View Full Version : Har du???
Lurer på om du har meldt deg på Ekstrem forvandling eller om noen har gjort det for deg?
Kunne aldri tenkt meg å vært med på noe slikt..men ekstrem oppussing derimot...:)
Nei, dette kunne jeg aldri tenkt meg å være med på.
Jeg er selvfølgelig ikke 100% fornøyd med mitt utseende og min kropp, men jeg er så fornøyd at jeg ikke vil forandre noe. Det er ikke fordi jeg er pen. MEN fordi jeg har ikke noen skavanker.
Jeg er helt ordinær, men samtidig unik ;)
Hadde noen meldt meg på, hadde jeg blitt skikkelig fornærmet.
Det hadde ikke vært meg imot om de kom og banket på døren og tilbydde meg å være med, men jeg hadde nok aldri meldt meg på selv.
Kunne aldri tenkt meg å vært med på noe slikt..men ekstrem oppussing derimot...:)
Signerer Tove her, jeg!!:)
Det hadde ikke vært meg imot om de kom og banket på døren og tilbydde meg å være med, men jeg hadde nok aldri meldt meg på selv.Signerer denne jeg ;o)
JEG VILLE IKKE LATT alle SE MIN FORANDRING JEG DA, PÅ TV...
Jeg ville ikke vært med på noe sånt. Hvis jeg skulle være skikkelig ærlig, var det nok et par ting jeg kunne tenke meg å rette opp, men aldri i livet om noen fikk skjære i meg pga det!
Har ikke meldt meg på. Har nok mange ting jeg kunne tenkt meg å gjøre noe med men ville aldri gått så langt at noen fikk kutte i meg for å bli som jeg har lyst.
Jeg har heller ikke tenkt på å melde meg på. Tror ikke jeg hadde hatt mot til det, selv om jeg kunne tenkt meg å rette på et par-tre-fire-fem-seks ting :rolleyes:
... selv om jeg kunne tenkt meg å rette på et par-tre-fire-fem-seks ting :rolleyes:
:grin2:
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.