View Full Version : nr 19
Noen av dere som ser på??
Jeg gjør...og det er nesten så jeg synes det er litt flaut.... Til og med jeg som overhode IKKE er snekker vet forskjell på drill, sag og borr!
Skal bli spennende å se resultatet av 1. rom ferdig!
Jeg har sett noe, men det krasjer med noe annet jeg ser på... :oops:
Har ikke fått med meg dette jeg, hva er det for ett program, og hvilken kanal?
Går på Tv 2. Det er fire par som skal pusse opp hver sin leilighet i ett hus.
Det har fått et budsjett på 350 000, og leilighetene skal pusses opp "fra grunnen"
aha... da har jeg kun hørt om det. Har ikke fått med meg når det går nemlig :oops:
aha... da har jeg kun hørt om det. Har ikke fått med meg når det går nemlig :oops:
Mandager kl 2000
[quote:86cc26d7eb="cyberia"]aha... da har jeg kun hørt om det. Har ikke fått med meg når det går nemlig :oops:
Mandager kl 2000[/quote:86cc26d7eb]
Da må jeg forsøke å få med meg det neste mandag :D
Enda et tv-program som gikk i glemmeboka. :roll:
He he vi lo godt av de to i dag - himmel altså. Så du da han skulle trekke spiker med brekkjernet, :green:
He he vi lo godt av de to i dag - himmel altså. Så du da han skulle trekke spiker med brekkjernet,
:eek3: Visste han ikke at hammeren var oppfunnet??
Fikk litt "mark" første( og hittil eneste) gangen jeg så på, med dette paret som "dillet" noe forferdelig med denne stakkars gullfisken jeg. :roll: :lol:
jeg følger med, når jeg kan, og jeg liker det!
Ja, jeg ser på. Syns det er morsomt.
Ja dette paret med gullfisken altså.... Hallo, at det går an.... Har dere aldri sett verktøy
før :gris: Men de er jo underholdende.
hvilke dager er det det går, og katti klokka?
Mandager kl 20:00 på Tv 2
Mandag klokka 20.00 på TV2.
He he vi lo godt av de to i dag - himmel altså. Så du da han skulle trekke spiker med brekkjernet, :green:
JA!!! :gris:
Tom klarte ikke å sitte og se på at han holdt på med det brekkjernet...han får "mark" av å se slik,-så han gikk og tok seg en røyk!
Men de to skal jo ha for at de prøver da...i motsetning til de to som hadde leiligheta full av håndverkere....
jupp jeg ser på! Og gullfisk-paret bidrar jo absolutt til underholdningen (brekkjern osv) :lol:
Skal virkelig bli spennende å se første rom ferdig :D
mara: mandag kl 20:00
og reprise på onsdag??
spilte spill i går....
og reprise på onsdag??
spilte spill i går....
Nei, nr. 19 spesial da. Da kan få blant annet få gode råd om oppussing.
[quote:1ae2360b3e="mara"]og reprise på onsdag??
spilte spill i går....
Nei, nr. 19 spesial da. Da kan få blant annet få gode råd om oppussing.[/quote:1ae2360b3e]
er det reprise andre dager?
tror jeg så det på søndag, stemmer det?
trebarnsmamma
16-03-04, 12:21
Jeg kikket også innom. Og min mann og jeg var skjønt enig om at vi ville ha kranglet om hver minste detalj hvis vi hadde prøvd oss på et sånt prosjekt... Særlig siden jeg ikke aner hva verktøyet heter jeg heller, mens han er "dreven" på slikt......
Men det er jo noen som tar det med ro, og koser seg også da... Trøndere er vel et sånt folkeferd, tenker jeg... :green:
Men det er jo noen som tar det med ro, og koser seg også da... Trøndere er vel et sånt folkeferd, tenker jeg... *green*
har ikke sett så mye, men jeg liker dem med alle "goill-tingan"
trebarnsmamma
16-03-04, 12:33
har ikke sett så mye, men jeg liker dem med alle "goill-tingan"
Faktum er jo at de skal selge etterpå, og da er det kanskje vel så viktig at det passer for flest mulig....eller kanskje ikke?....
Jeg hadde aldri kjøpt en leilighet som jeg visste var pusset opp, fra bunnen for 350000, av amatører....
Jeg så første progremmet og syns det virket artig. I går fikk jeg ikke det med meg for jeg jobber kveld denne uken. Blir spennende å se hvordan de forskjellige parene løser oppussingen av de forskjellige rommene.
trebarnsmamma
16-03-04, 12:40
Jeg hadde aldri kjøpt en leilighet som jeg visste var pusset opp, fra bunnen for 350000, av amatører....
Nei, du sier noe... Men du kan jo følge med etterpå da, og se hva som egentlig er gjort.... ;) :roll:
[quote:bd6cd2caca="mara"]har ikke sett så mye, men jeg liker dem med alle "goill-tingan"
Faktum er jo at de skal selge etterpå, og da er det kanskje vel så viktig at det passer for flest mulig....eller kanskje ikke?....[/quote:bd6cd2caca]
ja, men har ikke tenkt så masse på det enda, jeg synes bare de to trønderene var arti!
jeg vet nå ikke, vi har jo alt dokumentert på film :green:
[quote:aec3a195dd="merete n"][quote:aec3a195dd="mara"]og reprise på onsdag??
spilte spill i går....
Nei, nr. 19 spesial da. Da kan få blant annet få gode råd om oppussing.[/quote:aec3a195dd]
er det reprise andre dager?
tror jeg så det på søndag, stemmer det?[/quote:aec3a195dd]
Vet ikke, men du kan sjekke TV-programmet.
Vet ikke, men du kan sjekke TV-programmet.
ja, men det er så mye enklere å spørre dere :green:
Latsekken vår :green: :pinkhear:
Latsekken vår *green* *pinkheart*
:gris: :pinkhear:
:pinkhear: :gris:
Er vi ikke alle litt sånn late innimellom da ;)
dere er så raske til alt, finner linker for både det ene og andre, så derfor kan jeg være litt lat :green:
Syntes det var et ganske artig program :lol:
Jeg har sett på, og jammen tror jeg "homogutta" stiller sterkt !
Og spionblondie kan jeg spare meg for - noe så dum !!!! :roll: :evil:
Syns programmet er kult - og kommer til å følge med !!
Og spionblondie kan jeg spare meg for - noe så dum !!!! :roll: :evil:
Vi er så enige vi to ser jeg - hun spionblondie irriterte meg i siste program, sur, bortskjemt, "jeg vil ha viljen min"-med surleppa hengende ute, *sjekke alle naboene, mens jeg smileer søtt* - holdning......liker visst ikke henne jeg he he
Å det paret som hyra alle fagfolkene da, og ikke fikk budsjettet til å matche mer, he he lite smart.--.
Trønderparet er jo litt morro. Men hva trønderfruen egentlig gjør det vet jeg ikke..... :D
MÅ jo bare følge med, da. :green:
Er nok litt enig i at "homogutta" kan stille sterkt, virker som de har litt peiling!
:gris: "spionblondie"....godt sakt! :gris:
Og spionblondie kan jeg spare meg for - noe så dum !!!! :roll :evil
Er det hun som blir "dulla" med av kjæresten hele tiden og blir kalt prinsesse og sånn??
Fikk helt kvalmefølelse av henne jeg altså - men hva F*** gjør han med henne. Han ser jo så snill ut !! STAKKARS mann !!! ;)
Vel, blir spennende å se første rom ferdig ja.
de der med fisken, de er jo litt sånn eh.. rar, er de ikke?
trønderparet er morsomme,
det homofile paret er søte og effektive,
mens det siste paret vet jeg ikke så mye om..
må få sett reprisen, nå som tv-en er i hus :lol:
Fikk helt kvalmefølelse av henne jeg altså - men hva F*** gjør han med henne. Han ser jo så snill ut !! STAKKARS mann !!! ;)
Vel, blir spennende å se første rom ferdig ja.
Stakkers mann sier jeg, hvis de engang blir gift, ellers liker jeg godt de homofile, og trønderparet, selv om det ser ut til at bare han jobber, kanskje han liker det slik.. :gris:
litt mere om nr.19
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/nr19/
Stakkars mann.....han er da jammen gammel nok til å bestemme selv,-og han har jo tydeligvis valgt henne da!!! -er jo ikke synd på ham da! MEN det kan nok hende han oppdager sider ved henne som han ikke har sett før...
Liker henne ikke jeg heller, altså, men synes bare det ble litt dumt å synes synd på han. Dessuten synes jeg ikke at han er no' bedre...selv om han ikke spionerer er han ganske grønn han også!
Spionblondie og hennes kjære fortjener hverandre tror jeg. Og sett bort i fra deres uerfarenhet og uvithenhet på verktøyfronten (og spionasje seff) så tror jeg mye der minner om cammie & cammiemannens husoppussing. Spesielt den episoden med spiker og brekkjern lo jeg godt og igjenkjennende av :oops: :green:
Spionblondie og hennes kjære fortjener hverandre tror jeg. Og sett bort i fra deres uerfarenhet og uvithenhet på verktøyfronten (og spionasje seff) så tror jeg mye der minner om cammie & cammiemannens husoppussing. Spesielt den episoden med spiker og brekkjern lo jeg godt og igjenkjennende av :oops: :green:
Da jeg så presantajonen av parene så det jo ut til at de hadde det bra isammen...de får prøvd forholdet sitt litt nå, tenker jeg. ;)
Hva syns dere om at badet vant over entreen ???
Måtte flire av gutta boyz jeg da, som lurte alle !! KULT !! :lol3:
Jeg har da ikke sett dette i dag, men ble veldig nysgjerrig hva de lurte dem med
Blondie og gubben prøvde å få med alle på å ta kjøkkenet neste runde, for da hadde de større mulighet til å vinne sant.....
MEN gutta boyz vil jo også vinne så de gikk lissom med på det, men gjør det ikke alikevel. De tar kjøkkenet nå og badet neste runde !!
Det er da ikke bare Blondie som tenker taktikk !!! Skulle likt og sett fjeset på de andre da de får vite om den utenfor-vinduet-filmingen dems !!!
:lol3: tror jeg må få det med meg i neste uke.
jeg er stor fæn av nr 19, gleder meg til å se salget ;)
var enig i at gangen til de trønderene var litt slurvete, la merke til det sist gang, at det er mlt på peisen..
men gulvet var knall fint!
trebarnsmamma
27-04-04, 09:36
Men det er jo Karin og Jon som har fått flest stemmer til nå da..... :)
:( Pokkers styremøte... Fikk ikke sett denne gangen heller jeg. Får prøve å huske reprisen.
Så jeg reprisen på søndag - nei
Så jeg dette i går - nei
Hva skal jeg gjøre for å få sett dette søndag? :-?
Så jeg reprisen på søndag - nei
Så jeg dette i går - nei
Hva skal jeg gjøre for å få sett dette søndag? :-? He-he... har du ikke huskelapper på mobilen din da... Den har jeg stilt inn...;)
He-he... har du ikke huskelapper på mobilen din da... Den har jeg stilt inn...;)
Slik som eldsten her... ;)
He-he... har du ikke huskelapper på mobilen din da... Den har jeg stilt inn...;)
Joa - men jeg glemmer alltid å stille den inn jeg da :o
:D Jamen så gjør det nå da menneske!!!:cool: :grin2:
:D Jamen så gjør det nå da menneske!!!:cool: :grin2:
Å ja du det var lurt - mandag sa du og søndag - men eh klokken? :D
Nr. 19 var bra i går. Syns det var kjempesmart av Malcolm og Bengt å lure de andre på denne måten. de er taktiske de derre gutta. Glad de ikke lot seg lure av Blondie!!!
Nr. 19 var bra i går. Syns det var kjempesmart av Malcolm og Bengt å lure de andre på denne måten. de er taktiske de derre gutta. Glad de ikke lot seg lure av Blondie!!!
Hvilket jeg er helt enig i !!!!!!!!!!!!!! Hun kjører jo taktikk hele tiden, så det var kult at noen gjorde en stopper der !! ;)
MEN tenk den jobben de gjør da !!!!! Kjøper nytt kjøkken, pusser det ned og maler det opp igjen !!!!!!! :eek: :)
Gleder meg til å se det ferdig !!!
Æsj, jeg fikk det ikke med meg i går. Jobber kveld denne uken. Må nok se reprisen på søndag ja.
MEN tenk den jobben de gjør da !!!!! Kjøper nytt kjøkken, pusser det ned og maler det opp igjen !!!!!!! :eek: :)
Gleder meg til å se det ferdig !!!
Ja det gjør jeg også. Blir spennende.
Kan vi spole til mandag tro??? ;)
Kan vi spole til mandag tro??? ;)Jeg kan! :lol3:
Kan vi spole til mandag tro??? ;)
NÆI....Ikke spol :lol3:
http://www.finn.no/finn/realestate/salesearch Jeg har ikke sett en episode av dette programmet, men jeg var innom her og kikket på leilighetene. Selv hadde jeg mest sansen for Jon og Karis leilighet, men også han Bodømannen og hans kjæreste hadde pusset det fint opp. De andre to leilighetene er alt for steril for meg. Jeg hater at alt er hvitt, fikk nesten vondt i øynene av stua til det unge paret. Homo-paret hadde iallefall noen røde innslag i alt det hvite.
nå fant jeg det ikke... men jakop er så lei idag, og jeg er stressa, så....
Vet ikke helt om jeg likte noen av de jeg - likte deler av alle, så om jeg setter de delene sammen så får jeg en leilighet som jeg liker---:)
Liker og best Karin og Jon sin, den er i alle fall den kosligste.
Må si at jeg ikke likte noe spesielt ved noen av dem....synes de var altfor sterile og kalde alle fire :o
Kan Noen VÆre SÅ Snill Å Vise Meg Hvor Jeg Finner Huset?!
Kan Noen VÆre SÅ Snill Å Vise Meg Hvor Jeg Finner Huset?!
Søk deg inn på Midtoddveien 19 i Oslo....det var sånn jeg fant dem :grin2:
Kan Noen VÆre SÅ Snill Å Vise Meg Hvor Jeg Finner Huset?!Linken jeg la ved skulle liksom føre deg direkte til alle de 4 leilighetene, men jeg ser jeg har ført dere ut på ville veier ;) Ja,ja, men du har fått hjelp hos Helene, så da trekker jeg meg tilbake med et lite bukk....
Linken jeg la ved skulle liksom føre deg direkte til alle de 4 leilighetene, men jeg ser jeg har ført dere ut på ville veier ;) Ja,ja, men du har fått hjelp hos Helene, så da trekker jeg meg tilbake med et lite bukk....
VAR DET DENNE LINKEN DU LA UT?
http://www.finn.no/finn/realestate/salesearch
jeg stresser sånn for jakop er baluba i dag, og jeg burde jo egentlig ikke sitte her når han sover :cool:
hvor er kjøleskapet til guttene?
synes å huske det var veldig lite....
VAR DET DENNE LINKEN DU LA UT?
http://www.finn.no/finn/realestate/salesearch
jeg stresser sånn for jakop er baluba i dag, og jeg burde jo egentlig ikke sitte her når han sover :cool:Ja, akkurat samme, mara! Hva plager Jacob?
Ja, akkurat samme, mara! Hva plager Jacob?
aner ikke... han er vel lei av bare meg kan jeg tenke meg.. han var jo blid som en sol igår, men siden jeg gikk ut på tur i går fikk jeg ikke støvsuget, så det skal jeg liksom nå da.. men halvsøstra til mannen kommer senere og tar han med ut, så da http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_8_3.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001) !!!!!!!!!
De er små de leilighetene. Jeg synes Lasse og Firhanas leilighet er finest!:)
hvor er kjøleskapet til guttene?
synes å huske det var veldig lite....
Ja det er et slik lite et som de har satt under benken og ser ut som et vanlig skap...
Karin og Jons eller Malcolm og Bengts !!!!!
Ja det er et slik lite et som de har satt under benken og ser ut som et vanlig skap...hmmmm. det er jo svært lite til en familie det da...
hmmmm. det er jo svært lite til en familie det da...Disse leilighetene er ikke beregnet på familier, mara. Det er jo bare ett soverom som jeg har forstått. Et lite et.....
Disse leilighetene er ikke beregnet på familier, mara. Det er jo bare ett soverom som jeg har forstått. Et lite et.....
åja, synes jeg så to..
det står at det er 2 soverom altså, men guttene sin leilighet er jo bare
Boligareal
59 m²
Bruttoareal
64
m²
For mye brunt overalt - cammie ville ikke bodd i brunt...
Passer godt til en liten familie i alle fall, og andre etasje hadde stort loft, som kan bygges ut, 1 etasje kjeller, så mulighetene er der.
Passer godt til en liten familie i alle fall, og andre etasje hadde stort loft, som kan bygges ut, 1 etasje kjeller, så mulighetene er der.Tenkte akkurat det samme, tittet på de og kunne godt tenkt meg og bodd der jeg, hadde jeg bare hatt råd til å legge inn bud ;)
Må si jeg synes de alle er fine på hver sin måte, så jeg vet ikke helt hvem jeg ville valgt. Utslaget hadde falt på hvordan til hage/terrasse, og loft/kjeller kan utnyttes.
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.