View Full Version : Nattevakten
Film på TV2 nå, noen som har sett den?
Tørr ikke legge meg jeg nå... :o
Nei jeg har ikke sett den.....
*skal passe på deg jeg*
Turvid lille venn, det var bare en film, og det kommer ingen slemme nattevakter å tar deg...nå må vi sove litt skjønner du...
Turvid lille venn, det var bare en film, og det kommer ingen slemme nattevakter å tar deg...nå må vi sove litt skjønner du...
Takk for trøst! :lol:
Filmen er ikke ferdig før om en time, så det er vel best å hive seg i seng før det blir morra!
Natta vennen! :D
Natta vennen... :z:
*go'koseklem*
Jeg har sett den for noen år siden, syns den var kjempeskummel :o
Jeg så den også for noen år siden, og den var skummel ja :o
Typisk en film jeg ikke tør å se alene, har sett den for noen år siden sammen med mannen min.
Fikk du sove, Turvid?
Samboeren min var på jobb etter at jeg hadde sett den filmen, jeg kom hjem i 11 tiden om kvelden og skulle legge meg alene i det digre huset, med mange rare lyder :o Vel, jeg var så redd at jeg ikke torte å sitte oppe, den tryggeste plassen var langt under dyna, med alle lysene på :o
He he dere er nå rare da.....Å jeg skal IKKE se den filmen skjønner jeg.... :o
Jada, jeg sovna til slutt, etter at Emil kom å pjuska meg på ryggen i halv 4 tida. (Han hadde vært oppe og jaget spøkelser). :green:
Jada, jeg sovna til slutt, etter at Emil kom å pjuska meg på ryggen i halv 4 tida. (Han hadde vært oppe og jaget spøkelser). :green:
Dere har hatt litt av en natt med andre ord, mor stor øyd og livredd og sønn på spøkelsesjakt... :green:
Egentlig liker jeg litt skumle filmer, men denne var ekkel!
For en god gutt! :D
Jeg ser ikke skumle filmer, men det vet dere... :roll:
Jeg ser ikke skumle filmer, men det vet dere... :roll:
Ja, det skumleste du ser er vel dagsrevyen....hi hi
:klovn: hehe, kan av og til være litt i skumleste laget det og....liker veldig godt action filmer jeg, mye skyting og biljakter, det er så overdrevet at det nesten er morsomt... Dødlig Våpen filmene er en av mine favoritter, og Die Hard har jeg og sett alle av (flere ganger)...
De filmene liker jeg å, vi har å sett dødelig våpen flere ganger, men så er jo han Melle-gutten så kjekk å da... :green:
ja er han ikke skjønn... :green:
ja er han ikke skjønn... :green:
*sukk ja* *drømme sikle*
Jeg liker også skumle filmer selv om jeg er ei pyse. Men synes nattevakten var ekkel, liker ikke lik jeg :roll: Da er det bedre med mye annet ekkelt.
Jeg liker også skumle filmer selv om jeg er ei pyse. Men synes nattevakten var ekkel, liker ikke lik jeg :roll: Da er det bedre med mye annet ekkelt.
Nysgjerrig.....hva handler den filmen om da?
Nattevakten jobber på et likhus, tydeligvis et strengt likhus. For han må gå vakter gjennom de forskjellige rommene som er fylt med lik. Også er det bl.a. en kamerat som kødder med han, viser det seg senere i filmen. Husker ikke så godt, for det er lenge siden jeg så den. Men det er en bra dansk film.
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.