View Full Version : Ringenes herre-Atter en konge
I dagens Vg står det om fans som skulker skole og jobb,eller bruker ferien på å ligge i kø foran Colosseum for å få tak i premierebilletter til Atter en konge. Og jeg er ganske hekta" på de filmene selv,og gleder meg vilt til den kommer. Men å ligge ute for å få billetter hadde jeg aldri giddet. Hva er det som er så stort med premieren da? Filmen kommer jo til å gå lenge på kino uansett,så alle som vil får jo sett den,og etterpå kommer den på video og dvd. Og uansett så blir jo premieren i Oslo spectrum,2 dager i forveien.
Er det bare jeg som synes det må være bortkastet tid?
Folk gjør sp utrolig mye rart at det ikke er noe som overrasker meg lenger.... Ligge ute for å få tak i billetter til Ringenes Herre, nei DET hadde jeg ikke gjort for penger en gang. Har ikke sett de to første filmene og kommer garantert ikke til å se denne heller...
Folk gjør sp utrolig mye rart at det ikke er noe som overrasker meg lenger.... Ligge ute for å få tak i billetter til Ringenes Herre, nei DET hadde jeg ikke gjort for penger en gang. Har ikke sett de to første filmene og kommer garantert ikke til å se denne heller...
Hvorfor ikke??
Da går du glipp av noen veldig bra filmer.
[quote:e937962ff4="sol"]Folk gjør sp utrolig mye rart at det ikke er noe som overrasker meg lenger.... Ligge ute for å få tak i billetter til Ringenes Herre, nei DET hadde jeg ikke gjort for penger en gang. Har ikke sett de to første filmene og kommer garantert ikke til å se denne heller...
Hvorfor ikke??
Da går du glipp av noen veldig bra filmer.[/quote:e937962ff4]
Har bare ikke lyst å se de....
[quote:18465f0ac1="Annette"][quote:18465f0ac1="sol"]Folk gjør sp utrolig mye rart at det ikke er noe som overrasker meg lenger.... Ligge ute for å få tak i billetter til Ringenes Herre, nei DET hadde jeg ikke gjort for penger en gang. Har ikke sett de to første filmene og kommer garantert ikke til å se denne heller...
Hvorfor ikke??
Da går du glipp av noen veldig bra filmer.[/quote:18465f0ac1]
Har bare ikke lyst å se de....[/quote:18465f0ac1]
Ok.
[quote:df7879d2d2="sol"][quote:df7879d2d2="Annette"][quote:df7879d2d2="sol"]Folk gjør sp utrolig mye rart at det ikke er noe som overrasker meg lenger.... Ligge ute for å få tak i billetter til Ringenes Herre, nei DET hadde jeg ikke gjort for penger en gang. Har ikke sett de to første filmene og kommer garantert ikke til å se denne heller...
Hvorfor ikke??
Da går du glipp av noen veldig bra filmer.[/quote:df7879d2d2]
Har bare ikke lyst å se de....[/quote:df7879d2d2]
Ok.[/quote:df7879d2d2]
Sikkert uforståelig for dere som liker filmene, men den film-sjangeren er ikke favoritten min. Gubben elsker filmene, men får ikke meg med på kino :D
Jeg trodde heller ikke at jeg skulle like filmene,for jeg er heller ikke noe stor fan av den kategorien filmer. Men jeg var på besøk hos Helene(før vi flyttet hit selv) og filmen ble satt på. Tenkte for meg selv at nå skal jeg lide meg gjennom to timer med det mølet der,men i løpet av en halvtime så var jeg "frelst" :rosa: . :lol:
Vi er heller ikke fan av den type filmer, men etter utallige rosende ord om de fra helfrelste venner, har vi nå kjøpt de to første - men har vi sett dem, nei..... :D
De er såååå fine. Du rekker ikke kjede deg med de filmene der. Det er min mening ihvertfall.
Så nummer en da den kom på dvd. Knallbra! :D
Gleder meg til å se nummer to, når den versjonen som mannen min ønsker å kjøpe kommer på dvd.
Men gidder jeg å gå på kino for å se den? Niks. :green:
Skjønner jeg dem som ligger i kø for dette/filmpremiere? Niks. :green:
Men jeg hadde ikke trodd at dette var en film for meg, men det var det virkelig. ;)
Har vært på begge på kino, og har den første på DVD. Gleder meg til nr 3!
Å se filmen på Colosseum kino kan absolutt ikke sammenlignes med Spektrum, sånn opplevelsesmessig.....
Jeg har skaffet gubben + en kompis, guttungen + en kompis billetter, men jeg lå ikke i kø nei....
Jeg gleder meg masse til den kommer på kino. :D
Jeg er ikke fan av den sjangeren jeg heller, men de filmene er bare utrolig bra.
Har begge på DVD, og kommer sikkert til og kjøpe den siste å.
Helt enig! de filmene er bare knallbra!!! så bar laget helt utrolig skikkelig eventyr.
Jeg er litt gira på Harry Potter og da, lest alle bøkene til nå, og bare MÅ ha filmene når de kommer ut, liker eventyr jeg. Men skrekkfilmer må jeg bare holde meg laaaangt unna :D
Helt enig! de filmene er bare knallbra!!! så bar laget helt utrolig skikkelig eventyr.
Jeg er litt gira på Harry Potter og da, lest alle bøkene til nå, og bare MÅ ha filmene når de kommer ut, liker eventyr jeg. Men skrekkfilmer må jeg bare holde meg laaaangt unna :D
Jeg kjøper også filmene med Harry Potter,men ikke bøkene. Og jeg må holde meg langt unna skrekkfilmer jeg også. Desverre.
Jeg har ikke sett Riongenes herre filmene ennå...men de står klar i Kjell si hylle.
Han skal reise til Oslo for å se den på premieren(da har han 35 års dag)og to dager etterpå har han sikret seg billett til premieren her i Haugesund :roll:
Mår være noe spesiellt med de filmene, og jeg gleder med til å se...kanskje jeg skal begynne i helgen ;)
Jeg har ikke sett Ringenes herre filmene ennå...men de står klar i Kjell si hylle.
Han skal reise til Oslo for å se den på premieren(da har han 35 års dag)og to dager etterpå har han sikret seg billett til premieren her i Haugesund :roll:
Mår være noe spesiellt med de filmene, og jeg gleder med til å se...kanskje jeg skal begynne i helgen ;)
Anbefaler deg å se de i helga ja. :D
Ringenes herre effekter...er det noen som vet hva de koster.Har en fan som maser om farsdag her ;)
Vet det finnes noen glass hos gullsmeden.Er det dyre?
Ringenes herre effekter...er det noen som vet hva de koster.Har en fan som maser om farsdag her ;)
Synd du ikke sa fra før... Jeg kan skaffe haugevis med ting, men rekker ikke innen søndag....
Jeg kunne nok aldri sovet i kø. Til tross for at jeg er stor fan av LOTR og har vært det i årevis.
Nå har jeg sett Ringene Herre 1................. :D
Flotte bilder, musikk og efekter...og en masse orker og lignende som sprang rundt med gule hoggtenner :green:
Nå har jeg sett Ringene Herre 1................. :D
Flotte bilder, musikk og efekter...og en masse orker og lignende som sprang rundt med gule hoggtenner :green:
På tide! :green:
Likte du den da? Filmen altså,og ikke bare bildene og musikken og effektene. :lol:
[quote:198ebc5f26="Krista"]Nå har jeg sett Ringene Herre 1................. :D
På tide! :green:
Likte du den da? Filmen altså,og ikke bare bildene og musikken og effektene. :lol:[/quote:198ebc5f26]
Ja, når den siger inn litt nå :roll: :lol: så skal jeg faktisk se neste i morgen..jo.God film :D
Gleder meg - nå er det ikke lenge til nr 3 kommer.
Gleder meg masse jeg også.
Men så skuffet etterpå da,når det liksom er slutt,kommer ikke mer,kaputt. :lol:
HYSJ; ikke si det så høyt !!!! Zap er megafan og kommer til å være på bristepunktet etter filmen...... ;)
Den har blitt skrytt sånn opp i været her...at det ødelegger litt synes jeg.
Det er Kjell som er så entusiastisk...og han reiser jo også på premieren på mandag :roll: ..jaja.Det må være noe spesielt med de filmene. :lol:
Noen som har lest bøkene også??
[quote:6755f5019e="Annette"]
HYSJ; ikke si det så høyt !!!! Zap er megafan og kommer til å være på bristepunktet etter filmen...... ;)[/quote:6755f5019e]
Det er han ikke alene om. :roll: :lol:
Den har blitt skrytt sånn opp i været her...at det ødelegger litt synes jeg.
Det er Kjell som er så entusiastisk...og han reiser jo også på premieren på mandag :roll: ..jaja.Det må være noe spesielt med de filmene. :lol:
Nope. Venter alltid på filmen jeg. :green:
Zap leste den engelske vesjonen for leeeeeeeenge siden, i unge horde dager...
Guttungen har lest alle bøkene nå !!! Fra Hobbiten til Atter en konge !!
Jeg gleder meg veldig til den siste kommer - samtidig så blir det litt vemodig for da er det slutt liksom... De andre to har det vært sånn at man sitter og titter på klokka fordi man er redd det skal slutte snart :cry:
Tror nok vi må få kjære mor til å være barnevakt så vi får sett den før jul ja :green:
Tenkte jeg skulle smiske med foreldrene mine og. De kommer hit 21 desember,og samboeren min har fra fra den dagen,så jeg tenkte jeg skulle benytte muligheten jeg også. :lol:
;) Nå skal jeg "banne litt i kjerka" jeg... Veit ikke helt om jeg skal tørre å si det, men jeg er ikke fan jeg... Kanskje jeg må se nr. 1 en gang til, sånn for å se om jeg tok feil... :green: Jeg får heller være barnepike for alle som skal se nr. 3 :green:
;) Nå skal jeg "banne litt i kjerka" jeg... Veit ikke helt om jeg skal tørre å si det, men jeg er ikke fan jeg... Kanskje jeg må se nr. 1 en gang til, sånn for å se om jeg tok feil... :green: Jeg får heller være barnepike for alle som skal se nr. 3 :green:
Og når kan vi vente deg da?? :green:
Og vi har da aldri påstått at du er Fa(e)n heller vi da. :green:
Bare send en PM du.. :green:
Og vi har da aldri påstått at du er Fa(e)n heller vi da. :green: Umulig å vite det vettu.. :p3: :gris:
[quote:792bb4d660="Annette"]
Og vi har da aldri påstått at du er Fa(e)n heller vi da. :green: Umulig å vite det vettu.. :p3: :gris:[/quote:792bb4d660]
:gris:
[quote:b44f997235="Annette"]
Og vi har da aldri påstått at du er Fa(e)n heller vi da. :green: Umulig å vite det vettu.. :p3: :gris:[/quote:b44f997235]
:gris:
Vi skal se den den18 des vi..gubben har kjøpt biletter allerde.
Har ikke sett noen av de andre..vi har dem på dvd så jeg får velse dem :D
Keke, personlig har jeg ikke sett NOEN av dem , jeg...
Gutta her har såååååååå dilla at jeg får litt nok av dem lissom.....
MEN det er jeg som kjøper billetter og ordner for dem hvert år da.... Så de skal den 19.
Jeg maser og maser jeg, men ser ikke ut til at jeg får sett den før den kommer på DVD :roll:
Vi kommer ikke til å kjøpe dem før alle tre er ute i en samleboks vi.....fant ut at vi hadde mer lyst på det, og da kommer det helt sikkert noe ekstra og :green: Har ennå til gode å lese bøkene da....
Harry Potter er jeg også kjempefan av.....den siste boka bare "måtte" jeg kjøpe på engelsk, for jeg klarte ikke vente på den norske versjonen :oops:
Er vel like gal etter de filmene der som ungene :roll:
Og når det gjelder skrekkfilmer.... :green: Elsker dem!!!!! :rosa:
urgammel tråd men...
Lise: har du fått sett filmene ennå, og hva syntes du i såfall?
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.