PDA

View Full Version : Anbefales!!

Annette
30-10-03, 14:42
Leide to filmer i går som jeg bare må anbefale. Spesielt den ene: "National Security". Actionkomedie som virkelig er verdt å se. Satt her og gapskrattet for meg selv. :gris:
Så også "Magisk møte på Manhattan" og den var også veldig bra. :rosa:

Nutta
30-10-03, 15:57
Takk for tipset :D

cammie
30-10-03, 16:13
Leide to filmer i går som jeg bare må anbefale. Spesielt den ene: "National Security". Actionkomedie som virkelig er verdt å se. Satt her og gapskrattet for meg selv. :gris:
Så også "Magisk møte på Manhattan" og den var også veldig bra. :rosa:

Magisk møte på Manhattan - kjempesøt film ja :rosa:

Den andre har jeg ikke sett, men det får jeg gjøre noe med snart det da :D

shamansen
30-10-03, 22:22
Er det den med george clooney og Zeta-jones? har bare sett trailer av den.... vet ikke om den er kommet til utleie, men det er den vel...=)

Annette
30-10-03, 22:33
Er det den med george clooney og Zeta-jones? har bare sett trailer av den.... vet ikke om den er kommet til utleie, men det er den vel...=)

Nei,ingen av filmene har med de to. Den har vel akkurat kommet på kino tror jeg.

I Magisk møte på Manhattan spiller Jennifer Lopez.
i National security spiller Martin Lawrence.

sol
31-10-03, 00:04
Har ikke sett noen av dem jeg, så jeg skal ha de i bakhodet neste gang jeg vil se film :D

shamansen
31-10-03, 09:59
[quote:4a1df8f6fa="shamansen"]Er det den med george clooney og Zeta-jones? har bare sett trailer av den.... vet ikke om den er kommet til utleie, men det er den vel...=)

Nei,ingen av filmene har med de to. Den har vel akkurat kommet på kino tror jeg.

I Magisk møte på Manhattan spiller Jennifer Lopez.
i National security spiller Martin Lawrence.[/quote:4a1df8f6fa]

aaah hmm vet ikke om de jeg. ja har jo sett den med lopez da... dn va jo fin :rosa: