View Full Version : bill.merk bryllup
http://magasinet.startsiden.no/magasinet/content/view/full/41822
noen som har fulgt med?
det har ikke jeg, synes hele greia virka litt teit, men har jo sett litt da..
men ikke igår ;)
Uff nei..... Jeg synes mange sånne reality programmer er kjedelige jeg....det er jo bare en masse av det samme som går igjen...
trebarnsmamma
25-05-04, 12:46
Og denne serien er jo bare HELT TEIT!!!
Når poenget er å skaffe en mann bare for å gjennomføre et bryllup, da har meningen med selv bryllupet forsvunnet i mine øyne...
Det er jo liksom meningen at bryllupet skal være for to som vil være sammen fremover...ikke bare for å gjennomføre et hvilket som helst bryllup..
Men så ser jeg i avisen i dag at dette hadde disse to også forstått, og derfor var den seremonien de gjennomførte på TV i går ikke mer enn bare et skalkeskjul for at hun ikke hadde funnet den hun ville tilbringe livet med, og derfor bare laget en liten seanse som alle seerne skulle få se på likevel..
JEg mener; de ble jo ikke GIFT... De hadde jo ikke noen vigselsmann....og ingen gjester...
Sånt syns jeg bare er med på å ødelegge det som er tenkt med bryllup jeg...at det er for de som vil leve livet med hverandre, ikke for de som vil ha en dag utenom det vanlige med hvem som helst...!!!:eek:
Vi har sett litt, mest fordi hun Bente må være den største fjotten - unnskyld uttrykket, jeg har sett på lenge. De er gått fra hverandre, leste jeg på nett....nei og nei så merkelig da, de som var sååååå forelsket etter 2 uker sammen i medialyset :D Vet ikke helt hva jeg synes om opplegget - kort tid til å finne mannen i livet synes jeg da..
trebarnsmamma
25-05-04, 12:52
Ja, en ting er jo å finne mannen i sitt liv...sånne serier finnes det jo ganske mange av etter hvert...men å skulle GIFTE seg med ham etter så kort tid...Det forstår vel de fleste at ikke er akkurat så fornuftig.....eller?...
Har ikke sett en episode, men jeg har lest om dette. Er så utrolig teit. Hvem i all verden blir forelsket i hverandre under sånne omstendigheter? Det er vel bare Anne Mona og Ramsey som har funnet tonen så godt at de giftet seg etterpå.
Jeg har fulgt med på det jeg :)
^Har fått litt info fra Mona Grûdt imens og det er jammen det teiteste programmet jeg har hørt om....
Ditt Bryllup sponser jo programmet.....
Det jeg ikke kan forstå, er hvordan folk kan nedlate seg selv til å være med på sånt tull. Hadde en venninne som var med på Big Brother.....men hun var litt spesiell fra før da :rolleyes:
Det jeg ikke kan forstå, er hvordan folk kan nedlate seg selv til å være med på sånt tull. Hadde en venninne som var med på Big Brother.....men hun var litt spesiell fra før da :rolleyes:
og jeg som har fulgt med på alle BB'ene ble ikke bare litt nysgjerrig nå - en pm vær så snill :grin2:
og jeg som har fulgt med på alle BB'ene ble ikke bare litt nysgjerrig nå - en pm vær så snill :grin2:
Jeg å vil vite.:) Jeg kjenner også til en som var med i BB
Og ikke pm da - jeg vil å vite :D
Jeg å vil vite.:) Jeg kjenner også til en som var med i BBOk da :grin2: Jeg vet ikke om dere kjenner til Anita, som sa hun var fra Oslo tror jeg.
Har ikke sett en episode, men jeg har lest om dette. Er så utrolig teit. Hvem i all verden blir forelsket i hverandre under sånne omstendigheter? Det er vel bare Anne Mona og Ramsey som har funnet tonen så godt at de giftet seg etterpå.
BB her i Sverige har faktisk produsert 2 eller 3 par...:rolleyes:
2 av dem har giftet seg, 2 skal også nå sist så fridde han til henne...hun er tidligere modell (bla naken) og han er skandalös franskmann.. Som opplagt for kjärlighet eller hva.:p
Jeg så litt på det her Bill. Merk, og synes hele opplegget var dumt. Jeg mener, hvordan skal man kunne läre å kjenne en person på 1 dögn, og finne ut om det er akkurat han som er mannen i ens liv?? Nei det er for dumt for å fungere...
Ellers så synes jeg det kan väre ganske göy å titte på sånne dokusåper.. På de mange merkelig personlighetene som er med der...
Ok da :grin2: Jeg vet ikke om dere kjenner til Anita, som sa hun var fra Oslo tror jeg.
Vet hvem det er ja.Hun var vel med 1. gangen?
Ok da :grin2: Jeg vet ikke om dere kjenner til Anita, som sa hun var fra Oslo tror jeg.Vet hvem hun er, satt jo sammen med Lars Joakim i sofaen ;)
Jeg fikk hvertfall med meg underveis at hun var fra sarpsborg eller fredrikstad eller deromkring... husker ikke om hun sa det med en gang i introduseringen da men...
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.