View Full Version : Den grønne mil
Endelig fikk jeg sett den, vet det er litt på etterskudd, men den har stått her lenge siden den er så lang.
Går inn i kategorien "en av de beste filmene jeg har sett". :D
Ble fasinert fra første til siste minutt!
YES!!! Det er en skikkelig godfilm det!!!
Er forøvrig kommet (eller kommer snart) en film som er av samme regisør og som også bygger på en bok av Stephen King... Liten hjelp når jeg ikke husker hva den heter kanskje. Skal sjekke det opp og komme tilbake til det - har store forventninger til den i allefall :D
Gi beskjed om du kommer på det! :D
Den er kjempefin. En av favorittene mine.
:oops: Har ikke hørt om den en gang...
Men skal prøve å huske det hvis jeg skulle leie en film en gang.... (jeg som ikke er registrert som kunde hos videoutleieren engang) :roll:
:oops: Har ikke hørt om den en gang...
Ikke jeg heller....
[quote:bed78288f8="Poopsi"]:oops: Har ikke hørt om den en gang...
Ikke jeg heller....[/quote:bed78288f8]
Anbefales!!!!
Ayla`s mamma
27-10-03, 12:32
Her leste vi boka alle mann, til og med lillesøster, og benket oss sammen foran tv-n, og den var faktisk like bra som boka! Og det skjer ikke særlig ofte!
Knallfilm! :green:
Helt enig. Kjempebra film!
[quote:7bb95ac6eb="Poopsi"]:oops: Har ikke hørt om den en gang...
Ikke jeg heller....[/quote:7bb95ac6eb]
suprise suprise :green:
Nå blir jeg nyskjerrig. :green:
Har ikke sett den jeg.
Filmen er kjempeflott, men en scene er så fæl at jeg skulle ønske de hadde klipt den en del. :cry:
Filmen er kjempeflott, men en scene er så fæl at jeg skulle ønske de hadde klipt den en del. :cry:
Hvilken scene tenker du på da??
Har ennå ikke kommet på hva den nye filmen jeg tenkte på heter. Men det finnes en gammel en som også er bygget på en Stephen King bok som også er knallbra; Shawshank Redemption (Frihetens Regn). Den anbefales på det sterkeste til de som likte The Green Mile.
Må komme på den andre snart også... *tenker*
Har ennå ikke kommet på hva den nye filmen jeg tenkte på heter. Men det finnes en gammel en som også er bygget på en Stephen King bok som også er knallbra; Shawshank Redemption (Frihetens Regn). Den anbefales på det sterkeste til de som likte The Green Mile.
Hvor gammel er den filmen da???
Og fort deg litt da!(med å tenke altså) :green:
Den har jeg sett!
[quote:fde5eb2848="cammie"]Har ennå ikke kommet på hva den nye filmen jeg tenkte på heter. Men det finnes en gammel en som også er bygget på en Stephen King bok som også er knallbra; Shawshank Redemption (Frihetens Regn). Den anbefales på det sterkeste til de som likte The Green Mile.
Hvor gammel er den filmen da???
Og fort deg litt da!(med å tenke altså) :green:[/quote:fde5eb2848]
Shawshank Redemption er fra 1994. Tim Robbins og Morgan Freeman i hovedrollene.
Irriterer meg skikkelig at jeg ikke kommer på den nye. Cammie-mannen husker ikke hvem det var han heller... *sukk* Får prøve å sove på det en natt til...
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.