View Full Version : Love Actually
Denne filmen har jeg sett i kveld, og det var en fornøyelig film. Og jammen var det endel å kjekt å se på også, midt i blinken for meg denne filmen :D Colin Firth er ikke så verst, og Hugh Grant er bittelitt kjekk, men så morsom. Men den fineste av dem har ikke navnet på coveret engang, så jeg vet ikke hva han heter, enda han hadde en ganske stor rolle i filmen. Gallerieieren som forelsker seg i sin beste venns kone *sukk* Noen som har sett filmen?
Nei, jeg har ikke sett den. Men har hørt den er bra. Etter vi fikk Joachim har vi nesten ikke sett film.
Jeg har ønska meg den filmen leenge!
Det er en av filmene som står øverst på lista for neste leiefilm.
Gleder meg til å se den!
Så den forrige fredag, og den var kjempebra! Jeg digger Hugh Grant, så vi så ikke mer enn 3 filmer med han den helgen :lol3:
Joda æ har sett den. Æ likte den, men husker bare litt, desverre. Kan ikke hjelpe dæ med skuespilleren, men vettu hva. Denne filmen var en av presangene til Frode og fruen på bryllupsdagen i mai :p
Jeg likte den kjempegodt! :)
Ja, nå har jeg sette denne filmen, og den var kjempegod. Skikkelig koselig film.
Denne filmen var en av presangene til Frode og fruen på bryllupsdagen i mai :pJøss! Ikke akkurat noe jeg ville gitt i bryllupspresang da, men jeg vet jo ikke om de er filmgale mennesker ;o)
Har sett den ja, men jeg kan ikke hjelpe deg med navnet, Går det ikke an å søke på nettet, ved å bruke film navnet?
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.