PDA

View Full Version : Noen som har sett.........

Annette
14-10-03, 06:56
Nå har jeg akkurat bestilt 3 filmer fra filmklubben jeg er medlem av.
Disney`s "Skurkehuset" til Veronika og "Johnny English" med Rowan Atkinson og "Hvordan bli dumpet på 10 dager" med Kate Hudson(Forhåndsbestilt). Noen som har sett disse? Og var de i tilfelle bra?

Og har noen sett "Just married" eller "Magisk møte på Manhattan" som kommer på video i disse dager??
Er stor fan av romantiske og morsomme filmer :oops: ,og det kunne vært greit å visst om de er verdt å se på.

Nennemor
14-10-03, 22:13
Johnny English er i hvert fall morsom! De andre vet jeg ikke noe om.

Annette
14-10-03, 22:20
Godt det da,for den har jeg gledet meg til lenge. :D

Helene_H
16-10-03, 11:56
Jeg så Just Married igår kveld....jeg trodde den skulle være helteit gjennom hele filmen, men det var den ikke. Den var faktisk litt morsom :green: , men ikke så morsom at jeg gidder å kjøpe den. :-?

cammie
16-10-03, 12:03
Hvordan bli dumpet på 10 dager synes jeg var artig. Lett underholdning :D

cammie
16-10-03, 12:06
"Magisk møte på Manhatten" er kjempesøt. (kjenner den som Maid in Manhatten så jeg koblet ikke med en gang...) Typisk søt klisje og forutsigbar - men jeg liker sånne filmer jeg :) Sånn som The Weddingplanner og sånt :rosa:

Annette
16-10-03, 14:57
Hvordan bli dumpet på 10 dager synes jeg var artig. Lett underholdning :D

Fint. Siden den kommer i posten snart. :green:

Annette
20-10-03, 14:43
Nå har jeg fått "Johnny English" i postkassa,så i kveld skal jeg kose meg. :D
Veronika fikk Disney`s "Skurkehuset",som tydeligvis falt i smak. Hun ser på den for andre gang på rad. :lol:

Og forresten "Just married" så jeg forrige uke og jeg synes den var kjempeartig jeg. Den får nok snart en plass i videoskapet mitt.

cammie
20-10-03, 16:19
Nå har jeg fått "Johnny English" i postkassa,så i kveld skal jeg kose meg. :D
Veronika fikk Disney`s "Skurkehuset",som tydeligvis falt i smak. Hun ser på den for andre gang på rad. :lol:

Og forresten "Just married" så jeg forrige uke og jeg synes den var kjempeartig jeg. Den får nok snart en plass i videoskapet mitt.

Johnny English - litt snål film... Fikk liksom aldri helt bestemt meg for om jeg likte den eller ikke jeg :-? Men, jeg må vel inrømme at jeg lo litt noen ganger :D Så den er absolutt verdt å se :D

Selv håper jeg at jeg er våken nok til å se "Dreamcathcer" i kveld. Digger Stephen King bøker, og er alltid like spent hver gang det kommer en ny film basert på dem. Cammie-mannen laster ned film på film fra internett, så de rekker knapt å komme på kino før vi har sett dem :green:

Annette
21-10-03, 02:38
Nå har jeg sett Johnny English. Det var helt grei,ikke akkurat hysterisk morsom. Jeg lo jo litt jeg og da,men det blir nok ikke den nye favorittfilmen her,nei. Til det var det for lite overraskelsehumor. ;)
Og det var ukens filmanmeldelse. :green:

Sølvi
21-10-03, 13:38
Jeg har faktisk ikke sett noen av de ennå, men jeg skal leie et par av de når de kommer på video :D

Annette
21-10-03, 13:54
Jeg har faktisk ikke sett noen av de ennå, men jeg skal leie et par av de når de kommer på video :D

De har kommet. ;)