View Full Version : The Julekalender
Sitter her og The Julekalender er på tv'n uten at noen av oss egentlig følger med. Plutselig kommer det fra cammiemannen; "du vet at han som spiller Gjertrud har møtt farmor?!?". Svigerfar og "Gjertrud" har nemlig spilt i band sammen da de var unge, og han har truffet henne ved flere anledninger. Svigerfar har sterke mistanker om at hans mor har vært modell for Gjertrud :lol: Og det tror jeg på!!! Etter å ha sett det et par ganger nå så er det som å se og ikke minst høre cammiemannens farmor... så da vet dere hva vi har å se frem til i jula ;) :lol:
:green: Dere har min dypeste medfølelse. :lol:
Farfar heter vel ikke Ooooolav vel? :green: :nose: ;)
Farfar heter vel ikke Ooooolav vel? :green: :nose: ;)
Farfar heter faktisk Ooooooooleeeeeeeeeee :lol:
[quote:bec4ee34bd="sol"]Farfar heter vel ikke Ooooolav vel? :green: :nose: ;)
Farfar heter faktisk Ooooooooleeeeeeeeeee :lol:[/quote:bec4ee34bd]
:lol: Ja, da KAN jo ikke likhetstrekkene være tilfeldig :green:
He he så stilig.... :green:
Kanskje hun er kusine med parktanta til unga :green: Vi så første episode, og satt bare og sa at det høres jo ut som x det. Skravla går i ett :roll:
Glemte jo å gi deg litt sympati da cammie. Stakkars deg altså :kusje:
Glemte jo å gi deg litt sympati da cammie. Stakkars deg altså :kusje:
:lol:
takk :green:
Hehe, jeg syns det hørtes stilig ut :lol: og har bittelitt medfølelse med deg :lol:
Sitter her og The Julekalender er på tv'n uten at noen av oss egentlig følger med. Plutselig kommer det fra cammiemannen; "du vet at han som spiller Gjertrud har møtt farmor?!?". Svigerfar og "Gjertrud" har nemlig spilt i band sammen da de var unge, og han har truffet henne ved flere anledninger. Svigerfar har sterke mistanker om at hans mor har vært modell for Gjertrud :lol: Og det tror jeg på!!! Etter å ha sett det et par ganger nå så er det som å se og ikke minst høre cammiemannens farmor... så da vet dere hva vi har å se frem til i jula ;) :lol:
:green: *Sympatiklem*
Zap kondolerer og sender sin dypeste medfølelse til familien!
:vinke03:
Zap kondolerer og sender sin dypeste medfølelse til familien!
:vinke03:
trebarnsmamma
17-12-03, 10:51
Sympati?. Nei, hvorfor det Gjertrud er jo bare TOPP da.....
Og Benny sa det så fint nå sist... Jeg skulle ut og kjøpe berlinerkaker ikke sant ...ja de sa det på trøndersk da..skædævædebælænækæne....sa de......
Svein lo mest når Gjertrud hadde satt frem 8 sorter kaker på bordet, og så klarer å si "nei, nå må æ nå gå og lægg mæ"....
Dæm e no go' syns æ....... :green: :green: :green:
Sympati?. Nei, hvorfor det Gjertrud er jo bare TOPP da.....
Og Benny sa det så fint nå sist... Jeg skulle ut og kjøpe berlinerkaker ikke sant ...ja de sa det på trøndersk da..skædævædebælænækæne....sa de......
Svein lo mest når Gjertrud hadde satt frem 8 sorter kaker på bordet, og så klarer å si "nei, nå må æ nå gå og lægg mæ"....
Dæm e no go' syns æ....... :green: :green: :green:
hehe, neste gang jeg er i Trondheim så skal jeg ta dere med for å møte henne jeg ;) Er jeg riktig heldig så kanskje vi kan ha treff hos henne - da får hun jo vist frem stua si oxo (60 kvadrat som hun er så stolt av).
trebarnsmamma
17-12-03, 11:08
hehe, neste gang jeg er i Trondheim så skal jeg ta dere med for å møte henne jeg ;) Er jeg riktig heldig så kanskje vi kan ha treff hos henne - da får hun jo vist frem stua si oxo (60 kvadrat som hun er så stolt av).
Lenge til eller?... :green:
[quote:3b6d3eda2e="cammie"]
Lenge til eller?... :green:[/quote:3b6d3eda2e]
Tja, vi har ingen konkrete planer ennå, men i løpet av vinteren eller våren vil jeg nok tro :D
trebarnsmamma
17-12-03, 11:12
Blir lenge å vente for meg da..... :green:
Blir lenge å vente for meg da..... :green:
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.