View Full Version : Har dere serier dere bare MÅ se?
Hei!
Jeg er av den typen som lett blir avhengig av såpeserier, og selv om jeg nå bruker mer tid ved datan på kvelden, enn ved tv´n, så har jeg mine serier jeg må se. Og de er: Eastenders (BBCPrime), Hotel Cæsar, Fraiser, Friends, Home&Away og jeg har sett mange episoder med I Gode Og Onde Dager, men er litt mindre avhengig nå, heldigvis. Også må jeg ha med meg oppussingsprogram på BBCPrime. Ellers ser jeg ikke noe mer på tv (akkurat som om ikke det er nok :roll: )
Hva ser dere?
Det er ganske opp og ned hvor mye jeg ser på fjernsynet.
Prøver å få med meg Frasier, Friends og Ally McBeal og så en dobbel-serie med Glamour en gang i uka.
Veldig ofte tar jeg det bare opp, og ser på det senere. F.eks. når det er mye å passe på ang. nye innlegg og slikt på Barnemix :lol:
Før var jeg avhengig av Cæcar, Home & Away, Ally McBeal, Friends, Frasier, osv osv... jeg ser de fortsatt om jeg lyst og husker at det går noe på tv :fucy: (mange andre ting å gjøre også...hehe)
Men nå har det heller gått over til å bli avhengig av datamaskinen min og internett istede da :man3: :oops:
Ser ikke noe spesielt nå - før (før Barnemix :-) måtte jeg se "Sunset Beach" og Home & away.
Ser/så også innimellom litt på Chicago Hope og Friends.
Før så jeg mye mer på tv. Nå blir det dataen som tar opp det meste av tiden. Men jeg får med meg noen serier jeg og men ikke hver dag.
Jeg må se Venner for livet og Ally McBeal, ja også Kongen av Queens. Tirsdag er min tv kveld...Utenom det ser jeg om det er noe som interesserer, men det er ikke noe jeg må ha med meg..
Enig med Lise, tirsdag er tv-kveld. Men det hender jeg må få med meg home and away (det må ha holdt på i mange år) og hotell cæsar.
Monica
Enig at Home&away har holdt på i mange år. For Sally som er med der, har vært med siden hun var liten jentunge.
Det har du rett i, Alf er nå en god gammel traver det å :) .
Monica
Er en stor tv-slave jeg :P
Dette må jeg ha med meg:
* home and away (et must)
* frasier
* ally
* friends
* kongen av queens
* gilmore girls
* boston public
* ungkaren 2 kommer jeg nok til å følge med i nå :-?
* futurama
Venter på nye episoder av "kalde føtter" og "våre små hemmeligheter" som sendes på nrk2.
Er glad vi ikke har flere kanaler enn 4 :nose:
Jeg er nok litt TV-slave... Jeg må se: home and away, ally, friends, akutten + nesten alt av reality :oops: + sikkert mer jeg har glemt.
Men jeg ser ingenting direkte :lol: Orker ikke sitte foran TV`n hvis jeg ikke har noe annet å gjøre også, så jeg tar opp alt, og så ser jeg på det når jeg bretter tøy, leser posten, spiser, driver med håndarbeid osv.
Jeg så nå nesten en hel episode av Ally for første gang på 2 år :D Men det var jo morro da, og jeg merket at det var litt deilig også (så lenge jeg fikk være i fred i HELE huset ) :D
skal se den senere..... :lol:
skal jeg fortelle hva det slutta med ? :erte:
Jeg har vokst ifra det heldg vis :D Men før måtte jeg ha med deg de fleste som gikk, både på ettermidagen og kvelden. Nå har jeg vel egentlig ikke tid heller siden jeg sitter sitter så mye med pcen. :D
Ser ikke noe spesielt nå - før (før Barnemix :-) måtte jeg se "Sunset Beach" og Home & away.
Ser/så også innimellom litt på Chicago Hope og Friends.
Nå følger jeg med på hotell Cæsar.
Vi laster ned så vi følger med på altfor mange serier, i tillegg har vi dekoder som tar opp så jeg får tatt opp home & away blandt annet. Det er jo en stor fordel at vi kan se på de seriene når vi selv vil så vi ser på tv om kvelden etter at guttene er i seng :D
-Heroes
-CSI
-CSI NY
-NCIS
-Greys Anatomy
-Lost
-Smallville
-Supernatural
-Robin Hood
-My name is Earl
-Scrubs
-The Unit
-Ghost Whisperer
-Moonlight
-Terminator
noen få altså hihi
Vi laster ned så vi følger med på altfor mange serier, i tillegg har vi dekoder som tar opp så jeg får tatt opp home & away blandt annet. Det er jo en stor fordel at vi kan se på de seriene når vi selv vil så vi ser på tv om kvelden etter at guttene er i seng :D
-Heroes
-CSI
-CSI NY
-NCIS
-Greys Anatomy
-Lost
-Smallville
-Supernatural
-Robin Hood
-My name is Earl
-Scrubs
-The Unit
-Ghost Whisperer
-Moonlight
-Terminator
noen få altså hihi
eh, når har dere tid til å gjøre andre ting :smile:
jeg husker å se frustrerte fruer ca 3 episoder pr sesong.
når ungene har lagt seg har vi fri så da gjør vi ikke andre ting hehe
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.