View Full Version : The Truman Show
Er søndagsfilmen på tv2
Noen som skal se den? Det er en stund siden jeg så den så jeg skal nok se den i kveld, den er litt morsom. Jeg synes Jim Carry er så kul :green:
Hvis noen lurer så begynner den 21.45
Nope, jeg skal nok sitte her i stedet tror jeg. Så den en gang tidligere, men ble ikke helt fortrolig med den... men nå er ikke jeg overbegeistret for Jim heller da :nose:
Tror kanskje vi også ender opp med å se den, men den varer til 23.30 så jeg sovner vel underveis :z:
Da skal jeg se den. Har den på video og, men da vi engang så den sovna jeg :z:
Den er kjempebra! Hadde tenkt å se den i kveld, men har nå putselig fått nettforbindelse etter å ha vært nede i halvannet døgn. Oddsene for at jeg blir værende her er derfor temmelig høy :green:
Den er kjempebra! Hadde tenkt å se den i kveld, men har nå putselig fått nettforbindelse etter å ha vært nede i halvannet døgn. Oddsene for at jeg blir værende her er derfor temmelig høy :green:
Det er vel fare for det ja :green:
[quote:bad57e4fa1="sol"]Den er kjempebra! Hadde tenkt å se den i kveld, men har nå putselig fått nettforbindelse etter å ha vært nede i halvannet døgn. Oddsene for at jeg blir værende her er derfor temmelig høy :green:
Det er vel fare for det ja :green:[/quote:bad57e4fa1]
:nose:
Da skal jeg se den. Har den på video og, men da vi engang så den sovna jeg :z:
:lol: det er ikke god reklame for filmen Anne Lise :green:
Nå er det vel begynt så jeg får karre meg opp i første etasje........
God natt alle sammen !
God natt alle sammen !
:hjelp3: Jeg sitter fast her :nose: Men jeg har nå ikke tv`n langt unna da :lol:
God natt alle sammen !
God natt Torunn!
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.