View Full Version : "Hekta" på Byggmester Bob.. 14 måneder gammel!
Lille vennen min har rett og slett fått dilla på Byggmester Bob. Vi har tatt opp disse små snuttene som har vært på tv. Tror hver serie er på ca 10 minutter.
Synger jeg Byggmester Bob, så springer Emil rett inn i stuen og står og ser på fjernsynet. Eller han står forann det og sutrer, og peiker på fjernkontrollen.
Så er det på med Bob og vennene, og han er helt oppslukt.
Tror vi ser ca 5-6 slike episoder gjennom hele dagen, men jeg tror galant han kunne sett flere.
Kan ikke huske at eldste mann var så oppslukt av fjernsynet når han var så liten.
Jeg har da selvfølgelig bestilt bok og video til han.... og selvfølgelig bestilt dobbelt opp av ene boken. (Skuff blir dagens helt)
Flere med så små tv-slaver?
:klovn:
Desverre har Odin (16 mnd) ingen interesse for TV`n.
Enda vi driver med barne-TV trening hver dag....og har gjort det lenge... :-?
:D
Barnetv-trening??? De blir vel alt for fort tv-slaver om man ikke lærer dem det???????? :o
Barnetv-trening???
Emil (4) er heller ikke spesielt interessert i TV. Som regel ser han barne-TV, men velger ofte å gjøre noe annet. Vi trente masse med ham også... :lol:
Terese så Pingo til den store gullmedaljen før, husker ikke når hun begynte å interessere seg for det, men nå ser hun alt av Disney...kan jo bli litt mye av og til...men sånn til vanlig går dette greit å regulere.
Victoria er 2 år og 7 måneder, hun har først nå begynt å intressere seg for barne-tv og tegnefilmer.
Monica
Anders (2 år) ser aldri lenge på tv, max 5-10 minutter om det er noe interessant. Det som er gøy er Bjørnen i det blå huset og Teletubbiene.
Hva er grunnen til at dere ønsker at de skal se tv?
Jeg kan ikke skjønne hva som er bra med tv titting for så små barn jeg.
Vi koser oss med Byggmester Bob, og det er jo det som er det viktigeste.
Prøver og å få Emil interessert i bøker, men det fenger ikke. Ikke noe annet på fjersynet heller..... og ikke at det er noe mål i seg selv.
Jeg tror nok ikke dette er skadelig på noen måte, og vi har heller aldri bestemt at Emil skal se på BB. Men fjernsynet står ofte på, og han har helt klart fått sin favoritt alt.
Med storebror har vi det motsatte problemet, vi får han ikke vekk fra fjersynet :D
Mikael på 3 år er ganske tv slave han også. han er også veldig glad i Bob, ellers så går det mye på kaptein sabeltann og monsterbedriften for tiden. Synes han har perioder som han ser mye, men så lenge det er vinter og lite og ta seg til ute så synes jeg ikke det gjør noe. Vet at når sommeren kommer så gidder han nesten ikke å se i det hele tatt. :D
Mathias(5,6) er virkelig en tv slave, så der må vi slå av tv etter en stund. Men han har ingen problemer med å finne på noe anent å leke med.
Sebastian(1,6) ser barne tv hver dag. Han sitter å ser nesten hele barne tv.
Sondre på 2,5 er også veldig glad i Byggmester Bob. En periode var han en klar favoritt i DVD-spilleren. Nå er det Shrek som topper listen.
- sol
Mathias(5,6) .......Sebastian(1,6)
Plutselig stusset jeg litt x,6?? :D
Turvid da, det er fordi de har passert x,5 vel.. :P
Mer enn x,5 og mindre enn x,7.. :green:
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.