View Full Version : Den siste samurai
med Tom Cruise - noen som har sett den?
Lurer litt på om jeg og Kevin skal dra på babykino og se den på onsdag... men den er nesten tre timer lang da, det taler jo litt imot, men Tom Cruise taler mye for ;)
Lurer litt på om jeg og Kevin skal dra på babykino og se den på onsdag... men den er nesten tre timer lang da, det taler jo litt imot, men Tom Cruise taler mye for ;)
Hvis ikke har vi den her... ;)
[quote:7003c2f16e="cammie"]med Tom Cruise - noen som har sett den?
Hvis ikke har vi den her... ;)[/quote:7003c2f16e]
Da skal du ikke se bort ifra at jeg spør dere pent, dersom jeg bestemmer meg for å droppe babykinoen ;)
[quote:037c9474af="RanneiH"][quote:037c9474af="cammie"]med Tom Cruise - noen som har sett den?
Hvis ikke har vi den her... ;)[/quote:037c9474af]
Da skal du ikke se bort ifra at jeg spør dere pent, dersom jeg bestemmer meg for å droppe babykinoen ;)[/quote:037c9474af]
Du vet hva som skal tilll ;)
:kusje:
[quote:4a6c3656b7="cammie"][quote:4a6c3656b7="RanneiH"][quote:4a6c3656b7="cammie"]med Tom Cruise - noen som har sett den?
Hvis ikke har vi den her... ;)[/quote:4a6c3656b7]
Da skal du ikke se bort ifra at jeg spør dere pent, dersom jeg bestemmer meg for å droppe babykinoen ;)[/quote:4a6c3656b7]
Du vet hva som skal tilll ;)
:kusje:[/quote:4a6c3656b7]
:oops: :green:
Den går på babykino her også på onsdagen, å jeg har vurdert å gå jeg også. Men 3 timer er jo lang tid for meg også det da. Så hvordan skal det da gå med en baby?
Den har jeg veldig lyst til å se, tror jeg får spørre mannen i huset om vi kanskje skal dra på den til helgen :D :D
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.