View Full Version : Jippi, Shrek is back!
http://www.shrek2.com/firstfive.html Se de første 5 minuttene av Skrek 2. Har fått gode anmeldelser også. Denne filmen ruller og går ofte her hjemme, den er så knall bra. Gabriel elsker den. Gleder meg også. Håper de får Thomas Gjertsen til å være eselet denne gangen også ;o)
cool - shrek er gøy :grin2:
Har et skikkelig artig shrek-spill på x-boxen også, da er jeg alltid Princess Fiona også kommer det hele tiden etter en duell "Princess Fiona wins again" :grin2: :grin2: :grin2:
Så bra den endelig kommer, den må vi få oss. Vi liker den filmen her og, både store og små :D
Thomas Giertsen var morsom som esel... hehe.. men jeg liker også Eddie Murphy i den engelske utgaven :)
Kommer ikke før i november her da... ;)
Kommer ikke før i november her da... ;)Jeg mente jo når den kommer da ;) Skrev det kanskje litt dumt.
Vi gleder oss alle mann til den kommer. Shrek ruler!!! :)
PIXAR ruler !! ;)
Ikke nødvengvis - men Shrek ruler iallefall :)
Hva med Pixar er ikke kult da ???????????
Og jammen er ikke Shrek2 på tur hit gitt.. - akkurat nå !! ;)
Hva med Pixar er ikke kult da ???????????
Og jammen er ikke Shrek2 på tur hit gitt.. - akkurat nå !! ;)Hvordan får du det til??? Er den gitt ut i USA da??
Masse VIP premierer og gjennomsyn vuttu... ;)
Masse VIP premierer og gjennomsyn vuttu... ;)Hm, den skjønte jeg ikke. Trodde du drev og lastet den ned fra nettet, siden du skriver: "den er på tur hit NÅ" Derfor jeg lurte på om den er gitt ut i USA allerede?
Hm, den skjønte jeg ikke. Trodde du drev og lastet den ned fra nettet, siden du skriver: "den er på tur hit NÅ" Derfor jeg lurte på om den er gitt ut i USA allerede?
Ja, er her nå !! ;)
Og folk kopierer på slike fremvisninger.... Og legger dem ut til andre...
http://birthdayexpress.speedera.net/images.birthdayexpress.com/bexpress/assets/product_images/e2494.jpgJiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!
http://birthdayexpress.speedera.net/images.birthdayexpress.com/bexpress/assets/product_images/e2494.jpgJiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!Gu, så stilig! Hadde vært kult med sånt bursdagsselskap. Alle malt grønn i fjeset ;o)
Og 2'ern er kul ja !!! :)
Den kom 19. mai i Usa...btw...
Og da har vi hatt Shrek 2 pause......... Orket ikke gjøre med fornuftig idag, så vi koblet av med Shrek 2... DEN ER KUL !!!
http://birthdayexpress.speedera.net/images.birthdayexpress.com/bexpress/assets/product_images/e2494.jpgJiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!
RÅSTILIG!!! Dette må jeg vise til Sondre!!!
Og da har vi hatt Shrek 2 pause......... Orket ikke gjøre med fornuftig idag, så vi koblet av med Shrek 2... DEN ER KUL !!!
dere har alltid ting først dere, ranneih;)
dere har alltid ting først dere, ranneih;)
Dilla vuttu... ;)
Gu, så stilig! Hadde vært kult med sånt bursdagsselskap. Alle malt grønn i fjeset ;o)Og jammen fikk jeg ikke til å lage en Shrek-bursdag. Og nå venter jeg spent på 3-ern som kommer mot jul :D
Bursdag fikset du jammen meg bra gitt! og her i huset har vi også fått en liten Shrek-fan. Etter å ha sett toer'n første gang så maste han bak i bilen "er vi fremme snart - er vi fremme snart - er vi fremme snart" og det tok litt tid før vi koblet gitt :D
Bursdag fikset du jammen meg bra gitt! og her i huset har vi også fått en liten Shrek-fan. Etter å ha sett toer'n første gang så maste han bak i bilen "er vi fremme snart - er vi fremme snart - er vi fremme snart" og det tok litt tid før vi koblet gitt :DOg den koblet ikke jeg :04: Husk; jeg er et kinderegg :06:
Og den koblet ikke jeg :04: Husk; jeg er et kinderegg :06:
hehe - Shrek 2 og esel sitter bak i kjærra og spør konstant om de er fremme snart :D
Var det ikke det eslet masa om i filmen??
Var det ikke det eslet masa om i filmen??
das schtimt very gevell Lisemütter :01:
das schtimt very gevell Lisemütter :01:
Das is supergot :48
:25: Jeg klarer ikke huske sånne replikker jeg :D
:25: Jeg klarer ikke huske sånne replikker jeg :D
Suprise :41:
Bursdag fikset du jammen meg bra gitt! og her i huset har vi også fått en liten Shrek-fan. Etter å ha sett toer'n første gang så maste han bak i bilen "er vi fremme snart - er vi fremme snart - er vi fremme snart" og det tok litt tid før vi koblet gitt :D
Hehe... tror jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde hørt han da.. :25:
Her har jeg to/tre stykker som maser om "Are we there yet" alltid :D men jeg må si jeg blir mer imponert over Kevin som bare er 3-4 år og får med seg slikt :03:
Jeg mente at Shrek 3 skulle komme nå til jul. Noen som vet når neste kommer?
Jippi, nå kommer Shrek 3! :klap::klap: Jeg har ikke visst det før idag. Skjønner ikke hvor jeg har vært hen...Premiere 31 august. Ååå, jeg gleder meg.:01:
Heffalumpen
24-08-07, 22:54
Hehe, den har ligget på piratbay i snart halvannen måned...
Hehe, den har ligget på piratbay i snart halvannen måned...Jeg ser aldri en film uten norsk tekst :03: Og jeg vil ha stemmene til Asgeir og Thomas. Ikke en hesblesene Eddie Myrphy :03:
Jeg ser aldri en film uten norsk tekst :03: Og jeg vil ha stemmene til Asgeir og Thomas. Ikke en hesblesene Eddie Myrphy :03:
Enig med deg der. Så den første filmen både på orginalspråket og på norsk og ble overrasket over at jeg syntes den norske var best. Er liksom så vant til at det er orginalen som kommer best ut.
Jippi, nå kommer Shrek 3! :klap::klap: Jeg har ikke visst det før idag. Skjønner ikke hvor jeg har vært hen...Premiere 31 august. Ååå, jeg gleder meg.:01:
Kuult.:klap: Denne skal jeg ta med meg Julie på hvis hun er gamel nok da.
Noen som vet aldersgrensen???
Kuult.:klap: Denne skal jeg ta med meg Julie på hvis hun er gamel nok da.
Noen som vet aldersgrensen???
Den er for alle - i følge Trondheim kino
Den er for alle - i følge Trondheim kino
OK.:)
http://www.filmweb.no/trondheimkino/incoming/article118111.ece Her kan du finne trailer til filmen.
http://www.filmweb.no/trondheimkino/incoming/article118111.ece Her kan du finne trailer til filmen.
Den hadde visst premiere her i går. Skal prøve å få sett den til helgen.
Vi gleder oss til den her og.
I kveld var jeg å så filmen,Shrek 3 altså.:01:
Syntes den var bra, har fått endel dålig omtale,terningkast to bla., men jeg syntes den var fin jeg da.:klap: Det syntes de barna jeg hadde med også.
å den må jeg se:) eller vi se...:D
eselet er kulest!
å den må jeg se:) eller vi se...:D
eselet er kulest!
Lo godt av eslet ja.:D
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.