View Full Version : Gullfisken...
Må bare spørre dere... HVA synes dere om det programmet (hvis dere så på da?)
Mulig jeg er litt rar, men som underholdning på en lørdagskveld synes jeg at der var helt elendig...spørs om han "godeste" Pål Tarjei er litt oppbrukt...
Virket ikke som publikum i salen hadde det moro heller...
-annet enn da Gaute sang.
Jeg så det ikke i går, men jeg så det i fjor. Husker han fortalte vitser som det var meningen publikum skulle le av, men INGEN lo :nerd03:
Syntes det var dårligere enn jeg kunne huske....
Jeg reagerte også på at programme var veldig dårlig. Pleier å få med meg Gullfisken hvert år, men i år ble jeg skuffet :-? Likte heller ikke noe særlig reklameparodiene i år - spesielt ikke den om heroin.
Hadde det på, men satt og broderte - så jeg fulgte ikke så nøye med...... :roll:
Vi hadde det på men fulgte ikke med... Skulle bare ha med oss vinneren...
OG den likte jeg !!!!!!! :D
- et prog med Paal Tarjei er dødsens før det begynner spør du meg...
Fulgte sånn halvveis med å det jeg så var ikke noe å skryte av.
Blir dårligere for hvert år synes jeg. :roll:
Hadde ikke noe sans for vinner-reklamen heller jeg da. Synes den er teit.
Favoritten min var Oddsen-reklamen. :green:
Jeg har sluttet å se på det, er enig i at det blir litt oppbrukt liksom. Men seigmann reklamen er litt bra den da, syns jeg. Den ene med taxien altså, den andre med han legedusten og amputert fot syns jeg er smakløs.
:-? Jeg og gubben så litt, men det vi så, syntes vi at var dårlige greier. P.T.Aa. er ingen stor programleder syntes jeg...
Må si meg enig med alle sammen...det blir jo bare verre og verre for hvert eneste år :roll:
Tror ikke dere er alene om å synes Paal Tarjei er fjærn. Han har så dårlig humor at jeg begynte å lure på om det er han det er noe galt med eller oss... kanskje reklamefolk er så rare som han? eller ...eller...
Det som gjorde at jeg syntes det var morro å se på er alle parodiene på reklamene, og den ordentlige underholdningen, der Bjørn Eidsvåg, Dennis Storhøi, Olsenbanden junior og Gaute sang med.
Likte Seigmann reklamen som vant, men syns det var andre som var bedre.
var bare "innom" men likte det ikke..
Å nei var det på lørdag :roll: Det skulle jo jeg se på da lissom
Å nei var det på lørdag :roll: Det skulle jo jeg se på da lissom
Som du ser, gikk du ikke glipp av så mye.... :lol:
Noen som forresten husker en reklameparodi som var med på gullfisken for flere år siden. Med Arne Hjeltnes utkledd som kineser som sto å vasket tøy? Tror det het Washy-washy eller noe. Den var iallefall hysterisk morsom, og hadde de holdt samme kvalitet på humoren nå så hadde nok alle vært mer fornøyd tenker jeg. :green:
Noen som forresten husker en reklameparodi som var med på gullfisken for flere år siden. Med Arne Hjeltnes utkledd som kineser som sto å vasket tøy? Tror det het Washy-washy eller noe. Den var iallefall hysterisk morsom, og hadde de holdt samme kvalitet på humoren nå så hadde nok alle vært mer fornøyd tenker jeg. :green: :gris: Husker det! og er helt klart enig med deg!
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.