View Full Version : Buddy
For de som ikke vet så er den en norsk film.
Å den var morsom, anbefales :green:
Har ikke sett den jeg, og får nok ikke sett den heller for kjærsten hater alt som er norsk ;(( hmm... hvis jeg da ikke gjør som sist da jeg absolutt ville se "Kvinnen i mitt liv", da kjøpte jeg den på dvd gjennom home.filmclub fordi den var månedens film.
Jeg satt faktisk å så den helt alene på soverommet en dag han lå å sov, fordi han nektet å se den bare fordi den var norsk og med Thomas Giertsen :roll:
:roll: jaja..
Jeg er heller ikke fan av noske filmer, det innrømmer jeg. Men denne var morsom :green: Jeg likte forresten Kvinne i mitt liv også ;)
gjett hva som dumpet ned i postkassen min i går??
joda medlemsbladet som sa at neste måndens film var akkurat BUDDY :gris:
Så da spørs det om jeg må gjøre som jeg tenkte i forrige innlegg :green:
:green: gjør det du, for det er vel liten sjanse for at du får se den ellers :gris: å den er verdt det :lol: hihi...må le litt av deg å...
Den vil jeg også se........
:green: gjør det du, for det er vel liten sjanse for at du får se den ellers :gris: å den er verdt det :lol: hihi...må le litt av deg å...
Hehe.. jeg begynte å le selv jeg da jeg så at det var den som kom neste måned da :green: Spesielt siden den kom i posten dagen etter at vi hadde snakket om det her ;)
Har hørt at den er kjempegod, så jeg vil se den. Syns norsk film er på bedringens vei. De lager GODE filmer nå. Det gjorde de ikke mye av før...
I går dumpet den filmen endelig ned i postkassen her, begynte å se den i går kveld, men ble ikke ferdig før idag når kjærsten var ute av døra :gris:
Men da har jeg hvertfall endelig sett den, og må si meg enig i at den var morsom, anbefales her og :green:
Blir rent imponert over hvor bra norsk film har blitt jeg ;)
Nå står den på her!
Og her sitter du. :green:
[quote:3b61ec6b9e="turvid"]Nå står den på her!
Og her sitter du. :green:[/quote:3b61ec6b9e]
Neida, bare litt! :green:
[quote:2e2f06d0c8="Annette"][quote:2e2f06d0c8="turvid"]Nå står den på her!
Og her sitter du. [/quote:2e2f06d0c8]
Neida, bare litt! :green: [/quote:2e2f06d0c8]
Ikke nok. ;)
Var filmen bra da?
[quote:7492f34075="turvid"][quote:7492f34075="Annette"][quote:7492f34075="turvid"]Nå står den på her!
Og her sitter du. [/quote:7492f34075]
Neida, bare litt! :green: [/quote:7492f34075]
Ikke nok. ;)
Var filmen bra da?[/quote:7492f34075]
Ikke helt ferdig enda.... :lol:
[quote:37098dffa9="Annette"][quote:37098dffa9="turvid"][quote:37098dffa9="Annette"][quote:37098dffa9="turvid"]Nå står den på her!
Og her sitter du. [/quote:37098dffa9]
Neida, bare litt! :green [/quote:37098dffa9]
Ikke nok.
Var filmen bra da?[/quote:37098dffa9]
Ikke helt ferdig enda.... :lol:[/quote:37098dffa9]
Så den var så spennede altså? :green:
Ganske bra! En av de bedre jeg har sett i det siste! ;)
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.