View Full Version : Farmen
Noen som skal se på det når det begynner på mandag 20.00 (litt reklame :green: )
Jeg så på det sist, så jeg må nok følge på det denne gangen også. Jeg likte framen bedre enn alle andre reality programer som egentlig ja.... :lol:
Jippi, jeg gleder meg virkelig :nose: nei, det skjer ikke så mye spennende i livet mitt om dagen :oops:
Ayla`s mamma
22-08-03, 16:56
:lol:
Vet ikke jeg, syntes det var helt tullete å se på sist, var jo vanvittig hvor mye rart som skjedde mellom de alle, men jeg blir sikkert å titte litt på for å se om det fenger noe.
Bare det ikke kommer i veien for ungkaren, 24, etc etc (tror faktisk ikke jeg har tid til å se på det jeg, kan ikke se på tv hele dagen heller, søren)
Jeg så det ikke sist, å jeg kommer nok ikke til å se det nå heller.
Det går vel som det alltid gjør her, jeg skal ikke se men ender opp med å se eller jeg bestemmer meg for å se og glemmer det 8)
Jeg må nok gløtte litt på det ja, hvis det ikke begynner midt i stalltiden da. Artig å få med seg litt sånne intrigeprogrammer, hehe.
Vi følger ikke med på så mange serier så vi må nok bare få med oss dette. :green:
Du får bestemme deg for å ikke se på du da Lise, sånn at du får det med deg :nose:
Jeg må nok gløtte litt på det ja, hvis det ikke begynner midt i stalltiden da. Artig å få med seg litt sånne intrigeprogrammer, hehe.
Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag kl.20.00 på Tv2 :green:
He he ja kanskje det er måten å huske det på...
trebarnsmamma
22-08-03, 19:26
Jeg vil også se på farmen. Gaute som vant i fjor snakker akkurat som jeg gjorde før jeg flyttet hit og ble Trønder.. Det er litt moro å høre på, for jeg føler meg liksom litt HJEMME...
(Men det er jo ikke sikkert det er med noen Romsdalinger denne gangen, da..) :(
Tror ikke jeg kommer til å følge med på Farmen nei. Syns det var kjempekjedelig i fjor.
- sol
Blir nok ikke noen farm på meg heller :green:
Jeg skal selvfølgelig se! :lol:
Har ikke hørt om dette programmet jeg. :-?
Har ikke hørt om dette programmet jeg. :-?
:o :lol:
Jeg skal selvfølgelig se! :lol:
Enda godt noen tar til fornuften :o :green:
Måtte jobbe litt, men det blir vel reprise i natt. ;)
Æsj for en fyr han det småtykke med lyst hår, jørn eller hva han nå heter...
Krise!!
Jeg gikk glipp av det :green:
Krise!!
Går i reprise.... ;)
[quote:2e72e2ef9c="Poopsi"]Krise!!
Går i reprise.... ;)[/quote:2e72e2ef9c]
Søren og :green:
En fra Hvaler med å, å han virka jo som en typisk fredriksatdværing ja :o :roll: Ehhh....ikke mer å si om han
Enig Lise, han Jørn virka som noe for seg selv. Kranglefant sa Thomas :nose:
Suprise, suprise, gjett hvem som glemte å se farmen i dag.... :green:
Suprise, suprise, gjett hvem som glemte å se farmen i dag.... :green:
Det begynner jo snart da..... :roll: ;)
[quote:867c38a73b="Lise"]Suprise, suprise, gjett hvem som glemte å se farmen i dag.... :green:
Det begynner jo snart da..... :roll: ;)[/quote:867c38a73b]
Men jeg skal jo sove.... :lol:
Ayla`s mamma
27-08-03, 01:01
Jeg så på farmen i nøyaktig to sekunder i dag...
Da satt de ved bordet... Skrudde over jeg igjen jeg.
Får følge med på dere her inne om det blir noen spennende utvikling. :D
I fjor bestemte jeg meg for ikke å se det, men endte opp med å følge med på det etter en ukes tid alikevel :roll:
I år skaljeg ikke se det (!) For det krasjer med favorittserien min, og hvis jeg skal se reprisen eller ta det opp, så får jeg ikke tid til datan, og det går ikke :P
I dag dro han derre ekle føltepusen da :roll: Han varte lenge, men han passet nå ikke inn heller da. :o
I dag dro han derre ekle føltepusen da :roll: Han varte lenge, men han passet nå ikke inn heller da. :o
Glemte jeg det i dag å??!! farken å da... :o
hehe...du har da en fantastisk hukommelse :o :lol: Æ skal sende deg en melding søndag så du får med deg tvekampen :green:
Er det ikke Robinson på søndag? :roll:
Vet ikke, det har jeg aldri sett på. Eneste reality serien jeg har sett er Farmen tror jeg :lol:
Å.... Jeg ser alle! :lol:
:green: det er vel sånn det skal være, det er bare jeg som er litt treig :lol:
hehe...du har da en fantastisk hukommelse :o :lol: Æ skal sende deg en melding søndag så du får med deg tvekampen :green:
Det e så typisk meg, tok et år før jeg lærte meg å følge med på venner for livet.....
Hva skjedde i dag da?
Du har kanskje fått med deg nå hva som skjedde i går, men Jørn ble valgt til førstekjempe og han Sirus eller hva han nå het reiste hjem.
Fått med deg i dag da Lise?
Du har kanskje fått med deg nå hva som skjedde i går, men Jørn ble valgt til førstekjempe og han Sirus eller hva han nå het reiste hjem.
Fått med deg i dag da Lise?
:oops: nei :oops:
Så på reklamen at han dro hjem, ble vel for lite fres for en kjekkas som han....
Noen intriger eller krangler??
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.