View Full Version : Ringenes Herre
NÅ har jeg og sett den tredje filmen :D
Har ikke sett noen av dem jeg.
ja, fornøyd. Flere som har sett den?
Ville hatt litt mer detaljer på slutten da ;)
Jeg har ikke sett den, men det blir vel snart kjenner jeg gubben rett....
Den var veldig bra!
Jeg, cammiemannen, hans to søstre og forloveden til hun ene så den i Drammen 2.juledag :D Kinoen i Drammen er jo bare SÅ super, gooood plass til bena og setene kunne jo lenes tilbake og godeste greier. Så det ble en optimal opplevelse. Men trist at det ikke er flere filmer da...
Har sett de to første, og vurederer seriøst å gå aleine på kini for å se nr. 3. Mannen og storebror var på kino igår og så den - og hadde bare lovord å si :D
Har sett de to første, og vurederer seriøst å gå aleine på kini for å se nr. 3. Mannen og storebror var på kino igår og så den - og hadde bare lovord å si :D
Du burde absolutt se den! Og det er jo en sånn film som man bør se på kino da...
ja, du må se den - på kino!
Anbefaler Colloseum jeg da....
Kjempe film!(er)
-zap
ja, du må se den - på kino!
De to andre har jeg bare sett på dvd, kanskje jeg virkelig burde kommet meg avgårde.... :roll:
Anbefaler Colloseum jeg da....
Kjempe film!(er)
Eneste plassen for slike filmer, ifølge gubben.... ;)
[quote:e04a83086a="zaphod"]Anbefaler Colloseum jeg da....
Kjempe film!(er)
Eneste plassen for slike filmer, ifølge gubben.... ;)[/quote:e04a83086a]
Vi tenkte også på å dra dit men det var visst litt fullt... Men, Drammen var faktisk ikke noe dårlig alternativ - kinoen der er ganske nyoppusset med fancy lyd og det som er :D
Og Poopsi, hadde jeg bodd pittelitt nærmere deg så skulle jeg dratt deg med på kino og sett den om igjen sammen med deg ;)
[Og Poopsi, hadde jeg bodd pittelitt nærmere deg så skulle jeg dratt deg med på kino og sett den om igjen sammen med deg ;)
Takk for det. Hadde jammen meg tatt imot tilbudet og jeg... :D
Ingen av mine venner liker de filmene engang, de kan ikke fatte og begripe poenget med å se noe slikt :-?
Tror jeg må finne meg noen nye venner snart :roll:
Tror jeg må finne meg noen nye venner snart :roll:
:hei:
[quote:ecc73f8831="Poopsi"]Tror jeg må finne meg noen nye venner snart :roll:
:hei:[/quote:ecc73f8831]
:lol: :hei:
Ja jeg har sett den. Den var utrolig bra! Det var noen ting jeg savnet fra boken. Men den fikk meg til både å le og gråte! Til dere som ikke har sett den. Kan jeg bare si at dere har noe å glede dere til! :D
[quote:2ad5b12d8f="zaphod"]Anbefaler Colloseum jeg da....
Kjempe film!(er)
Eneste plassen for slike filmer, ifølge gubben.... ;)[/quote:2ad5b12d8f]
Enig med gubben. :green:
Vi prøvde og få tak i billetter i jula, men det var fullt. ;((
Men jeg skal se den , så da blir det på nyåret.
Ayla`s mamma
30-12-03, 14:15
Har også sett den - var jo ett must!
kjempebra - satt som klina til skjermen jeg.
Må nevne at jeg fikk den beste latterannfallet som jeg har hatt dette året da - til de andre i salens skrekk :roll: satt sånn lenge etterpå: :oops:
Men når man absolutt ikke skal le - så er det komplett umulig å holde igjen!
Dette var det som skjedde da:
Satt jo og var helt oppslukt av filmen - skvatt og smila og ble skremt om en annen. Jeg og mamma delte en knott-pose, som for frem og tilbake mellom oss. Mot slutten av innholdet i posen tok jeg litt - la siste rest i fanget til mamma - og komsentrerte meg atter igjen totalt om filmen.
Det går laaaaaaaang tid, også hører jeg hvisking: "gir du meg søppel?"
rører kun såvidt på hodet "hm?!"
"gir du meg søppel?!!" litt høyere denne gangen.
Dette skjedde enda flere ganger, der jeg ikke klarte snu hodet såpass bort fra skjermen til at jeg klarte skjønne hva hun fablet om.
"Gir du meg en tom knott-pose?!"
høyere og høyere sier hun dette, for at jeg skal få med meg hva hun snakker om.
Endelig tar jeg meg tid til å vri på hodet.
"tom knott?"
Ser ned i hendene på mamma - der hun sitter og rister på knottposen, og videre ned i fanget - som på det tidspunktet var helt opplyst - og ser små små små biter av knott lyse i fine oppsamlinger i fanget hennes.
"den knotten?"
Og mamma ser forfjamset ned, og da slår det meg hva vi har sittet og snakke om - samtidig som vi følger med på filmen, og det er en stille stille scene, og det begynner å boble inni meg, ser på mamma - det dummeste jeg kunne gjøre :roll: og bryter ut i hiksting.
Mamma blir smittet, og det ender med at vi sitter og rister ved siden av hverandre - tårene triller - hagler egentlig :lol:
Fortsatt stille scene "NEI!!" :lol: klarer omsider å roe litt ned, men så går det nøyaktig to sekunder, og det bryter ut merkelige grynt av meg - innestengt latter.
Så jeg gikk glipp av en hel scene der gitt, tror vi klarte å være såpass stille faktisk at de andre fikk med seg den i fred og ro.
Han ved siden av mamma - satt og slo med ei flaske hele tiden , veldig mye ivrigere når ting skjedde på skjermen... Midt under vår lattermilde episode, så klarer han plutselig å glippe flaska, så den flyr elegant opp i lufta og lander i fanget til mamma (da satt jeg nedsunket i stolen med hendene over ansiktet - prøvde å kontrollere meg, og tørke bort tårer og snørr, så dette gikk jeg helt glipp av)
Iallefall, han snur seg unnskyldende mot mamma og strekker seg for å ta den tilbake (igjen så er det masse lys i salen) og i det mamma titter opp, og han ser på mamma (husk nå at mamma lo også så ho grein, hadde enda ikke rukket å gjøre det som jeg satt i det øyeblikket og gjorde) Mannen fikk mer eller mindre sjokk, tok flaska, nikket unnskyld, satte seg helt frem i setet, med et dypt konsentrert uttrykk i ansiktet "hva søren gikk jeg glipp av her??!!"
Så jeg fikk meg enda en latterbombe da vi kom ut i bilen og jeg fikk høre dette også :lol: :green:
Om filmen da - så var den jo kjempebra! men - jeg trodde faktisk den var slutt 3 ganger da :roll: Men det kan jo være fordi jeg ikke har lest bøkene, men den første gangen tok jeg opp skoa og begynte ta den på - så jeg satt med den gjennom de siste scenene i hånda :lol:
Virkelig verdt å se, og jeg må vel det også, skal jeg få med meg den scenen jeg mistet på ordentlig :D
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.