View Full Version : "the Blair Witch project"
I kveld går "the Blair Witch project" på tv3, anbefales til alle som liker litt overnaturlig skummelt!
Å,ja den likte jeg godt. Hadde ikke peiling på hva som sto på, men greide ikke å slå av heller. :D
Beste filmen jeg har sett noen sinne :green:
Bodde mitt i skogen da jeg så denne første gang.. Må innrømme at jeg var redd en periode
Bodde mitt i skogen da jeg så denne første gang.. Må innrømme at jeg var redd en periode
Filmen satt litt i kroppen hos meg også etterpå. Skikkelig bra!
Den var god den filmen ja, skikkelig skummel..... :o
Godt jeg var på jobb.... :o
Godt jeg var på jobb.... :o
Var du på jobb i kveld?
:green:
Trodde den gikk i går kveld siden dere sa den var god....jeg liker ikke grøssere... :roll:
Mer psyko triller denne her....
Liker ikke det heller enten romantisk eller action...eller humor.. :o
hehe...ja når det gjelder film i alle fall.... :klovn:
Den var god den filmen ja, skikkelig skummel..... :o
Værre enn signs :o
Liker ikke det heller enten romantisk eller action...eller humor.. :o
Jeg må si meg enig med deg, sånne splætt filmer overlater jeg til Thomas :o :roll:
Den skal jeg definitivt IKKE se...
Jeg må si meg enig med deg, sånne splætt filmer overlater jeg til Thomas :o :roll:
Jeg tåler ikke splætt jeg heller. Dette er ikke en slik film.
Thomas vår elsker slike filmer...dess nifsere dess bedre...
Nei jeg har sett den, dette er sinsykt skummelt. Det er en sånn film jeg IKKE vil se, men bare MÅ se for å skremme meg selv eller no. Jeg blir helt nervevrak etter å ha sett slike filmer. :o
Jeg hadde mareritt leeeeennnngge etter å ha sett signs :roll:
Godt det ikke bare er meg som er pysete... :roll:
Nå har filmen akkurat begynt, Tove! ;)
Men jeg er jo her..... :green:
Sikkert den Thomas sprang i kjelleren for å se.. :green:
Dette er blitt min favoritt - Virkelig creepy og man føler liksom man er der til tider.
Jeg digger grøss og å bli skremt men dette var for meg en utrolig nedtur. Sovnet til og med i kinosalen både jeg og mannen. Har sett den på dvd senere også, og det hele blir bare latterlig! Hadde store forventinger til den husker jeg og ble altså skikkelig skuffet og ikke det granne redd (og jeg er lettskremt)... :)
Jeg syntes også den var dårlig. Den bygde seg opp, og bygde seg opp, og bygde seg opp...og når det endelig skjedde noe jo da var filmen FERDIG!:13:
Jeg har ikke sett hele enda, bare slutten, og det var nok for meg... eller, det vil si, jeg bare må se hele en gang da :D Men da skal jeg ikke dra på telttur bare få dager etterpå slik som sist :eek: - Da var det ei som ikke var særlig høy i hatten utover kvelden og natta ja :o
Nei jeg har sett den, dette er sinsykt skummelt. Det er en sånn film jeg IKKE vil se, men bare MÅ se for å skremme meg selv eller no. Jeg blir helt nervevrak etter å ha sett slike filmer. :o
Jeg hadde mareritt leeeeennnngge etter å ha sett signs :roll:Akurat som meg, er verdens største pyse, men klarer ikke å la være å se.....:eek:
Så ikkke denne tråden før nå jeg, men måtte svare.... liker ikke blair witch i det hele tatt jeg.....
Uff, tror jeg gjemte meg 15 ganger eller no....:f23: :f20:
Åssa en film jeg har sett en lys formidag med spolefingeren på knappen. He he.
Men det beste minnet jeg har til denne filmen er:
Noen gutter på min tidligere jobb fant ut at de skulle lage en parodi til denne filmen.
Filmen ble vist på en firmafest, og var bare såååååååå utrolig bra. De hadde bare fått det så knall bra til.
Meeeeeeeen slike filmer hører ikke hjemme på firmafester. Etterhvert som alkoholen kom innabords, ble det glemt hvilken film som stod i kameraet. (Kameraet ble brukt som filmfremviser). Å sånn ca. i 5 tiden på morra kvisten når folk var full, dum og teit. DET MÅTTE FILMES. Huff og huff.........
Hvilken film hadde ikke stått i kameraet da:21:
Heldigvis var det eieren selv som ødela, men dette tror jeg han lærte kraftig a. Aldri mere ha med verdifull film på fest, uten å låse den langt inn før man blir full.
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.