PDA

View Full Version : Armageddon

Krista
10-10-03, 11:46
Nå har jeg sett den for andre gang...og det må være den beste filmen på lenge
Trist, romasntisk, spennende, alt på en gang.
Har du ikke sett den ennå...så er det på tide nå ;)

Lise
10-10-03, 11:57
Den er god den ja... :D

Ina
10-10-03, 12:11
Har ikke sett den, trodde det var en krigsfilm?? :roll: Hvilket jeg er allergisk mot ;)

Krista
10-10-03, 12:32
Har ikke sett den, trodde det var en krigsfilm?? :roll: Hvilket jeg er allergisk mot ;)

Jeg liker heller ikke actionfilmer med skyting og annet meningsløst tull.

Men dette er god realistisk(nesten?) :roll: film... :D
Med Bruce Willis ;)

Sølvi
10-10-03, 12:45
Den er kjempefin :D

Action kan være bra det å da :D Men krigsfilmer er jeg å allergisk mot. Hver gang Thomas ser på det så er hode mitt gravd lang ned i et blad eller enda bedre i dataen :green:

Helene_H
10-10-03, 14:42
Uff...jeg hate-elsker den filmen :-?

Jeg :cry: hver gang jeg ser den idiotiske, teite, dumme slutten ;(( :oops:

Annette
10-10-03, 14:56
ÅÅhhh...,den er så fin. En av favorittene mine. Har 2 stk av den i videoskapet :lol:

Sølvi
10-10-03, 15:06
Dere MÅ se sjette sans, den er bare den beste filmen :D Jeg hadde den engang, helt til jeg lånte den bort :evil:

Annette
10-10-03, 15:51
Anbefaler Ringenes herre 1 og 2 jeg. Og Rat race.(Hysterisk morsom). :gris:

Krista
10-10-03, 17:09
Har ikke sett Ringenes Herre ennå jeg :oops: bør vel nesten være flau over det.Kjell er storfan.Han skal ta fly til Olso bare for å gå på den nye premieren som er på 35 års dagen hans.Enda den kommer hit 2 dager etterpå.
Folk trtr jo han er gal....og det kan de vel ha rett i ;)

Den sjette sanse er kjempegod som Sunshine sier, den også :D

Ina
10-10-03, 17:30
Jaja, slik er det :lol:

Spurte mannen mannen min om han hadde sett filmen. Jada, den står inne i hylla, vi har den på DVD - var svaret jeg fikk.

Så jeg fortalte at dere likte filmen så godt. Og da lo han, og mente det bare var fordi Bruce Willis var med der :roll:

Det var ingen krigsfilm, mente han - men en sf film.

Kanskje jeg burde se den?

Annette
10-10-03, 17:45
Jaja, slik er det :lol:

Spurte mannen mannen min om han hadde sett filmen. Jada, den står inne i hylla, vi har den på DVD - var svaret jeg fikk.

Så jeg fortalte at dere likte filmen så godt. Og da lo han, og mente det bare var fordi Bruce Willis var med der :roll:

Det var ingen krigsfilm, mente han - men en sf film.

Kanskje jeg burde se den?

Hvis du snakker om Armageddon,så burde du absolutt se den. Ingen krigsfilm,har ingenting med krig å gjøre.
Mere katastrofefilm,som inneholder alt en god film skal. Og hvis jeg skulle sett filmen bare pga en skuespiller,så hadde jeg nok heller valgt Ben Affleck over Bruce Willis. ;)

Sølvi
10-10-03, 19:43
Da må det i hvertfall være for at Bruce Willis er en utrolig bra skuespiller ;) Men neida han er ikke så verst til å være gammel :green:

Mocca
10-10-03, 22:45
Armageddon er en av de beste filmene som noen gang har blitt laget. Den filmen har jeg sett minst 10 ganger..

Og hver gang siiter jeg slik : :cry::rosa::what::gris:

turvid
10-10-03, 22:48
Den står i hylla her også, men jeg kan ikke huske at jeg syntes den var SÅ bra...? :roll:

Tove
10-10-03, 22:53
Er det den filmen der de skal prøve å knuse en komet før den når jorden...Blander en del av disse katastrofe filmene, er det den har jeg vel sett den 4-5 ganger tenker jegHar en mann og stor sønn som elsker slike filmer, derfor står de alltid på når det går en på TV, og noen har vi vel på video/dvd og..

Annette
10-10-03, 23:36
Er det den filmen der de skal prøve å knuse en komet før den når jorden...Blander en del av disse katastrofe filmene, er det den har jeg vel sett den 4-5 ganger tenker jegHar en mann og stor sønn som elsker slike filmer, derfor står de alltid på når det går en på TV, og noen har vi vel på video/dvd og..

Ja,en av dem. To filmer som kom omtrent samtidig,begge handler om en komet på vei mot jorden. Armageddon er klart best. Den andre heter Deep impact og er grei nok den å.

Tove
10-10-03, 23:42
hm vet ikke helt hvilken jeg har sett da, men kanskje det er begge

Sølvi
11-10-03, 13:54
Deep Impact synes ikke jeg er så bra. Den vet man hva som skjer, å så levde alle lykkelige :lol: