View Full Version : TV-programmer
I dag vil jeg snakke om tv program, hva som er fint og ikke fint....
Jeg liker en serie som er begynt på tv 3, mandager kl 22.30 - det er morsom..
Ewerwood er fint :)
Homsepatruljen er fint :)
Cola er godt, og nå har det kommet sånne gammeldagse sixpax med glasscola (0,35) på Spar så jeg lurer på om jeg ikke må kjøpe inn noen sånne til Kevins bursdag :grin2:
Jeg kan fortelle masse om hva som ikke er fint på TV. Derfor jeg så sjelden ser på.
-Realityserier (BLÆH!)
-Dokumentarer om krigen
-Diskusjonsprogrammene på NRK og TV2
-Nyhetene
-Sport
-Repriser, repriser, repriser
-Reklame
Det eneste jeg har fulgt med på i perioder de siste 2 årene er:
-Idol
-Påskekrim
-Friends (men sjelden det siste året)
Ellers kan jeg ikke komme på noe jeg faktisk har fulgt med på. Har sett en og annen episode av ekstrem forvandling og åndenes hus, men det er ikke ofte.
Nei, jeg leser Se&Hør, og da er jeg oppdatert til enhver tid, og leser VG og Dagbladet på nett for å få nyhetene. Da mener iallefall jeg at jeg får med meg det meste. Trenger ikke se Hotel Cæsar, trenger ikke se Big Brother, trenger ikke se at noen menn blir lurt av en mann kledt ut som dame, alt leser jeg der ;o)
Syntes Ekstrem oppussing på TV 3 er kjekt å se på, ellers ser jeg en del på Eastenders på BBC Prime, og en del andre program på den kanalen, alle slags innredningsprogram er kjekke å se på..
Jeg ser omtrent alt av reality! :)
Jeg ser omtrent alt av reality! :)
Hærlig:D
skal dere se den der nye serien på tv 3 ikveld, Skjønnhetsklinikken
Denne serien følger livet døgnet rundt på en plastisk kirurgi-klinikk i New York. Vi kommer tett innpå de velstående kirurgene mens de jobber med pasienter som alle håper at livene deres vil endres til det bedre med nytt utseende. Gruppen av leger og pasienter tar oss med inn i en verden hvor vi får følge med fra første konsultasjon til pasienten er operert og resultatet ligger for en dag.
skal dere se den der nye serien på tv 3 ikveld, Skjønnhetsklinikken
Denne serien følger livet døgnet rundt på en plastisk kirurgi-klinikk i New York. Vi kommer tett innpå de velstående kirurgene mens de jobber med pasienter som alle håper at livene deres vil endres til det bedre med nytt utseende. Gruppen av leger og pasienter tar oss med inn i en verden hvor vi får følge med fra første konsultasjon til pasienten er operert og resultatet ligger for en dag.Blir neppe å huske på det allikavel!
Kommer nok ikke til å huske på å se på tv jeg heller ikveld http://barnemix.no/skravlemix/images/smilies/rolleyes.gif
Før fikk jeg med meg alt av dramaserier, såpeserier, reality og filmer. Men nå de siste årene har jeg helt glemt det. Ser noen ganger på Seinfeld, Friends, og Simpsons hvis jeg tilfeldigvis ser på tv.
:18: :angel: Når jeg tenker etter så følger vi med på Star Trek da :sing: Nesten hver eneste lørdag og søndag går det 1-2 episoder. Det er faktisk det eneste vi pleier å greie å huske klokka til av tv programmer http://barnemix.no/skravlemix/images/smilies/wink.gif
Ser ikke så mye på tv, men når jeg gjør, er det mest filmer jeg ser:) . Liker ogpå dokumentarene på tv2 av og til, samt nyheter.
Det er ikke så mye jeg ser fast på TV, emn 24-serien måtte jeg bare ha med meg. Likeledes Idol. Ellers liker jeg å få med meg nyhetene, håndball og....tja en god film i ny og ne.
Hærlig:DHer lukter det ironi..... :rolleyes:
:lol3:
Her lukter det ironi..... :rolleyes:
:lol3:
Lukter ingen ting jeg... mente det altså;)
Det er ikke så mye jeg ser fast på TV, emn 24-serien måtte jeg bare ha med meg. Likeledes Idol. Ellers liker jeg å få med meg nyhetene, håndball og....tja en god film i ny og ne.Jeg så alle episodene av 24 på Tv da første runde gikk. Men runde nr. 2 så jeg bare noen av på Tv. Resten måtte jeg kikke innom på Dataen, ellers så bare leste jeg referatene fra hver episode. Syntes ikke den var like bra (runde nr. 2).
Men runde nr. 2 så jeg bare noen av på Tv. Resten måtte jeg kikke innom på Dataen, ellers så bare leste jeg referatene fra hver episode. Syntes ikke den var like bra (runde nr. 2).Det er nok noe av grunnen...... ;)
Det er nok noe av grunnen...... ;)At jeg smugkikket, mener du? Jo, det er nok mulig det :grin2:
At jeg smugkikket, mener du? Jo, det er nok mulig det :grin2:Jeg mente st det at du så litt/leste litt kanskje var grunnen til at den var dårligere enn den du fulgte med på....
Jeg orka ikke følge med på toeren jeg heller....
Kommer det en treer?
Jeg mente st det at du så litt/leste litt kanskje var grunnen til at den var dårligere enn den du fulgte med på....
Jeg orka ikke følge med på toeren jeg heller....
Kommer det en treer?Sikkert, som både han og datteren overlever denne gang også! Når de haler sånne ting ut, så synes jeg det blir så usannsynlig, og da faller jeg av lasset.
Sesong 1 av 24 så jeg litt på. I fjor så jeg ikke, og kommer ikke til å gjøre det i år heller. Kan ikke fordra slike serier som aldri blir ferdige. Liker avsluttende episoder jeg. Ikke slike som varer i flere måneder før handlingen er ferdig!
Ellers ser jeg ikke så mye på TV lenger, før fikk jeg med meg MYE, men har ikke tid til det lenger.
jeg så skjønnehtsklinikken, og de der som operterte vekk en svær svulst (TVNORGE) i går..
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.