PDA

View Full Version : Mary Donaldson

Tornerose
15-05-04, 01:20
Jeg så dokumentaren om henne nå i kveld på TV2. Jeg ble nesten helt forelsket :lol3: Et sånt nydelig menneske, med utrolig selvinnsikt. Hun var så god til å formulere det hun ville si, snakket godt dansk allerede, hadde en flott familie, var flink til det meste. Hun passer Frederik perfekt! En vakker person både innvendig og utvendig! Det var en veldig flott dokumentar som virkelig lar folket bli kjent med henne. og hun lot folk få ta del i sitt liv, sin familie og sine venner. Tror Danmark har vært veldig heldige med sine prinsesser. Alexandra til Joachim er jo også et nydelig menneske. Vår "prinsesse" kan ikke måle seg med dem! :cool:

Tone
15-05-04, 01:28
Fikk et helt annet inntrykk av hanne mens jeg satt og så på programmet,ja!

Synes hun virket sur,-ivertfall smilte hun lite da jeg så på bryllupet i dag!

Synes MM har kommet seg litt også,jeg;)

RanJa
15-05-04, 01:29
Enig med deg om Mary - men jeg syns vår prinsesse er flott og jeg !!! - bare at her i landet blir man ofte stilt frem i media så feil....

Også hadde hun sikkert blitt mer godtatt om hun ikke hadde hatt nydelige Marius.

MEN MARY - skjønn !!!!! :)

Tornerose
15-05-04, 01:33
Fikk et helt annet inntrykk av hanne mens jeg satt og så på programmet,ja!

Synes hun virket sur,-ivertfall smilte hun lite da jeg så på bryllupet i dag!

Synes MM har kommet seg litt også,jeg;) Var nok sikkert dritnervøs :lol3: Og sløret hun bar var jo noe som svigermoren og bestemoren til Frederik også har båret. Et gammelt slør. Ikke rart hun virket gammelmodig. Du skal se jeg har rett når jeg sier at svigermor har hatt et ord med ispillet om frisyren hennes, for den var altså altfor streng til det fine vesenet som Mary har.;) MM har jeg aldri hatt sansen for. Lutrygget med utagerende bakgrunn.:cool: Hun har ikke hatt mange sunne interesser slik som Mary tydeligvis har hatt. Hun blir aldri en "prinsesse" i mine øyne.

Tone
15-05-04, 01:35
Enig med deg om Mary - men jeg syns vår prinsesse er flott og jeg !!! - bare at her i landet blir man ofte stilt frem i media så feil....

Også hadde hun sikkert blitt mer godtatt om hun ikke hadde hatt nydelige Marius.

Tror hun er godtatt nå...hun har da virkelig gjort seg fortjent til det!
Det jeg mente med at hun har kommet seg litt er at hun smiler mere og er en anelse rettere i ryggen.

Tone
15-05-04, 01:50
Var nok sikkert dritnervøs :lol3: Og sløret hun bar var jo noe som svigermoren og bestemoren til Frederik også har båret. Et gammelt slør. Ikke rart hun virket gammelmodig. Du skal se jeg har rett når jeg sier at svigermor har hatt et ord med ispillet om frisyren hennes, for den var altså altfor streng til det fine vesenet som Mary har.
Mener jeg hørte noe om at svigermor hadde deltatt aktivt i kjole og blomstervalg...så da kan det jo hende at hun hadde et ord med i laget på frisyren også!

Tornerose
15-05-04, 02:17
Mener jeg hørte noe om at svigermor hadde deltatt aktivt i kjole og blomstervalg...så da kan det jo hende at hun hadde et ord med i laget på frisyren også! Hadde ikke forbauset meg, for å si det sånn ;)

cammie
15-05-04, 07:52
Angående frisyren så er min personlige mening at folk veldig ofte skifter frisyre til det værre når de gifter seg. Hår strammes til og settes opp og vekk i allverdens greisuser. Men, det har vel med smak og gjøre og den er som kjent som baken - delt :p

RanJa
15-05-04, 10:38
Tror hun er godtatt nå...hun har da virkelig gjort seg fortjent til det!
Det jeg mente med at hun har kommet seg litt er at hun smiler mere og er en anelse rettere i ryggen.
Mitt svar var egentlig til ELin... ;) Men så svarte du i mellomtiden...

Og jeg er sikker på at alle har litt svin på skogen, kommer an på hvor mye man vil grave det frem !!

Syns MMer en flott prinsesse jeg idag !!

Tove
15-05-04, 11:50
Mitt svar var egentlig til ELin... ;) Men så svarte du i mellomtiden...

Og jeg er sikker på at alle har litt svin på skogen, kommer an på hvor mye man vil grave det frem !!

Syns MMer en flott prinsesse jeg idag !!
Enig med deg

sol
15-05-04, 13:02
Det lille jeg så av programmet syns jeg hun virket veldig søt og grei. Danskene er heldig!

Tove
15-05-04, 13:36
Jeg så nesten alt, og hun virker helt herlig.

Midge
16-05-04, 09:32
Danskene var heldige der de,mer enn det vi var her i Norge.

cyberia
16-05-04, 20:27
Jeg ble nesten helt forelsket http://www.barnemix.no/skravlemix/images/smilies/lol3.gif Et sånt nydelig menneske, med utrolig selvinnsikt. Hun var så god til å formulere det hun ville si, snakket godt dansk allerede, hadde en flott familie, var flink til det meste. Hun passer Frederik perfekt! En vakker person både innvendig og utvendig! Det var en veldig flott dokumentar som virkelig lar folket bli kjent med henne. og hun lot folk få ta del i sitt liv, sin familie og sine venner. Tror Danmark har vært veldig heldige med sine prinsesser. Alexandra til Joachim er jo også et nydelig menneske. Vår "prinsesse" kan ikke måle seg med dem! http://www.barnemix.no/skravlemix/images/smilies/cool.gif
Henger meg på denne jeg... jeg fikk ikke sett selve bryllupet, men dokumentaren hennes fikk jeg med meg. Jeg må si som deg Elapela at jeg ble nesten forelsket her og :lol3: