View Full Version : Kjetil og Kjartan Show
Hva het det moroprogrammet der to karer...Å nå kom jeg på det!! Kjetil og Kjartan-show!!! De programmene måtte jeg og sambisen se. Jeg lå å flira av dem. Spesielt han figuren den ene av dem spilte som liksom skulle være en sånn kjekkas, som gikk å knipsa i fingrene og trudde han var faen til feier. Og den figuren som var homo og jobbet i en motorsykkelforretning. Det var vel litt sånn skjult kamera dette programmet? Det var iallefall humor som jeg likte :lol3: :lol3:
Kjenner navnet, men fikk de ikke med meg...
Har hørt om de jeg og, men aldri fått det med meg... tror kanskje han ene, kjartan tror jeg, var med i innslag da det var Senkveld med Thomas Giertsen. Hvis det var en av de da så jeg litt av han, men husker ikke så mye av det.
Noen som ser dette?
Jeg flirer meg skvett ihjel av disse guttene. Enkel humor ja, men så er jeg en enkel person :D
Meg og sambisen digger dem! De er skikkelig kule! Han i stringtrusa er bare så innpåsliten irriterende:storler:
Meg og sambisen digger dem! De er skikkelig kule! Han i stringtrusa er bare så innpåsliten irriterende:storler:
Ha han er bare utrolig morsom, ler så godt hver gang han kommer på :) Liker også han med hersketeknikkene :D
Ha han er bare utrolig morsom, ler så godt hver gang han kommer på :) Liker også han med hersketeknikkene :DJa, også han som vil gjøre datteren sin på 3 år til alt mulig: popstjerne, konsul i utlandet, la henne gå på universitetet osv. De menneskene som får han fremfor seg ser helt sjokkskadd ut. God skjult kamera er det, helt klart!
For ikke å snakke om: Vet du hvem jeg snakker om? Det er DEG det....:D :D :D
Uhh jeg har ikke humor for disse her synes jeg ikke er morsom i det hele tatt :D
Vi satt og så det, jeg syns noe av det er morsomt, men ikke alt.:)
Har ikke sett ennå jeg.............. Alltid en film som går.... ;)
Morsomme de gutta der ja. Får helt fnatt av han typen som i dag var fra arbeidstilsynet:D
Det er kjempe løye! Syntes kjetil var morsom når han var i senkveld også.....men han i stringtrusa er konge:smile2:
Morsomme de gutta der ja. Får helt fnatt av han typen som i dag var fra arbeidstilsynet:D
Ja, han er utrolig :D Skjønner ikke at de klarer å holde seg alvorlig jeg.
Noen ganger er de morsomme, men ikke alltid. Noen ganger blir det liksom for teit :rolleyes2
Noen ganger er de morsomme, men ikke alltid. Noen ganger blir det liksom for teit :rolleyes2
Egentlig enig med denne her ja..
Jeg synes de er utrolig morsomme. Av og til går de litt langt, men stort sett så ler jeg meg i hjel. :lol2:
Nå ligger det masse nye episoder av disse inne på Tv2 Sumo (spilt inn i Danmark). Mye morsomt :)
urk liker ikke disse kara jeg
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.