View Full Version : Matrix Reloaded
Noen som har vært og sett Matrix Reloaded? Jeg var kjempegira på å se filmen i kveld, men så kunne ikke barnevakten :cry: Digget både film og musikken i Matrix og håper denne er like bra.
- sol
Vi har ikke sett den, men har fått tilbakemelding fra folk som har, noen mener den var skuffende i forhold til nummer 1 og andre syntes den var knall god....Vi skulle å se den, men så sviktet ryggen min, så jeg klarte ikke å gå... :cry:
Noen som har vært og sett Matrix Reloaded? Jeg var kjempegira på å se filmen i kveld, men så kunne ikke barnevakten :cry: Digget både film og musikken i Matrix og håper denne er like bra.
- sol
Jeg har sett den. Vi var forrige helg, å den var kjempebra, bedre enn den første syntes vi. :D
Storebror og mann var å så den. Første mann var veldig fornøyd, andre mann sovnet :z: ... men han hadde jobbet mye og seint i forveien.
Storebror var bare misfornøyd med en ting, og det var slutten.J¹U :green:
J¹U Hvordan fikk du dette til da???
J¹U Hvordan fikk du dette til da???
Skulle jeg og likt å visst! :D
Jeg tror det ligger noen koder i tastaturet mitt, jeg skjønner ikke noe annet. Emil har helt sikkert stilt inn både det ene og det andre her. :roll:
Jeg elsket den første filmen. Og jeg må ærlig innrømme at nummer 2 skuffet meg voldsomt. :(
Kan hende det skyldes for store forventninger eller noe da :roll:
Syntes det var for lite av det jeg likte i den første Matrix.. Også likte jeg ikke slutten. Men nå sier ikke jeg mer. Dere får bedømme selv ;)
Ayla`s mamma
07-06-03, 23:32
Jeg så den på torsdag, og jeg satt :o hele tiden!
Satt og virret med hele kroppen ettersom bildet tok oss med hit og dit og overalt!
Jeg synes den var knallbra jeg, nr 1 er kanskje bedre, men jeg synes matrix reloaded var super også!
Jeg har ikke så lyst til å se den, men min mann har veldig lyst, så enten får jeg bli med eller så kan han gå med en kammerat. Var den skummel (drømmer litt for lett for tiden)
Skummel var den ikke, så tror du er trygg. Jeg drømmer veldig lett hvis jeg ser skumle filmer, men denne var mer spennende. :D
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.