
26-08-03, 00:54
SUKK....

Jen var den rette, ja !!!!!!!!! :)

Ayla`s mamma
26-08-03, 00:59
Helt klart!! Har sittet og heia på ho så lenge jeg, hatt hjertet i halsen hver gang han har kost seg med kirsten.

De kommer til å få det så fint sammen!

ragnhildanita
26-08-03, 01:04
Kikka jeg og mellom jobbinga på jobben..også fort hjem å se det siste..så skjønne de var da...De passa godt sammen ja !
får vi håpe forholdet holder

Lise
26-08-03, 01:37
Ja mmm de matchet bra, jepp....HVEM SNAKKER DERE OM?????

turvid
26-08-03, 01:39
Ja mmm de matchet bra, jepp....HVEM SNAKKER DERE OM?????

:green:

Ligger en link en eller annen plass...

turvid
26-08-03, 01:41
http://abc.go.com/primetime/specials/bachelor/

Lise
26-08-03, 01:43
Aldri sett den mannen før, han som ut som reklame for såpe eller noe :green:

turvid
26-08-03, 01:44
Aldri sett den mannen før, han som ut som reklame for såpe eller noe :green:
Du skal se på paret rett under der. :green:

Lise
26-08-03, 01:51
Hi hi ååå, he he kanskje jeg heller burde gå å sove, skal opp halv sju i morgen, å nå er jeg litt trøtt..... :green:

turvid
26-08-03, 01:56
Sov! :lol:

Lise
26-08-03, 15:06
Sov! :lol:

Ok :z:

Chamilla
26-08-03, 20:31
Såg ut som det perfekte paret. Kanskje jeg får sett reprisen på søndag, sist søndag enda jeg i sengen. :z:

Ayla`s mamma
26-08-03, 20:34
De er det perfekte paret!

Og det var ryan og trista også!

Enn å virkelig bli så engasjert!?

Gleder meg vanvittig til å se bob i action jeg :green:

turvid
26-08-03, 22:41
Gleder meg vanvittig til å se bob i action jeg :green:
Jeg også! :D

Sølvi
26-08-03, 23:32
Jeg så på det i går, å det var jo kjempe spennende. Vi satt her både jeg og Thomas å "heia" på Jen. Ho andre virka som ei skikkelig bitch :o (likte ikke ho jeg :nose: :lol: )

Mocca
26-08-03, 23:32
Kan noen snille sjeler her inne hjelpe meg med hvor jeg har sett han fyren som skal være med i norske ungkaren???

Er det han som har vært på barne tv???? :o

turvid
26-08-03, 23:36
Har ikke sett ham enda jeg. Når begynner det?

Mocca
26-08-03, 23:37
Mandag 1 september på TVNorge 20.30

Sølvi
26-08-03, 23:38
Jeg vet ikke, men vet du navnet hans? Kanskje det hjelper!

Ellers så må jeg jo bare si at NORSKE ungkaren høres ut som det blir noe veldig tåpelig. Amerikanere er lissom "dumme" nok til ett sånt opplegg, men med normenn blir det for dumt :roll: :nose: :klovn:

turvid
26-08-03, 23:39
Ellers så må jeg jo bare si at NORSKE ungkaren høres ut som det blir noe veldig tåpelig. Amerikanere er lissom "dumme" nok til ett sånt opplegg, men med normenn blir det for dumt :roll: :nose: :klovn:
Enig! :roll:

Lise
26-08-03, 23:39
Å kjære, å jeg henger som vanlig ikke med da..Hva snakker dere om nå da? Dere har sikkert sett han i en såpereklame :green:

Mocca
26-08-03, 23:40
*Venter på at den megatrege siden på tvnorge skal åpne seg slik at jeg finner navn og sånt* :roll:

Mocca
26-08-03, 23:42
Har personlig bare sett finalen av ungkaren som gikk nå... og det var jo helt greit tidsfordriv. Men jeg tror nok at nordmenn blir for overfladiske til noe sånt.. :lol:

Lise: Ungaren er et slags sjekkeprogram. 1 ungkar møter en hel haug av damer.. en og en dame blir stemt ut til slutt sitter han igjen med en dame som han skal gifte seg med..
Hvis det var det du mente da :roll:

Lise
26-08-03, 23:44
Sånn ca det ja Mocca, fikk sett litt da det gikk første gang trur jeg, men skjønte ikke så mye av det da, eller var det en gang vi var på besøk tru vi så det?? jaja samma det.... :green:

Ayla`s mamma
27-08-03, 00:31
Nope, ikke jeg heller , Kirsten oppførte seg som en dritt hele veien.

Synes det er bare så rart at han trodde så høyt om ho, han sa jo engang - før han broren sa til han hva han mente, at han tenkte på å velge kirsten!!??

Helt tullete, men som han sa på siste showet, at han nå ikke skjønte hvorfor han var i tvil engang.

katinka
27-08-03, 21:36
Jeg vet ikke, men vet du navnet hans? Kanskje det hjelper!

Enig. :D

Mocca
27-08-03, 21:51
Max Marius Almaas heter han. Er 30 år og ser slik ut:
http://www.tvnorge.no/bilder//00/92/16/01/max1_helfigur_rose_crop.jpg.medium.jpg

turvid
27-08-03, 22:12
Å, han ligner på noen! Men navnet var helt ukjent... :scratch:

Lise
27-08-03, 22:16
Å, han ligner på noen! Men navnet var helt ukjent... :scratch:

Ja, men på hvem.....

Sølvi
27-08-03, 22:36
Han ligner på en fra etterskoletid på nrk, men det er ikke han altså, kanskje familie?

Maria
27-08-03, 22:44
Han er fra TRONDHEIM!!!!

Sølvi
27-08-03, 23:10
Han er fra TRONDHEIM!!!!
Vet du hvem han er eller? Er han kjent?

Maria
27-08-03, 23:34
Jeg har vært sammen med ham. :lol:

Neida, har aldri sett ham jeg, leste det bare i avisa at han var heffra. :green:

turvid
27-08-03, 23:39
Jeg har vært sammen med ham. :lol:
:o

:lollol:

Mocca
27-08-03, 23:59
Etter skoletid ja! Han ligner på han fyren derfra!!! :green:

Lise
28-08-03, 00:21
FBI-inspektør Håkon Haugsbø...i følge Her og Nå!

eller

Tormod heter han visst:

http://www.nrk.no/programmer/tv/etter_skoletid/tormod/2100700.html

Sølvi
28-08-03, 23:42
Etter skoletid ja! Han ligner på han fyren derfra!!! :green:
Godt jeg ikke er helt på jorde når det gjelder å se likheter. Var litt redd for at det bare var jeg som syntes det :lol:

Chamilla
08-09-03, 21:01
Er det noen som har sett det 1 programmet, forsto det slik at det er nr. 2 i kveld. Er det verdt å se på? (Jeg har tv igjen)

sol
08-09-03, 21:05
Jeg syntes den noske ungkaren var noe møl, men ikke større møl enn at jeg skal se det igjen i dag :oops:

- sol

Chamilla
08-09-03, 21:06
:lol: Ok, jeg kan sette meg ned å se det da. Fine deg.

sol
08-09-03, 22:54
Nå, hva syns du? Konseptet passet ikke riktig inn i en norsk setting eller?

- sol

trebarnsmamma
08-09-03, 22:57
Men hvorfor i alle dager har du postet dette innlegget på diverse utstyr?..
Skjønner ingenting jeg nå...? :roll:

Sølvi
08-09-03, 23:10
Skjønner ingenting jeg nå...? :roll:
:lol: muligens en liten bom, men ellers er alt bra. :green:

Jeg har sett på, men det er jo så tett at man må jo bare se på :roll: :green:

sol
08-09-03, 23:36
Skjønner ingenting jeg nå...? :roll: Dette er hva Diverse utstyr inneholder:

Diverse utstyr
Her kan dere snakke bøker, musikk, leker, klær, barneutstyr, dataspill, tv-programmer, videofilmer, cd'er osv...

Så innlegget kom på riktig plass det....

- sol

Tone
08-09-03, 23:53
Synes ikke dette programmet passet "på norsk" jeg, hvis dere skjønner hva jeg mener??
-ble liksom ikke så elegant her...

Tone

Maria
09-09-03, 00:11
Var ikke så mye glamor over det nei, men tror nok at det fort vil bli noen intriger alikevel. ;)

Tone
09-09-03, 00:19
Ja, intriger klarer nok norske jenter å stelle istand like godt som de amerikanske!! :)

Tone

Chamilla
10-09-03, 00:21
Nå, hva syns du? Konseptet passet ikke riktig inn i en norsk setting eller?

- sol

Var ikke så bra, men kommer nok til å se på det hvis jeg er hjemme :) Men det var jo ikke noe spennende med den siste rosen, for vi viste jo at han ville beholde henne. Satser på masse underholdning av sjalu damer etter hvert. :klovn: Men neste mandag får dere legge ut et referat her. :P

RanJa
10-09-03, 01:45
Helt høl i hue på norsk, dra på fjorden og stå på vannski i 12 grader eller no...åååååå så romantisk lissom....

Men, jeg syns nå ikke utvalget han har fått var så fantastisk heller jeg da... Er alle norges pene jenter opptatt eller.. ? ;)

trebarnsmamma
10-09-03, 08:47
[quote:83230fff86="trebarnsmamma"]Men hvorfor i alle dager har du postet dette innlegget på diverse utstyr?..
Skjønner ingenting jeg nå...? :roll: Dette er hva Diverse utstyr inneholder:

Diverse utstyr
Her kan dere snakke bøker, musikk, leker, klær, barneutstyr, dataspill, tv-programmer, videofilmer, cd'er osv...

Så innlegget kom på riktig plass det....

- sol[/quote:83230fff86]

Skulle fått et eget ved navn "tv-programmer" da, syns jeg... Litt enklere å holde rede på da, liksom.
skal vi si det til Anne Lise, eller syns du "diverse utstyr" er best?... :roll:

Alfa
10-09-03, 09:37
Det var under tv-programmer, men etter mange forslag...ble mange kategorier slått sammen :green: Bør nok finne et annet navn på det nå da

Tone
10-09-03, 13:04
Rannei...selvfølgelig er alle norges pene jenter opptatt,-ellers hadde jo vi vært med... ;)

Tone

RanJa
10-09-03, 13:30
Rannei...selvfølgelig er alle norges pene jenter opptatt,-ellers hadde jo vi vært med... ;)

Tone

Å fillern... ;)

Klem.

Lise
10-09-03, 14:29
Det var under tv-programmer, men etter mange forslag...ble mange kategorier slått sammen :green: Bør nok finne et annet navn på det nå da

Rotkottet, Diversebunken, Samlehuset, Underholdnings kroken, Go'hjørnet, Lenestolen....flere forslag??

Sølvi
10-09-03, 14:52
Jeg lette etter det her om dagen å kunne ikke skjønne hvor det var blitt av så jeg kom fram til at det sikkert var fjerna. Tenkte lissom ikke på å se under diverse utstyr :o :lol:

Sølvi
10-09-03, 14:54
Men nå skal jeg slutte å klage Anne Lise :green:

ragnhildanita
10-09-03, 16:02
Kikker jeg og men fy for ett møl som flere sier ! Så teit liksom.....Men man må få det med seg :)

turvid
11-09-03, 00:15
Kikker jeg og men fy for ett møl som flere sier ! Så teit liksom.....Men man må få det med seg :)

Ayla`s mamma
11-09-03, 09:46
Jeg ser det også, og hadde null niks i forventning til det norske, da jeg synes det amerikanske var helt topp.

Foreløpig synes jeg alt går litt traust og seint, men bare vent til de norkse pikene blir kameravant, da blir det nok både intriger og action..

Også har jeg allerede begynte med favoritter og de jeg virkelig IKKE liker av jentene :oops:

Tror jeg blir litt mer engasjert enn hva som bra er - iallefall akkurat mens programmet står på. :green:

AnneM
11-09-03, 11:00
I forrige uke så jeg på en episode av ungkaren, da var de tre damer som dro på date og ei av de ble valgt ut. Men nå husker jeg ikke hvilken kanal det var på, en av Tv3ene tror jeg, noen som kan hjelpe meg? vil se neste (siste?) episode, men den har kanskje gått tidligere denne uken...? Heeelp!

Ayla`s mamma
11-09-03, 11:38
hm... meet my folks?

Der hvor foreldrene bestemmer hvem av de 3 jentene (hm.. eller guttene, alt ettersom hvem som er "sjekkern") som er "gode" nok til å blir med sønnen/datteren på reise?
På tvnorge på tirsdager, og rerise i løpet av helga..

Eller, ..

"rik eller lykkelig"?

På tv3 den tror jeg, lillesøster har sett på det, er det ikke ferdig da tro?

Ellers så aner jeg ikke hvilken du mener på :green:

Sølvi
11-09-03, 12:16
Jeg liker hun Gabriella jeg, for hun virker ærlig å baksnakker ikke de andre. Om hun sendte han blomster, hva så det er jo ingen lov mot det å jeg tror ikke hun gjorde det for å skåre høyere hos han :-?

Jepp, jeg er med, men det passer ikke helt som norsk det her :o :lol:

Sølvi
11-09-03, 12:57
Meet my folks går tirsdag kl. 20.30 å er avsluttende hver gang, det er kjempemoro :lol: Til og med Thomas synes det er kult.

Det er sikkert rik eller lykkelig du mener, det er mer likt ungkaren, men det har jeg aldri sett. Den gå hvertfall på tv3 tirsdag kl 20.35 gikk vist episode 7/8 ;) Hmmm..går vist ikke neste uke, fotball :roll:
Jeg kan se om jeg finner ut når det er :D

Sølvi
11-09-03, 13:05
Vet du at det var to episoder etterhverandre på tirsdag, episode 7 kl 20.35 og episode 8 kl. 21.30

AnneM
11-09-03, 15:56
Ehh, kanskje det er den "rik og lykkelig" greia, fordi vinneren får masse penger også ja.

Tv Norge har vi ikke, så det var nok på Tv3, men da gikk jeg vel glipp av siste episode *sukk* ikke at det gjør så mye da, fordi jeg kun har sett forrige episode :roll:

Sølvi
11-09-03, 15:59
Du får lete etter svaret på hvem som vant på nett :green:
Dere skulle hatt tvnorge, der er det mange morsomme reality serier, meet my folks er bra :lol:

Ayla`s mamma
11-09-03, 16:53
jeg likte henne også, så du hvor forbannet hu blonde ble etter at hun gabriella kom hjem fra date?

Satt nesten å ropte jeg : drit i å svare ho - du trenger ikke å svare ho. nebbkjerring.

Også liker jeg ho indianske trønderen. Men det er vel mest fordi hun ser så kos ut. Har ikke vært så mye på skjermen enda.

Ho "barbie" klarer jeg meg forsåvidt uten :lol:

Sølvi
11-09-03, 17:35
De er jo helt syke de kjærringene da, de baksnakker, men er så søte å snille når de er sammen :lol: Fy søren, vi skulle vært med der vel :green: kunne vi rive håret til hverandre :nose:

Ayla`s mamma
11-09-03, 18:14

helt sånn bortsett fra at jeg har funnet ungkaren min allerede da :green:

Annette
11-09-03, 18:15
Dere skulle hatt tvnorge, der er det mange morsomme reality serier, meet my folks er bra :lol:

:yes:

Lise
11-09-03, 18:57

Det har ikke jeg, han er desverre opptatt han jeg har funnet...

Annette
11-09-03, 20:22
[quote:b9214f3061="Ayla`s mamma"]:lol:

Det har ikke jeg, han er desverre opptatt han jeg har funnet...[/quote:b9214f3061]

turvid
11-09-03, 21:37
Rik eller lykkelig endte med at han vraket hun unge søte, og valgte hun pene, som vraket ham for 1 mill. :lol:

Hun skal være med på nytt og satser millionen for å kanskje vinne 2 mill. :o
Men jeg vet ikke om tv3 sender det.

Sølvi
11-09-03, 21:41
[quote:c23e2e225e="Ayla`s mamma"]:lol:

Det har ikke jeg, han er desverre opptatt han jeg har funnet...[/quote:c23e2e225e]
Ja noe sånt no her å :green:

AnneM
11-09-03, 22:15
[quote:b9d958120b]Rik eller lykkelig endte med at han vraket hun unge søte, og valgte hun pene, som vraket ham for 1 mill[/quote:b9d958120b]

Det ante meg, for hun som var interessert i pengene så såååå bitchy og hjernedød ut :roll: og hun andre var så snill og grei, ville bare ha han og brydde seg ikke om pengene *typisk mannfolkvalg* :x

Ayla`s mamma
12-09-03, 12:02
:lol: raringer

er bra dere kjenner hans utkårede godt da ;)

Lise
12-09-03, 13:02
:lol: raringer

er bra dere kjenner hans utkårede godt da ;)

Ja litt godt kjenner vi hans utkårede da :green:

Sølvi
12-09-03, 13:29
Men en ting, første episode så holdt jo alle jentene på å dåne for han var SÅ kjekk! Ehhh...hvor hen!? :o Han var da ikke noe spesielt fin forhold til andre lissom, jeg har sett verre men også veldig mange finere :nose:

Ayla`s mamma
12-09-03, 17:18
joda, jeg synes han er kjekk jeg - ikke ved første øyekast nei, - men litt mer ved nr to og litt mer ved nr 3 osv.

Han har jo sjarm gutten, og det gjør han kjekk :D

Annette
12-09-03, 17:23
Han Andrew Firestone fra den siste Amerikanske Ungkaren er mye stiligere! ;)

Sølvi
12-09-03, 17:23
Tja :lol: Men jeg tror ikke jeg hadde vært så opp i skyene som de jentene der da :o :green:

Annette
12-09-03, 17:28
Nei,ikke jeg heller!
Men jeg sa han var stilig,men ikke så stilig at jeg ville være med han hjem :lol:

Chamilla
25-09-03, 21:48
Såg litt av ungkaren på mandag og nå blir det nok mye hoderivning på hverandre. Svenske og norske jenter som satser på samme mann, he, he. Tror jeg skal se reprisen fremover, får ikke sett det på mandagskvelden.

Krista
25-09-03, 23:24
Har sett litt på ungkaren jeg også...først mente jeg at jeg kjente igjen Gabriella, og det stemte visst.Vi gikk på ett kurs ilag i haugesund for.. :roll: e..10-12 år siden.. :lol:

Men det blir nok spennende nå ja..men litt dumt kanskje å blande svenske og norske..med tanke på kjærlighet, evnt flytting fra landet osv.. ;)

sol
25-09-03, 23:29
Jeg syns også det var litt "teit" å blande de norske og svenske, men de ser jo ut som de kan bli litt "cat-fight" fremover. Det kan jo bli litt morsomt :D

- sol

RanJa
26-09-03, 16:50
Syns det var en artig vri jeg. Et slikt konsept syns jeg i utgangspunktet er alt for stort for lille Norge, så at de slo dem sammen med svenskene, ser ut til å bli artig !!!

Jenter er jammen jenter da !!!!!! Huttutu... Dette kan bli hardt for enkelte... ;)

Ayla`s mamma
02-10-03, 11:01
http://magasinet.startsiden.no/article/articleview/1583/

Litt komisk er det jo. :lol:

Tove
02-10-03, 11:06
Nå har ikke jeg sett på ungkaren..men det er ganske så komisk ja

sol
02-10-03, 11:11

PiaVero
02-10-03, 11:43
Han Andreas som påstod at norske jenter er stygge. Da er han bare en dritunge!!

sol
02-10-03, 13:05
Norske jenter er overhode ikke stygge - vi er bare født med nisselue på... :nose:

- sol

Ayla`s mamma
02-10-03, 13:50

men de måtte jo alle forstå at det ville ikke bli den samme glamouren i den norske utgaven..

Men de svenske jentene er jo litt "penere" enn de norske da, det må jeg innrømme.

Heier knapt nok på noen av de norske jeg.

Kun Marie`(svensk) og Siv (norsk)jeg heier på faktisk :pisk04:

PiaVero
02-10-03, 14:26
Norske jenter er overhode ikke stygge - vi er bare født med nisselue på... :nose:

- sol
HAha :klovn: helt sant!!! (????) hihi

PiaVero
02-10-03, 14:27

men de måtte jo alle forstå at det ville ikke bli den samme glamouren i den norske utgaven..

Men de svenske jentene er jo litt "penere" enn de norske da, det må jeg innrømme.

Heier knapt nok på noen av de norske jeg.

Kun Marie`(svensk) og Siv (norsk)jeg heier på faktisk :pisk04:
Ah okie. Men i aff så jeg det var ikke så mange WOOW damer der, og jeg visste ikke hvem var norske og svenske, helt umulig å se dem forskjell!! Dumt de ikke har tekst på Tven. :evil: Da hadde jeg fulgt med på og heiet på noen.

Annette
02-10-03, 14:33
Nå var jo ikke akkurat de typene så mye å se på heller da!

Ina
02-10-03, 14:36
Jeg tror jammen meg at jeg må se på dette jeg og. :green:

Når går neste episode da?

sol
02-10-03, 14:37
Nå var jo ikke akkurat de typene så mye å se på heller da!Enig, ingenting jeg hadde lagt langflat etter iallefall.

- sol

Sølvi
02-10-03, 14:43
småkåt trønder :lol: hihi...det passet bra, sorry men han blir mer og mer motbydelig synes jeg :-?

sol
02-10-03, 14:46
Jeg tror jammen meg at jeg må se på dette jeg og. :green:

Når går neste episode da?Mandag på TvN

- sol

Ina
02-10-03, 14:50
Takk, da benker jeg med sammen med flere av dere og ser på den og.... :D

Ayla`s mamma
02-10-03, 17:10
Neida, egentlig så er det nok ikke nå sånt - "svensker er deiligere/penere enn norske", men jeg synes iallefall det er særdeles få pene norske damer der da..

Men, som Annette sier, så er de ikke verdens kjekkeste de ungkarene heller, men jeg synes nå Max har sjarm likevel, selv om han faktisk liker hun barbie, burger king dama og Evian- dama med nedoverfjes.

PiaVero- så dumt, har ikke tenkt over at det ikke er tekstet jeg.
Har ikke fått fulgt med på noen norske realityserier du da?
Har ikke noen kanaler teksting på tekst-tv?

Sølvi
02-10-03, 17:26
Jeg er litt enig, han Max virket veldig sjarmerende i førsten, men nå synes jeg det virker som han er veldig deilig å uunnværlig :roll: Det blir så teit!
Men jeg må ha det med meg. :lol:

PiaVero
02-10-03, 18:26
Aylas mamma: Nei, følger nesten ingenting om norske serier. For oftest nesten ingen tekst. Men TV2 har begynt (i påsken) med å tekste hver dag kl 18 - 22. Der er Hotel Cæsar, men jeg har ikke fulgt på årevis, så jeg taper mye for jeg kjenner ikke mye der inne. Men Tv3 er ALDRI på tekst i norske taler!! Derfor kjenner jeg mer til de amerikaner kjendiser enn norsker!! :P

Ayla`s mamma
02-10-03, 20:05
ok , kjipt.. men om det trøster deg noe, så er ikke norske kjendiser all verden ;)

PiaVero
02-10-03, 20:23
:hei: hihi takk for omtanken :lol:

Sølvi
02-10-03, 20:23
Jeg har ikke tenkt mye på det egentlig, men det er jo utrolig dumt. Jeg har det motsatt, jeg får ikke med meg tekst når det er for jeg leser for sakte. Så jeg skjønner det meste av det som blir sagt (engelsk/amerikansk)

Nrk har jo sånn tekst på tekst-tv, men det er ikke akkurat så mye å strebe etter nrk da :lol:

PiaVero
02-10-03, 20:27
Sunshine* Hehe. NRK tekst er forferdelig treg!! Vi døve og hørselhemmede får ofte ikke med på nyheter. Ene setning kan varie opptil i 2 min. Noen ganger er det bra. men så sjelden!!! Dere kan teste selv, når dere ser på Dagsrevyren på NRK og ha på tekst 777 på! Vi kjemper og kjemper på stortinget at de skal bidra mer til tekst tv.. men ikke lett :cry:

Sølvi
02-10-03, 20:43
Det er vel typisk :roll: Sprøtt at de ikke engang klarer å få orden på teksten på tekst-tv :-?

Lise
02-10-03, 21:04
Jammen er jeg treg - kunne ikke skjønne noe av denne diskusjonen om teksting og greier. Men NÅ endelig har jeg skjønt hvorfor dere snakker om dette her.... :lys:

Ayla`s mamma
03-10-03, 00:11
:lol: hihihi, endelig, yes - også Lise kan ha lang ledning :green:

Sølvi
03-10-03, 13:16
Jammen er jeg treg - kunne ikke skjønne noe av denne diskusjonen om teksting og greier. Men NÅ endelig har jeg skjønt hvorfor dere snakker om dette her.... :lys:
Det går bra det Lise, vi kjenner deg vi :green: ikke slå hardt når jeg kommer til Alta

Lise
03-10-03, 13:47
:lol: hihihi, endelig, yes - også Lise kan ha lang ledning :green:

Men jeg er syk *snufs hulk* :turkis: :green:

Ayla`s mamma
03-10-03, 14:08
[quote:12ccc89058="Ayla`s mamma"]:lol: hihihi, endelig, yes - også Lise kan ha lang ledning :green:

Men jeg er syk *snufs hulk* :turkis: :green:[/quote:12ccc89058]

Må du virkelig være syk for at vi skal ha et bittelite overtak?

nei, da kan jeg godt være den med lengst ledning jeg :D

"heller lang ledning enn at Lise er syk" hjemmesnekret ordtak om ingen skjønte det :nose:

Lise
03-10-03, 14:44
[quote:31424c788e="Lise"][quote:31424c788e="Ayla`s mamma"]:lol: hihihi, endelig, yes - også Lise kan ha lang ledning :green:

Men jeg er syk *snufs hulk* :turkis: :green:[/quote:31424c788e]

Må du virkelig være syk for at vi skal ha et bittelite overtak?

nei, da kan jeg godt være den med lengst ledning jeg :D

"heller lang ledning enn at Lise er syk" hjemmesnekret ordtak om ingen skjønte det :nose: [/quote:31424c788e]

Hi hi ok da - så er ledningen litt lang selv om jeg er frisk å.... :green:

Krista
15-10-03, 22:42
Han ble visst litt flau :-?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80618

Ayla`s mamma
15-10-03, 23:00
Men i all verden?

Det var info som jeg kunne klart meg foruten, jeg skjønte at de tittet ned på lister, men at det er "planlagt" sånn?

Og at de ikke bestemmer rekkefølgen selv heller?

Jeg syntes det så ut som om han virkelig trodde han kunne vinne henne, og ble helt satt ut. Han fikk jo rykninger og alt mulig.
Men det kan jo være som han sier i artikkelen også da.

Noen som vil være med å gjette hvem de heldige blir?

Max-Marie (er det noe mye tvil?)
Andreas - oj, husker ikke navnet plutselig, Hun søte lille jenta med laaaangt lyst hår og rød lebestift?

Sølvi
16-10-03, 12:53
Jeg synes nå det virket som om han var nærmere gråten jeg da :roll: Men....

Tess heter ho. Hun er min favoritt også. Håper at hun ender opp med han svenske :D

Når det gjelder Max så synes jeg han skal velge hun Marie hvis det er henne han føler mest for selv om hun ikke er norsk. Synes det har lite å si når det tross alt skal prøve å leve resten av livet sammen ;)

Sølvi
03-11-03, 13:46
Noen som skal se på det i kveld? Jeg skal nok se på det, men det er vel ikke noe tvil om hvem Max velger! Det blir vel Marie, han har jo prøvd å ut allerede :roll: :lol:
Å han Andreas velger vel Tess, hvis ikke så blir jeg veldig overraska :what: Men jeg synes hun er kjempe søt, å hun er vel den eneste av svenskene som ikke har baksnakka de andre :D

Ayla`s mamma
03-11-03, 14:55
Jeg er også hellig overbevist om at det blir de - Marie og Tess :D

KJempesøte begge to da :green:

Såklart jeg skal se det i kveld! Klarer meg ikke foruten.

Lurer på om det blir dobbeltprogram? For i kveld er det jo jentene som snakker ut.

Tove
03-11-03, 15:08
Er der bare meg som ikke følger med dette, det blir mye snakket om på jobben og..

cammie
03-11-03, 15:10
Har gått helt glipp av dette her jeg!!! Har jo alltid sett på Ungkaren før... Det må være Kevin som gjør at jeg går glipp av sånne ting tror jeg :-?

Sølvi
03-11-03, 16:00
Jeg er også hellig overbevist om at det blir de - Marie og Tess :D

KJempesøte begge to da :green:

Såklart jeg skal se det i kveld! Klarer meg ikke foruten.

Lurer på om det blir dobbeltprogram? For i kveld er det jo jentene som snakker ut.
Etter det som står i se og hør så virker det som om det kun er det i kveld, at de forsmådde jentene skal fortelle hvordan det var å bli dumpa :roll: Åhhh sååå gøy :roll:

Krista
03-11-03, 16:34
Gleder meg jeg også......får håpe Kjell gjemmer seg godt inni kottet sitt med øretelefoner og en film på dataen....ellers sirkler han rundt meg og klager på at han ikke får bruke fjernsynet :green:

Husker at hun Kathrine sa at hun ikke ville være igjen som en av to..men nå er hun visst det :roll: stakkars synes litt synd på henne.Men jeg også tror det blir Tess og Marie ;)

Lise
03-11-03, 16:35
Er der bare meg som ikke følger med dette, det blir mye snakket om på jobben og..

Å meg....

Sølvi
03-11-03, 16:39
Husker at hun Kathrine sa at hun ikke ville være igjen som en av to..men nå er hun visst det :roll: stakkars synes litt synd på henne.Men jeg også tror det blir Tess og Marie ;)
Tror nok ho har et lite håp allikevel, for hun er jo så forelska stakkar. :lol: Håper litt at det blir Kathrine jeg da :nose:

Missy
03-11-03, 20:27
Ja det er bare program med jentene i kveld. Neste gang får vi vite hvem de velger.

Sølvi
03-11-03, 20:59
Ja det er bare program med jentene i kveld. Neste gang får vi vite hvem de velger.
Så kjedelig, de drar det nå ut i det uendelige også da :tomat:
Jaja...da er det bare å vente til neste mandag på svar da. :lol:

Torunn
03-11-03, 21:12
Håper det blir Cathrine og Tess !!
Når begynner det ?

Sølvi
03-11-03, 21:13
Håper det blir Cathrine og Tess !!
Når begynner det ?
20.30 :D

Chamilla
03-11-03, 21:22
Jeg tror jeg skal se det, for det må være kjekt å høre hva jentene har å si om ungkarene.

Sølvi
03-11-03, 21:27
3 minutter igjen :nose:

Torunn
03-11-03, 21:37
Oops *springer* :D

Chamilla
03-11-03, 21:38
Oj, nå hadde jeg glemt det. :hei:

Krista
03-11-03, 23:05
:cry: skuffelse....må jo vente ei hel uke før vi får vite det :-?

Sølvi
03-11-03, 23:07
Ja vi må nok vente, men gøy med intriger :lol:

turvid
03-11-03, 23:36
Ja vi må nok vente, men gøy med intriger :lol:
:lol: :green:

Ayla`s mamma
04-11-03, 00:16
Helt klart :lol:

men ingen særlige overraskelser da :roll:

ragnhildanita
04-11-03, 00:24
Huff ja vi må vente en uke til...Ja ja...da er det også over for denne gangen..Alt slutter jo før jul jo..kjedlig...

Blir spennende å se..vet ikke helt hvem Max velger jeg....og andreas skiter jeg i..Syns ikke de damene var så fine jeg..

Ja vi får nok se og det blir babie eller snusfornuft som vinner !!

Ragnhildanita

Ayla`s mamma
04-11-03, 00:38
Tror faktisk max er litt betenkt jeg.. Med katrine blir det hverdag og ekte, og barn og sammen og trofast hele livet, men mens med marie, da blir det hjertestepping, og romatiske dager aftener etc etc etc

Jeg holder en knapp på søte svenske damen jeg :green:

ragnhildanita
04-11-03, 01:55
Ja jeg vet ikke jeg men Mari er jo luggum dame ho..Vi får vel se hva han velger :)

Ayla`s mamma
04-11-03, 08:58
Er det ikke litt morsomt at slike program faktisk får oss til å gruble og spekulere.. :roll: :lol:

sol
04-11-03, 12:59
Jeg syns det er for innlysende at han velger Marie. Produsentene kan klippe og lime uttalelser og scener til det ugjenkjennelige gjennom slike serier. Derfor har jeg tro på at han ender opp med Cathrine. Programmet blir jo faktisk litt "kjedelig" hvis seerne etter halvferdig serie allerede vet hvem han ender opp med. Så får vi se på mandag da - hvem han velger....

Sølvi
04-11-03, 13:20
Jeg håper for hans del at han velger Kathrine, hun virker litt mer jordnær å tenker framover. Mens Marie lever akkurat NÅ, kan bli problemer tror jeg for de skal jo lissom finne en for livet da.

Jeg tror og håper Andreas velger Tess, jeg synes hun er en kjempesøt jente jeg. :D Ho andre baksnakka litt mye :roll:

Nei det var ikke store overraskelser i går :roll: men det er jo greit å høre hva de sier om programmet når de har fått sett det. Det er jo som sol sier klipt opp til det ugjennkjennelig innimellom :-?

Krista
10-11-03, 20:44
Husk ungkarfinale i kveld da ;)

turvid
10-11-03, 21:01
Har hørt endel rykter om kveldens program og hva som skjer etterpå, så vi må nok se på oppfølgingsprogrammet i neste uke også! ;)

Sølvi
10-11-03, 21:40
Jeg sitter å ser nå jeg :green: spennende :nose:

Sølvi
10-11-03, 22:20
Fy søren, jeg sitter å griner nesten for at Max tørka tårene når han hadde dumpa Kathrine :cry:
Jeg synes ikke han skulle gjort det altså :roll:

turvid
10-11-03, 22:23
Forlovelsen er iallefall brudt mellom max og marie...

Sølvi
10-11-03, 22:29
Forlovelsen er iallefall brudt mellom max og marie...
Jepp så det rett etter, det kommer på nyhetene etterpå :roll:
Jeg sa jo at han skulle valgt Kathrine jo :x
ehhh...jeg er ikke noe engasjert da :lol:

turvid
10-11-03, 22:31
Han er sett sammen med Kathrine i Oslo i sommer..... :kusje:

Krista
10-11-03, 22:31
Har hørt endel rykter om kveldens program og hva som skjer etterpå, så vi må nok se på oppfølgingsprogrammet i neste uke også! ;)

Er det enda ett program?Det visste jeg ikke. ;)

Sølvi
10-11-03, 22:33
Han er sett sammen med Kathrine i Oslo i sommer..... :kusje:
Takk det varmet :lol: *litt mer glad nå*
Men han kunne jo ha valgt ho med en gang, gutten begynte jo å grine jo :roll:

turvid
10-11-03, 22:36
[Er det enda ett program?Det visste jeg ikke. ;)
Jeg trodde det, men de sa jo ikke noe om det nå så....

Krista
10-11-03, 22:43
[quote:3d0bf00364="turvid"]Han er sett sammen med Kathrine i Oslo i sommer..... :kusje:
Takk det varmet :lol: *litt mer glad nå*
Men han kunne jo ha valgt ho med en gang, gutten begynte jo å grine jo :roll:[/quote:3d0bf00364]

Kanskje hun fikk rett når hun sa i bilen at det er nok han som har tapt ;) Stakkars, synes synd på henne.Hun er så snill og tillitsfull.

monfor
10-11-03, 22:43
Huff og huff, jeg har vært litt anti ungkaren, men har jo "smugtittet" "litt" på programmene i høst, også i kveld måtte jeg jo bare se finalen, og hva skjer da? Jo da, da sitter jeg ene og forlatt i sofaen og :cry: over at Max vraker Katrine! Hva er det som skjer med meg????!?? Jeg skylder bare på at jeg er gravid jeg.... :D :oops: :D

turvid
10-11-03, 22:47
Jeg skylder bare på at jeg er gravid jeg.... :D :oops: :D
Bedre unnskyldning får man vel ikke... :lol:

Maria
10-11-03, 23:22
Jeg blei skikkelig irritert da han dumpet henne. Stakkars Kenneth fikk gjennomgå av meg da. Jeg slengte utav meg noen gloser da ja.

Men så hørte jeg rett etter programet at forlovelsen var brutt, å da reiste jeg meg opp å hoppet i soffaen, for det frydet meg sånn.

Håper bare Kathrine har pint ham litt etter dette nå. Han kan jo ikke forvente at han kan ringe på til Kathgrine bare sånn uten vidre nå.

Det er mindre enn 10min til jeg skal inn på stua å fryde meg enda mer. :green:

cammie
10-11-03, 23:26
:gris:

ragnhildanita
11-11-03, 00:02
Jeg blei skikkelig irritert da han dumpet henne. Stakkars Kenneth fikk gjennomgå av meg da. Jeg slengte utav meg noen gloser da ja.

Men så hørte jeg rett etter programet at forlovelsen var brutt, å da reiste jeg meg opp å hoppet i soffaen, for det frydet meg sånn.

Håper bare Kathrine har pint ham litt etter dette nå. Han kan jo ikke forvente at han kan ringe på til Kathgrine bare sånn uten vidre nå.

Det er mindre enn 10min til jeg skal inn på stua å fryde meg enda mer. :green:

enig i det du sier ja..Vettu jeg lo jeg og da nyhetene kom :) Mari var jo kjekk hun ..men typisk svensk å blond kanskje.... Vi får vel høre hvordan det går i alle de se og hørene vi har :)

RanJa
11-11-03, 01:07
Syns det var synd jeg da....

Syns Marie var kjempesøt jeg... Men, han er nok litt mere jordnær enn henne... Så sånn sett, burde han nok valgt anderledes...

Nok et bevis på at slik serie ikke passer norske forhold...

Katrsiv
11-11-03, 12:40
Det kom no itj som ei bombe at han kom til å velge Marie. Men han gjorde en STOR tabbe der. Han er pr idag UNGKAR igjen. Ja dere leste rett folkens! Dette skjedde ett par uker etter siste opptak.

Les om det her: www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201058

RanJa
11-11-03, 12:46
JA, 2 min etter serndeslutt igår, kom beskjeden på reklamen for nyhetene....

Punktum finale lissom...

Lise
11-11-03, 14:42
He he alt dere følger med på da jenter :gris:

Ayla`s mamma
11-11-03, 19:11
Jeg synes som så - hadde han valgt katrine, som kanskje hadde vært det "riktige" med tanken på et liv sammen og slikt - da tror jeg han alltid hadde gått med marie i tankene, og det hadde ikke fungert..

Jeg syntes marie var ei søt og herlig jente jeg, var glad han valgte ho, selv om jeg syntes katrine var ei flott jente også.

Synd at det skulle bli slutt så fort da, så det ikke på nyhetene jeg, fikk høre det i dag.

Chamilla
11-11-03, 21:12
Det virker som ungkarene både her og i amerikansk tv ikke får det til nei. Max tror jeg valgte Marie, for han syntes ho var søtest og ble ekstra søt med at ho var mer forsiktig med det ho sa. Katrine var mer ærlig og jordnær så det hadde kanskje holdt litt lengre.

Nå hva sto det i se og hør da, ranghildanita?

RanJa
26-01-04, 23:42
Hva syns dere ?? Noen som så???

Herregud, sier jeg...... Dette kommer til å bli huskestue !!!!

cammie
26-01-04, 23:44
Ny runde? Norsk eller ytenlandsk???

sol
Å nei, det fikk ikke jeg med meg. Jeg spiller håndball hver mandag jeg ;(( Får ta det opp neste gang....

turvid
Jeg prioriterte homsepatruljen, men har tatt opptak da....

Nina
Glemte det jeg :-? Sitter jo helt oppslugt av denne datan :-?

RanJa
26-01-04, 23:48
Han såklate morsomme Bob, som Trista vraket... Er ungkaren nå. Og alle som har meldt seg på har gjort det fordi der er ham... De andre gangene har jo ikke damene visst hvem ungkaren var...

Herregud, de er jo helt ville jo, og noen av de som måtte gå allerede første kvelden - sippa og grein !!!!!!!!!!!!!! :roll:

Nina
26-01-04, 23:51
Han såklate morsomme Bob, som Trista vraket... Er ungkaren nå. Og alle som har meldt seg på har gjort det fordi der er ham... De andre gangene har jo ikke damene visst hvem ungkaren var...

Herregud, de er jo helt ville jo, og noen av de som måtte gå allerede første kvelden - sippa og grein !!!!!!!!!!!!!! :roll:

Uff det er mye rart de sender på detta tv, satt og så i program bladet i sta og var fast bestemt på å se dette.... :-? Men NEI...
Sippa og grein etter første kvelden, ja ja de hadde nok blitt veldig glad i han da vettu :green: :green:

Tone
27-01-04, 00:02
Pokker'n begynte det i dag det...
Har ikke tv vi ;(( så jeg hadde ikke fått det med meg uansett. Kanskje jeg kan få med mer fortsettelsen da, hvis det kommer noen ny tv i hus...

cammie
27-01-04, 00:05
Har ikke tv vi ;(( så jeg hadde ikke fått det med meg uansett. Kanskje jeg kan få med mer fortsettelsen da, hvis det kommer noen ny tv i hus...

Hva er det som skjer oppi Lillehammer da?!?

Den ene uka har dere ikke pc, andre uka har dere ikke tv... hva er det neste...? :turkis:

RanJa
27-01-04, 00:05

Har tv'n streika nå da ??

Nina
27-01-04, 00:06

Kjedelig å ikke ha tv :-?

RanJa
27-01-04, 00:07
Ser sjelden TV jeg da, så jeg tror ikke jeg hadde bekymret meg - verre med de andre her !!!

- som har tv i hvert rom!

Bubble
27-01-04, 00:11
:friends: herreguuud for noen "gribber" de damene var! De har jo starta bitchinga si allerede jo... Hadde jeg vært Bob hadde jeg blitt med mora mi hjem igjen jeg... ;)

Nina
27-01-04, 00:13
:friends: herreguuud for noen "gribber" de damene var! De har jo starta bitchinga si allerede jo... Hadde jeg vært Bob hadde jeg blitt med mora mi hjem igjen jeg... ;) :gris: :gris:

RanJa
27-01-04, 00:14
:friends: herreguuud for noen "gribber" de damene var! De har jo starta bitchinga si allerede jo... Hadde jeg vært Bob hadde jeg blitt med mora mi hjem igjen jeg... ;)

ENIG - men mannfolk er mannfolk... ;)

Lurer på hva som skjer med hu som havner i sykebil jeg......

Tone
27-01-04, 00:14
[quote:2a3537876e="Tone"]Pokker'n begynte det i dag det...

Hva er det som skjer oppi Lillehammer da?!?

Den ene uka har dere ikke pc, andre uka har dere ikke tv... hva er det neste...? :turkis:[/quote:2a3537876e]

:gris: Du kan så si...-og jeg TØR IKKE å tenke på hva det neste blir.

Tv'n er 10 år den, så det kan vel hende at den synes den har gjort nytta si. Men det er for***** kjedelig at slike ting skal ryke rett før regningene strømmer inn igjen...men det er jo ganske typisk,da!
Pc'n min fikk ny skjerm og ble like fin igjen og det gikk på garantien, så jeg er fornøyd!! :green:

Katrsiv
27-01-04, 00:15
Ja da er det fjerde runde med Ungkaren igang igjen :=))
Bob han e jo så søt og sjarmernde mann, skulle vært meg som har stått der å fått en langstilket rose.

Dere som så premieren ikveld, så fikk vi se hva som kommer til å skje i Ungkaren. Hva er det som skjer det med Meredith eller hva det no hu heter? Prøve hu å ta livet av seg eller har det skjedd en form for ulykke? I hvertfall så skjer det noe dramatisk utover serien. Jeg skal i hvertfall følge med så får vi se hva som skjer. Det så ikke bra ut :(

Skriv inn en melding dere også å si deres mening om hva som kommer til å skje fremover

RanJa
27-01-04, 00:20
Det ser mer dramatisk ut denne gangen ja.... Grøss...

trebarnsmamma
27-01-04, 11:23
Jeg orket rett og slett ikke å få med meg slutten jeg... Det er jo å langdrygt at de blir jo ALDRI ferdig...bare viser HVA som skal skje, liksom.... Men jeg har en stygg følelse av at eldstedattera tok det opp på video.... ;)

mara
27-01-04, 12:15
fikk ikke det med meg, vi har fått tv3, og så konebytte, +litt av homsepatruljen..

cyberia
27-01-04, 17:20
Fikk det ikke med meg jeg heller... kanskje fordi jeg blir sittende ved dataen istede :-?

TronLev^
28-02-04, 14:44
hvis det er noen som ser ungkaren her..... hvem skal vinne, hvem er denn beste for bob!!?? :pinkhear: :D

TronLev^
28-02-04, 14:45
sorry at jeg skrev feil... mente DEN beste for Bob :green: :pinkhear:

trebarnsmamma
28-02-04, 14:51
Den beste for BOB... Syns han passer best til å være alene jeg, siden han er så ivrig etter å kline med ALLE damene... :green:

merete n
28-02-04, 14:55
Vi har bare NRK og TV2, så jeg får ikke sett det...

turvid
28-02-04, 21:41
Jeg vet hvem han velger...