View Full Version : Dogville
Bare en liten advarsel:
Hvis dere har tenkt dere på kino i nærmeste fremtid må dere IKKE finne på å se Dogville. Det er den største møkkafilmen jeg har sett i hele mitt liv!!! Jeg pinte meg gjennom TRE timer med total miserabel "underholdning". Hadde det vært mulig ville jeg reklamert på filmen og bedt om å få pengene igjen. Det var så tragisk at jeg rett og slett måtte le innimellom. Fy søren for en møkkafilm!!!
- sol
Takk for advarsel, men jeg orker faktisk aldri å gå på så lange filmer. :-? Stavanger Aftenblad gav den en 6 er.
Hvilke filmer vil du anbefale nå?
Jeg visste ikke at filmen var så lang. Faktisk så viste jeg omtrent ingenting om filmen, bortsett fra at Nicole Kidman hadde hovedrollen.
Har ikke vært så mye på kino i det siste så jeg vet ikke helt hva som er bra for tiden. Den siste filmen jeg så før denne var Matrix Reloaded. Den likte jeg godt. Ellers har jeg hørt mye positivt om den nye Jim Carrey filmen.
- sol
Har faktisk hørt andre o som sier den Jim Carry filmen skal være ok, men ikke helt topp. Vi vurderer å gå på kino i morgen ser du. :D
Har fått barnevakt igjen :lol: . Det hjelper å bli innlagt på sykehus, da vil alle være så greie etterpå :lol:
Så herlig å få litt tid for dere selv da :D Kos dere på kino!
Ga virkelig Stavanger Aftenblad filmen en 6'er?? Ufattelig...
- sol
Ja, jeg må jo bare nyte de siste ukene, for etter november blir det ikke rare tiden for oss selv. :lol:
Har faktisk hørt andre o som sier den Jim Carry filmen skal være ok, men ikke helt topp. Vi vurderer å gå på kino i morgen ser du. :D
Har fått barnevakt igjen :lol: . Det hjelper å bli innlagt på sykehus, da vil alle være så greie etterpå :lol:
IKKE gjør det, den er så oppskrytt at vent heller til den kommer på video :roll: Alt det morsomme har de vist i trailerne :o
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.