PDA

View Full Version : Kill Bill

turvid
03-01-04, 22:45
Noen som har sett den?

Jeg ba gubben slå den av etter 3 min. Bare å høre musikken var ekkelt. :-?

Nå ser vi visst Medallion...

Pippen
03-01-04, 22:49
NOP

sol
03-01-04, 22:49
ikke jeg heller har sett den.

Surrehuet
08-11-04, 21:08
Jeg har sett denne. Den er kjempeoverdreven, faktisk så overdreven at jeg og far satt og lo i de verste scenene - Noe som ikke er normalt. Hvis en arm ble kutta av var plutselig hele rommet fylt av blod etterpå.
Likevel, jeg likte den. Den var spennende og actionfylt, men jeg syns den fortjente atten-årsgrensa for det.

NinaP
08-11-04, 21:24
Har også sett den, ikke så værst egentlig, men Kill Bill 2 er bedre.....men da bør du se nr 1 først ;)

cyberia
09-11-04, 00:07
Har sett Kill Bill 1 og 2 på Colosseum Kino med 20 min. pause mellom (helaften). Jeg må si meg enig med Surrehuet, både jeg og typen syntes også at den var veldig overdreven. Ble nesten komisk, litt vel mye blod.
Men det var en god film forde, ettersom jeg klarte å holde ut såååå lenge på kino ;)

Toln
09-11-04, 00:18
Så omtrent tre min....da gadd jeg ikke mer:eek:

Tornerose
09-11-04, 00:19
Jeg hater sånne filmer. Liker ikke Tarantino, er det ikke det han heter han regissøren?

Gnotten
09-11-04, 09:21
Filmen er genial!
Første voldsfilmen jeg har sett der drapene nærmest er utført kunstnerisk, ulik alle andre voldsfilmer jeg noensinne har sett.

Tornerose
09-11-04, 11:23
Hvordan foregår et kunstnerisk mord da? Den har jeg ikke hørt om før...

merete n
09-11-04, 11:29
Før jeg ble gravid kunne jeg se slike filmer, men nå liker jeg de ikke lenger.
Liker best komedier.

Helene_H
09-11-04, 12:18
Hvordan foregår et kunstnerisk mord da? Den har jeg ikke hørt om før...
Lurte jeg på og...

zaphod
09-11-04, 15:10
Da bør dere ikke se flyvende dolker!!

Incredibles er tingen!! :D

-zap

Gnotten
09-11-04, 15:48
Flyvende dolker fikk visst ikke så god kritikk.
Langtekkelig, ble det sagt.

Og incredibles som i De utrolige?
Det er en barnefilm, ikke sant?
Jentungen maser om å få se den.

RanJa
09-11-04, 16:11
Syns de actionfilmene som er bra - stort sett får dårlig kritikk jeg......... Har visst ikke helt samme smak som filmanmelderne... ;)

Incredibles = de utrolige ja - og den er dritKUL !!!!

Surrehuet
09-11-04, 16:54
Lurte jeg på og...
Altså; jeg skal prøve å forklare det slik jeg tolket innlegget der dette ble skrevet...

Et kunstnerisk mord er jo i seg selv ikke vakkert, ihvertfall ikke for meg, men det blir utført på en slik måte at man blir sittende igjen med et godt inntrykk; til tross for de bestialske metodene. Kinesiske sverd er også veldig mye brukt i kamper i kinesiske filmer, og der blir mordene ofte "kunstnerisk utført". Man må liksom se mer, selv om det er fælt. Med bra musikk som fenger, stilige drakter og tøffe svingescener blir det ofte kunstnerisk å se på slike ting, og jeg må si meg enig. Det er kunstneriske mord med i filmen og dette trekker enormt opp.